andyboy92 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Immortal (Black Metal) Emperor (Symfonisk/Black Metal) Old Man's Child (Melodisk Black Metal) Gorgoroth (Black Metal) Funeral Mist (Black Metal) Susperia (Trash Metal) Testament (Trash Metal) Limbonic Art (Symfonisk Black Metal) Taake (Black Metal) Mayhem (Black Metal) Carpathian Forest (Black Metal) Amon Amarth (Viking/Melodisk Deat Metal) In Flames (Melodisk Death Metal) Bullet For My Valentine (MetalCore) Hører også på mange andre band en de jeg nevnte, men det går stort sett i de samme sjangerene da. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle disse er ikke mine favoritter, men jeg liker dem alle. Metallica (Trash-metal) In Flames (Melodisk Death Metal) Witchcraft (Doom Metal) Megadeth (Trash-Metal) Black Sabbath (Heavy Metal) Van Halen (Homo Metal(etter min menig)) Children Of Bodom (Finsk Metal xD) Turboneger (Punk/Rock) Guns n Roses (Metal) HammerFall (Power Metal) Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg hører mest på (i tilfeldig rekkefølge) 1. Queens of the Stone Age (stoner rock/ alternative rock/ hard rock) 2. The Clash (punk) 3. Sham 69(punk/ Oi!) 4. UK Subs (punk) 5. Dead Kennedys (punk/ hardcore punk) 6. Sex Pistols (punk) 7. Hüsker Dü (hardcore punk/ alternative rock) 8. Ebba Grön (punk) 9. Bad Manners (ska) 10. Nirvana (grunge/ alternative rock) Variert? I think not EDIT: srkviefiel Endret 21. januar 2008 av ladybug Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Ti eksempler på musikk jeg hører på, i tilfeldig rekkefølge. Ali Farka Touré (verdensmusikk) The Who (rock) Led Zeppelin (Rock/blues) Bob Dylan (Folk/rock/blues) Wayne Shorter (jazz) The Beatles (rock/pop) The Band (rock) Van Morrison (rock/pop) Jethro Tull (rock) Cream (rock/blues) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Mine ti favoritter. Tilfeldig rekkefølge. Metallica (Heavy/Trash Metal) Children of Bodom (Melodic Death/Power Metal) The Prodigy (Rave) Pendulum (Drums'N'Bass) In Flames (melodic death metal) Infected Mushroom (psychedelic trance) Marilyn Manson (Rock) Kamelot (Power Metal) Rage Against the Machine (Rock/Funk) Soilwork (Melodic Death Metal) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 * Frank Sinatra (jazz, storband, litt blues) * Rammstien (metal) * Jewel (pop/folk/country) * Damien Rice (pop/folk) * R.E.M. (rock/pop) * U2 (rock/pop) * Eva Cassidy (pop, folk, jazz, blues, gospel) * Tori Amos (alternativ rock, piano pop/rock, jazz, eksperimentell, electronica) * Sarah Brightman (klassisk pop) * Jamie Cullum (pop/jazz-pop) Andre jeg liker er Coldplay, Metallica, Tracy Chapman, Nirvana, Belle & Sebastian m.fl. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Disse 10, i tilfeldig rekkefølge: Dream Theater (Progressive Metal) Arctic Monkeys (Indie Rock/Alternative Rock) Ayreon (Progressive Metal/Space Metal) Muse (Neo-prog/Alternative Rock) Hellbillies (Country Rock) The White Stripes (Alternative Rock) Symphony X (Progressive/Power Metal) Rush (Progressive Rock) Nightwish (Symphonic/Power Metal) Metallica (Thrash/Heavy Metal) I tillegg hører jeg på flere band som Opeth, The Kooks, The Fratellis osv. Men det går som oftest i progressivt og alternativt. Endret 20. januar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Her er artistene jeg har hørt mest på den siste tiden. Er inne i en jazzperiode, så er kanskje ikke all verden med diversitet. Jan Garbarek (Jazz) Frank Zappa (Alle tenkelige sjangere) Buckethead (Exprimental) Mahavishnu Orchestra (Jazz-Fusion) Bob Marley (Reggae) Richard Galliano (Jazz) King Crimson (Progressive Rock) Cornelis Vreeswijk (Vise) Bjørn Berge (Blues-Metal) Al De Meola (Jazz-Fusion) Endret 20. januar 2008 av .:stinky:. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 [*] In Flames (Melodic Death Metal) [*] Soilwork (Melodic Death Metal/Alternative Metal) [*] Dead by April (Metal) [*] Dark Tranquillity (Melodic Death Metal) [*] Sonic Syndicate (Melodic Death Metal/Metalcore) Dette er bare det jeg hører på, iværtfall gjennom spillelisten min på pcen og mp3 spilleren. Lite variert, men men, klarer meg jeg. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Yndlingsbandene mine for øyeblikket, i tilfeldig rekkefølge Muse (Alt. rock, prog. rock) Symphony X (Prog. metal, power metal) KoЯn (Alt. metal, nu metal) In Flames (Mel. death metal) Killswitch Engage (Metalcore) Buckcherry (Hard rock, glam metal) Soilwork (Mel death metal) System of a Down (Alt. metal, hard rock, nu metal) AC/DC (Hard rock) Rise Against (Punk rock, alt. rock) Lenke til kommentar
Frika Bazinga Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Justice (Club-House) [bare noen sanger] Fort Minor (Hip Hop) Fantasia (R&B) Daft Punk (Elektronisk) Andrea Bocelli (Opera/Klassisk) Charmillionar (Rap) Slipknot (New Age Metal) Fall Out Boy (Pop punk/emo-rock) Ed Alleyne Johnson (Eletrisk Fiolin) [Endring] Endret 2. mars 2008 av FR!K Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fall Out Boy (Punk Rock) Does not compute. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Litt usikker på om jeg har svart på denne, men her er nå i alle fall en slags favorittliste fra meg... har listet min "overordnede favoritter", jeg hører ofte mer på andre ting, men dette er artistene jeg likevel rangerer høyest: David Bowie (rock/pop/electronica) Queens of the Stone Age (hardrock) The Rolling Stones (rock/blues/r'n'b) The Cure (rock/pop/goth) Johnny Cash (country/pop/populærmusikk) Radiohead (rock/electronica) PJ Harvey (rock/avant-light) The Smiths (rock/pop) Iggy Pop / The Stooges (hardrock/punk) Nirvana (rock/hardrock) Håper jeg ikke glemte noen nå da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) akkurat nå går det mest i: 1. Dream Theater (prog metal) 2. In Flames (melodic Death Metal) 3. Ayreon (metal) 4. Amon Amarth (melodic Death Metal) 5. Rob Zombie (metal) 6. Symphony X (prog metal) 7. Gamma Ray (power metal) 8. Cirucs Maximus (prog metal) 9. Ulver (er ikke sikker) 10. Opeth (prog, death metal) Dette er tilfeldig rekkefølge. Endret 2. mars 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg hører på alt fra black metal til klassisk. For eksempel Satyricon(black metal) og Nobuo Uematsu Derfor påstår jeg at jeg har original musikk smak siden jeg liker alle sjangere nesten. Endret 2. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Eric clapton/Srv/John Mayer Steve vai/Eric johnson Black label society Warlocks(rap) Tupac Jedi mind tricks Grieg Barry white Lenny kravitz Elvis Presley Pantera Prodigy osv Hører jeg noe jeg liker så bryr jeg meg ikke om hva andre syns, f.eks de som mener at man ikke kan høre på rap og rock, eller som syns det er gay å høre på sanger fra lionel richie, barry white osv Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Pantera - The Prodigy - Eric Clapton Gode valg det. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er ikke så opphengt i sjangre, og derfor ikke så god på det, men her er noe av det jeg liker: Placebo Damien Rice Tom McRae Timbaland Kanye West Gwen Stefani Muse Bo Kaspers Orkester Radiohead R.E.M Dette er bare ti av artistene jeg hører på. Jeg mener selv at jeg er ganske "altetende" og hører på ekstremt mye forskjellig. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Hørt at Placebo skal være bra da. Lenke til kommentar
andseb Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 10 av mine favorittband i tilfeldig rekkefølge 1.Hammerfall(Power metal) 2.Killswitch Engage(Metalcore) 3.System of a down(Alternativ Metal?) 4.Megadeth(Thrash Metal) 5.Metallica(Thrash Metal) 6.Disturbed(Nu Metal) 7.Dope(Industrial Metal) 8.Iron Maiden(Heavy Metal) 9.Queens of the Stone Age(Desert Rock?) 10.Wolfmother(Hard Rock) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå