Nyttnavn2013 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Slipknot (Alternativ metal) Dj Cammy+ mange flere dj'r (Trance\Techno) KoЯn (Altenativ metal) In flames (Hard metal?) Ac\Dc (Rock) Ozzy Osbourne (Rock\Litt hardere rock) Øystein Sunde :!: (Hmm) U2 (Pop\rock ikke sikker..) Red Hot Chili Peppers (Funk rock) Syste of a Down (Alternativ metal) Endret 30. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Daft Punk (Electronica, House) Gorillaz (Alternative rock, Alternative hip hop, Pop, Electronica, Trip rock) REM (Alternative rock, College rock, Jangle pop) Arctic Monkeys (Indie rock, Post-punk revival) Fatboy Slim (Electronic, Big beat, Trip-hop, Dance) Gnarls Barkley (Alternative, Neo soul, Electronic, R&B, Hip hop) Muse (Alternative rock, New prog) Röyksopp (Electronica, Downtempo, Trip-hop) BigBang (Rock) Blur (Alternative rock, Britpop, Indie rock) Innimellom alt dette så har jeg en god del trance i tillegg. Da snakker vi selvsagt skikkelig trance, ikke dårlig listedance som man finner på Hard Dance Mania og den slags søppelmusikk. Har også fått veldig sansen for Justice og Vitalic. Dette er to franske grupper som henter mye inspirasjon og ligner mye på Daft Punk. Endret 30. september 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) ... Endret 12. mai 2008 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Motorpsycho Justin Timberlake The Roots Opeth Pat Metheny John Mayer Keane Death Sigur Ros Dr.Dre Steely Dan Emperor The Clash Talib Kweli John Legend Daft Punk The Used Michael Jackson Brian Setzer Pink Floyd +++++++ variert nok? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hører nesten bare på metal, men jeg liker veldig mye annet å selv om jeg ikke hører så mye på det. Old Man's Child (Black Metal) Slayer (Thrash Metal) Immortal (Black Metal) Dream Theater (Prog Metal) Gorgoroth (Black Metal) System of a Down (Nu Metal) Metallica (Thrash/Heavy Metal) Pantera (Groove Metal) AC/DC (Rock) Mayhem (Black Metal) Dette er kanskje ikke favorittene fordi det endrer seg stadig vekk. Jeg hører gjerne på noe klassisk musikk og har ingenting i mot det. Jeg liker Tom Waits veldig godt (Blues, jazz...) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Hm. The Sisters Of Mercy (gothrock) gammel :Wumpscut: (TerrorEBM/endzeit electro) The Cure (postpunk/gothrock/poprock/alternativrock) Depeche Mode (synthpop) Apoptygma Berzerk (futurepop) Bella Morte (deathrock) The Misfits (horrorpunk) Combichrist (TBM) Kent (alternativrock?) Nine Inch Nails (industrirock) Alice In Videoland (electroclash) Pluss en hel del annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Killswitch Engage (- : -) All that remains (- : -) Portishead (- : -) Ensiferum (- : -) Red Hot Chillipeppers (- : -) Audioslave (- : -) Pink Floyd (- : -) Enya (- : -) Dream Theater (- : -) Gidder ikke å skrive sjanger. Hører på det meste untatt DJ/Trance/Techno musikk. Endret 17. oktober 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 The Beatles (pop) Pink Floyd (alternativ psykedelisk space-rock) deLillos (rock) Kent (deppig rock) Björn Afzelius (rock) DumDum Boys (rock) Neil Young (rock) Klovner i Kamp (rap) Kaizers Orchestra (sigøyner-rock) Peggy Lee (jazz) Går vel mest i rock, men digger også klassisk, trance, rap, metal, pop, jazz etc. Bare det at favorittene mine stort sett er rock Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Muse Rock Mute Math Synth/Alternative Rock Jurassic Five Hip-hop The Prodigy Techno Lenny Kravitz Rock/Funk Extol Black/Death Metal Lauryn Hill RnB/Hip-hop Hard-Fi Rock The Cat Empire Reggae/Ska/Hip-hop Jamiroquai Disco/Funk Hører ofte på alle sammen. Det er selvfølgelig mange andre band jeg hører på. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 In Flames Melodisk Death Metall Metallica Heavy/Trash Metall Dream Theater Progressive Metall Porcupine Tree Progressive Rock Rush Progressive Rock Coldplay Rock Red Hot Chili Peppers Funk Rock Rage Against the Machine Rock Pantera Trash Metall Iron Maiden Heavy Metall Disse hører jeg vel mest på, liker for det meste alt og det kommer ann på humør og sånt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jimmy Eat World -Indie Emo/ Pop-rock Time Spent Driving -Indie Emo/ Pop-rock The Jealous Sound -Indie Emo/ Pop-rock Mew -Pop-rock NOFX -Punk The Retardos -Hard Rock Rage Against The Machine -litt usikker på sjangeren her.. Autopulver -Rock Anders: Plywood -Indie Rock Nas -HipHop Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jimmy Eat World (emo, punk-pop (tidligere ihvertfall), alternativ poprock) The Clash (Punk) the Adolescents (hardcore- og skatepunk) The Aquabats (ska-punk og punk-pop) Rise Against (90s hardcore punk, punk revival) The Aller Værste! (ska, new wave) death Cab for Cutie (indie poprock, dream pop) the Mighty Mighty Bosstones (ska-rock) Bedlight for Blueeyes (alternativ amerikansk rock, emo) Arcade Fire (indie poprock, eksperimentell rock) Må si at min smak har utgangspunkt i punk, så det er den variasjonen som finnes i det meste av punk-inspirerte band idag som er variasjonen i min musikksmak Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 1. Iron Maiden (heavy metal) 2. Kamelot (power metal/gladmetall) 3. Nightwish (symfonisk metal) 4. The Who (rock and roll/gladrock) 5. DragonForce (power metal/gladmetall) 6. U2 (rock) 7. Dark Moor (power metal/gladmetall) 8. Stratovarius (power metal/gladmetall) 9. Helloween (power metal/gladmetall) 10. Mike Oldfield (rock, progressiv rock, pop, keltisk, new age, ambient) Endret 19. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 1: dimmu borgir 2: in flames: 3: mayhem 4 Hellbilies (beste ass) 5: finntroll 6: trelldom er ikke så flink til sjangrere doh Endret 19. oktober 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Har en slags blanding av musikk smaker egentlig, men er liker best Indie. The Strokes (Indie Rock) Albert Hammond, Jr (Indie Rock) The Killers (Indie Rock) Pixies (Alternative) Queens Of The Stone Age (Stoner Metal) In Flames (Melodic Death Metal) The Dust Brothers (Alternative techno) N.W.A (Gangsta Rap) As I Lay Dying (Metalcore) 30 Seconds To Mars (Rock) Audioslave (Hard Rock) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Red Hot Chili Peppers (rock) Sigur Rós (post rock) A Perfect Circle (alt. rock) Guns N' Roses (rock) Dire Straits (rock) Brian Eno (ambient) Orishas (hip hop/ latino) OutKast (hip hop) BT (electronica) Frank Sinatra (Jazz) Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 å herregud. Hører på ALT! tror ikke helt jeg har funnet meg selv helt enda:P Lister bare opp noen eksempler på hvor ille det er. Dimmu Borgir-Black metal Iron maiden- Power metal Bullet for my valentine- metalcore Linkin park -nu metal HIM - Love metal? emo? Breaking benjamin - Metal/indie Nickelback - indie Tiesto - trance Basshunter - Tecno/trance Pulsedriver - Tecno/trance Paperboys - hiphop Fort minor - hiphop Bethowen - klassisk lenny kravitz - rock/pop Kurt nilsen - pop Backstreet boys - boyband vassendgutanse - norsk danseband wigwam - glamrock satyricon - svartmetall Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hører på nesten alt fra Hans Rotmo til Sonata Arctica og Manowar, så lenge det ikke er trance/techno eller såkalt "radiomusikk". Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hører mest på 70/80 talls rock og punk rock Rock N Roll 4 EVER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Alt fra The Beatles og helt rundt til The Beatles igjen. House og Trance (helst psy) Shpongled, ol. Prog rock, og den utallige undersjangere (Canterbury Scene, Kraut-Rock, RIO osv.) F.eks Gong eller Locanda Delle Fate Hip-Hop F eks. J5, Gang Starr, NWA, Black Star Black Metal f.eks. Enslaved, Immortal, Mayhem Death Metal f eks. Death, Necrophagist, atheist Punk f.eks Charta 77, Die Psalma, Ramones Pronk f. eks. Cardiacs I tillegg til alle de "vanlige" sjangerene. I bunn og grunn alt annet enn Power Metal og Guns 'n' Roses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå