ka1ser Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette varier litt og ja dette er en ca tilfeldig liste: Men dette er det jeg hører mest på for tiden Metallica (Trash/Heavy) Dire Straits/Mark Knopfler(Rock) Wu Tang Clan(Rap) Hans Zimmer(Filmmusikk) Iron Maiden(Filmmusikk) Turboneger(Rock) Halvdan Sivertsen(Visesang)OBS:Innsprøyting av nordlandskultur! Cypress Hill(Rap) In Flames(Heavy Metal) Ramones(Punk) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Cun.. gjelder dette "dagens" topp ti eller topp ti totalt (per dags dato.. ikke Spice Girls YAY) Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Iron Maiden(Filmmusikk) 6974828[/snapback] Jeg tror du bomma litt der... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvorfor, sier man? Interessant, sier jeg. Om det gjelder dagens topp ti eller topp ti totalt er opp til deg selv å avgjøre, jeg ville trodd totalt, men. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg må bare spørre. Hvorfor skal de bety noe om en person har åpen musikksmak eller ikke? Er det ikke om personen selv har det fint med musikken som betyr noe? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg må bare spørre. Hvorfor skal de bety noe om en person har åpen musikksmak eller ikke? Er det ikke om personen selv har det fint med musikken som betyr noe? 6975842[/snapback] Folk bør ha et åpent sinn når de hører på musikk, slik at de kan trekke ut kvalitetstrekk fra hver enkelt sjanger. Musikken må høres i en historisk og samfunnsmessig sammenheng. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Æ høje kunj på sljik ein svart metåll! UGh!01! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hører mest på rock/metal, men jeg liker også Maria Mena, og noen av sangene til Postgirobygget er kjempekoselige. Men Death metal, trance, R&B, og sånn typisk listerock/punkwannaberock-greier tåler jeg ikke... Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Alt fra Trance til metal,bortsett fra opera og rap.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg må bare spørre. Hvorfor skal de bety noe om en person har åpen musikksmak eller ikke? Er det ikke om personen selv har det fint med musikken som betyr noe? 6975842[/snapback] Folk bør ha et åpent sinn når de hører på musikk, slik at de kan trekke ut kvalitetstrekk fra hver enkelt sjanger. Musikken må høres i en historisk og samfunnsmessig sammenheng. 6976252[/snapback] Det er da ikke nødvendig det. Å ha et åpent sinn er en ting, men det er alikevel ikke alle som liker alt, uansett. Jeg vil da ikke si at de taper noe på det, om de nyter musikken de hører på. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jokke & Valentinerne. Finntroll. Cradle of Filth. Graveworm. The Exploited. Bratz. Mando Diao. Leif & Kompisane. Ganske variert, egentlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Det er da ikke nødvendig det. Å ha et åpent sinn er en ting, men det er alikevel ikke alle som liker alt, uansett. Jeg vil da ikke si at de taper noe på det, om de nyter musikken de hører på. 6977845[/snapback] Jeg ser poenget ditt. Er bare så uendelig lei av folk som slenger dritt om f. eks opera, uten andre argumenter enn at det høres så grusomt ut i de høye tonene. Faktum er jo at opera faktisk er ganske så teknisk krevende. Endret 1. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Teknisk sa du? Da må jo det være bra!10! *Rope på H4ngman(du fikk denne plassen siden jeg vet at du forhåpentligvis ikke tar dette ille opp ) og resten av gjengen, OPERA ER TEKNISK BITCHES, MULIGENS OGSÅ PROGRESIVT, LØP Å KJØP!* Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Teknisk sa du? Da må jo det være bra!10! *Rope på H4ngman(du fikk denne plassen siden jeg vet at du forhåpentligvis ikke tar dette ille opp ) og resten av gjengen, OPERA ER TEKNISK BITCHES, MULIGENS OGSÅ PROGRESIVT, LØP Å KJØP!* 6978216[/snapback] Herlig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Beatles (Eksperimentell Pop ^_^) Red Hot Chili Pepper (Funk/Funk-Rock) Counting Crows (Pop/Pop-Rock) Vamp (Visesang?) Suede (Brit-pop) Sting (Pop) Mars Volta (Progressiv Rock) The Ramones (Punk) Dire Straits (Rock) Sånn passe variert smak syns jeg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Veldig variert. Kan høre på alt fra Black Metal til åttitallspop. Jeg har den ideologien når det kommer til musikk at det er bandene som er bra uavhengig hvilken genre de spiller i. Band som slavisk følger sjangrer, følger oppskrift. Og å lage oppskriftsmusikk er både falskt gjort og et stort hån mot de virkelig store musikkkunstnerne.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Edit: Dobbelpost. Endret 1. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Toa Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Litt av det jeg liker fra forskjellige genrer: Metallica Led Zeppelin Orbital Talvin Singh Opeth Mastodon Radiohead Banco de Gaia Abba Michael Jackson Beck DFA 1979 Portishead All musikk til sin tid. Hører f.eks kun på Opeth om høst og vinter. Om sommeren fungerer det rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Veldig variert. Kan høre på alt fra Black Metal til åttitallspop. Jeg har den ideologien når det kommer til musikk at det er bandene som er bra uavhengig hvilken genre de spiller i. Band som slavisk følger sjangrer, følger oppskrift. Og å lage oppskriftsmusikk er både falskt gjort og et stort hån mot de virkelig store musikkkunstnerne.. 6980606[/snapback] Her er jeg ikke helt med. Er det en hån mot andre musikkkunstrere at band følger en spesiell sjanger innen musikk? Er man da falsk? Mulig jeg misforstod innlegget ditt,men det er derfor jeg spør for å være sikker. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg ser på min smak som ganske variert. Den heller kanskje litt mot utradisjonell og ihvertfall progressiv. 1 The Mars Volta 2 Dream Theater 3 Pink Floyd 4 Ugress 5 Rammstein 6 Iron Maiden 7 Tool 8 Red Hot Chili Peppers 9 Run-D.M.C. 10 Shpongle Og listen varierer enda mer lenger nedover. Er det variert eller bare kjedelig? Endret 2. oktober 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå