Gaston Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Masse ukjent der. Walking Ashland og Test Switch Isolator..? Lenke til kommentar
Tolsky Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg vil si jeg har veldig variert musikksmak 01 Notorious B.I.G (hip hop) 02 Metallica (Heavy/ trash Metal) 03 Prodigy (electronika/ alternativ rock) 04 2pac (hip hop) 05 Marvin Gaye (alternativ pop) 06 System of a down (hard rock) 07 Dr. Dre (hip hop) 08 Kanye West (hip hop) 09 Red Hot Chili Peppers (alternativ rock) 10 Michael jackson (pop) Det er vel de 10 artistene jeg har hørt aller mest på Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Mine: 1. Dave Weckl Band 2. Dream Theater 3. Red Hot Chili Peppers 4. Queen 5. System Of A Down 6. Big Bang 7. Guns N' Roses 8. Dave Matthews Band 9. Coldplay 10. Audioplay Endret 9. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis det er topp 10 liste så ok 1. Pearl Jam 2. NY! The Who 3. - 4. Five for Fighting 5. Johnny Cash 6. NY! Neil Young 7. - 8. Foo Fighters 9. Gammel! Nirvana 10.Gammel! Metallica (burde kanskje tas opp igjen) The Doors og the ramones skal også prøve å høre mer på. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Hører for tiden på listepop pg techno Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Masse ukjent der. Walking Ashland og Test Switch Isolator..? 7464864[/snapback] Jeg er litt sær når det kommer til musikk Liker å høre på band som få andre hører på. Waking Ashland har nydelig sanger, som er kjempefine å synge til, mens TSI har mer .. særegne sanger. Stilige. Og jeg suger på å forklare ting. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Masse ukjent der. Walking Ashland og Test Switch Isolator..? 7464864[/snapback] Jeg er litt sær når det kommer til musikk Liker å høre på band som få andre hører på. Waking Ashland har nydelig sanger, som er kjempefine å synge til, mens TSI har mer .. særegne sanger. Stilige. Og jeg suger på å forklare ting. 7466408[/snapback] det kan så være Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Iron Maiden Eminem Christina Aguilera Beyonce Manowar Dido Terry Jacks Endret 21. januar 2007 av kaken92 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Ayreon Star One Symphony X Pain of Salvation Kamelot In Flames Pink Floyd Rainbow Camel Vangelis Altiplano Ennio Morricone Inkuyo Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 1. The Offspring (Punk-Rock, Pop-Punk, Punk, Rock, Alternative) 2. Foo Fighters (Rock, Grunge) 3. Rage Against the Machine (Metall, Hip-Hop, Nu-Metall) 4. Red Hot Chili Peppers (Funk, Rock, Alternative) 5. Pearl Jam (Grunge, Rock, Metall) 6. Queens of the Stone Age (Hard-Rock, Stoner-Rock, Metall, Grunge) 7. Smashing Pumpkins (Alternative, Rock, Indie, Pop-Rock, Gunge) 8. Alice in Chains (Grunge, Metall, Hard-Rock) 9. Nirvana (Grunge, Rock, Metall, Punk) 10. Turbonegro (Death-Punk, Punk, Rock, Hard-Rock) Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 1. Pink Floyd (Progressive Rock, Psykedelisk Rock, Space-rock, Klassisk Rock) 2. Porcupine Tree (Porgressive Rock, Psykedelisk Rock) 3. The Beatles (British Invasion, Pop, Rock, Klassisk Rock) 4. Sigur Ròs (Post-Rock) 5. Opeth (Death Metal) 6. Bob Dylan (Folk, Rock, Folk-Rock) 7. The Animals (Rock, Pop, Klassisk Rock) 8. The Doors (Psykedelisk Rock, Klassisk Rock) 9. Led Zeppelin (Klassisk Rock) 10. Godspeed you! Black Emperor (Post-Rock) Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Nile(death metal) paniq(går innen mange sjangre) Purple Motion(elektro) Philip Glass(Vanskelig og si, men som wikipedia sier "His music is frequently described as minimalist, though he prefers the term theater music." Mortal Treason(Kristen blackmetal/unblackmetal) Jeff Wayne(prog-rock) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Hører for det meste på allt jeg selv kaller musikk (Musikk som spilles av instrumenter, ikke datamaskiner)... Hører for det meste på rock(gammel og ny) og metall Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Ti i tilfeldig rekkefølge (klarer ikke å rangere dem): - Lynyrd Skynyrd (classic rock, "southern rock" (i følge last.fm)) - Rainbow (hardrock/metal) - Joe Satriani (...rock? Gitarvirtuos..., instrumental) - Deep Purple (hardrock) - Dream Theater (metal, progmetal) - Symphony X (progmetal) - Thin Lizzy (rock, folk rock) - Blackmore's Night (medieval (middelalder), rock, folk rock, gitarinstrumental) - Steve Morse (rock, fusion, gitarinstrumental) - System of a down (metal/alternative) Dette er ikke så veldig variert. De nevnte er de jeg har hørt mest på det siste året. Jeg føler meg ikke bundet til disse sjangrene, men jeg heller mot dem. Hører gjerne på hva det skal være så lenge det har melodi/rytme jeg liker. En fellesnevner for det meste av musikken er nettopp at det er melodiøst. Det er grunnen til at jeg sjelden/aldri hører på ren rap. Endret 30. mai 2007 av svamp Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) SOAD (Metal) Dj Tiësto (Trance) Van Halen (Classic Rock) Offspring (Punk) Dimmu Borgir (Death Metal) Nirvana (Rock?) In Flames (Metal) Pulsedriver (Trance) ATB (Trance) Guns'n'Roses (Rock) Johnny Cash (Country/Rock) Bloodhound Gang (Punk Rock) Billy Idol (Classic Rock) Metallica (Rock) Supertramp (70s, Classic Rock, Pop) Lynyrd Skynyrd (Classic Rock) Ole Ivars (Danseband) Eddie Meduza (Folkrock) Edit: Sånn, cun Endret 22. januar 2007 av Impetus. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Kan ikke dere som nevner kun navn være snille og skrive sjanger i parentes? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Fler enn ti, men det er svært mange band og musikere i forskjellige stilarter som betyr masse for meg..... Judas Priest(Heavy metal) Entombed(death metal\ rock'n'roll). Roots Manuva(hip-hop\rap) Hank Williams Sr(Country) Talking Heads(pop) Willie Nelson(Country\folk\rock) Plastic-Man(Minimalistisk techno) Mr Bungle(Eklektisk rock\utallige sjangere) Ministry(Industrial Metal) Bonnie Prince Billy(Alternativ country) Stratosgutane(Harcore\punk\metal\alternitiv) Tom Waits(egen sjanger) Cornelius Vreesjwick(Vise) Enslaved(Progressiv ekstrem-metal) Faith No More(metal\rock\annet) Chet Baker(Jazz) Nina Simone(soul\jazz\rock) Killdozer(Verdens treigeste speed-metal band\ urgrønsj) Mastodon(Progressiv metal) Isis(Ambient metal) Led Zeppelin(hard rock\annet) the Roots(Hip-hop) Brian Eno(Pop\rock\ambient) + noen fler i diverse sjangere. Har rimelig variert musikksmak. Hjertet har alltid ligget metallen nærmt, men var inni raveparties i tenårene, og har alltid likt musikk som når et stort spekter. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Stratosgutane(Harcore\punk\metal\alternitiv) Wow! Spilte i band med 2 av Stratosgutane før, Piddi (R.I.P.) og Jørn. Kjekt å se at de enda er et navn som dukker opp. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Hører mest på trance(vocal trance, dance, eurotrance..) og hip hop.. Kan også hende at jeg hører på litt pop innimellom.. liker boi band og metall.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ifølge min Last.fm er disse favorittene mine: 1 Christina Aguilera (pop..lol) 2 KoЯn (Metal/Heavy rock) 3 The Killers(Rock/Alternativ rock) 4 Tori Amos(Alternativ/Pop(?)) 5 Pink(Pop) 6 Slipknot(Metal/Tungmetal) 7 System of a Down(Metal/Tung rock) 8 Five for Fighting(Poprock) 9 Audioslave(Rock) 10 Red Hot Chili Peppers(Rock) 11 U2(Genial rock) Ganske variert, vil jeg nå si. Endret 22. januar 2007 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå