Gå til innhold

Trenger Win MCE CD1

TommyFM

Anbefalte innlegg

Cden klarte på en eller annen måte å komme nedi lesehodet på cdromen min, så den har en "fin" ripe rundt hele..

Har prøvd å laste ned en iso fil og bruke denne, men da funket ikke lisensnøkkelen min..

Så er det noe som veit om hvor jeg kan finne en ren kopi av cden?? altså, ikke noe cracket eller tweaket versjon??

Eller om noen som har den hadde giddet å lage en iso fil av den, og sendt til meg..

Er "Windows Media Center 2005 English CD1" med cd label MRMPOEM_EN jeg trenger..

Håper ikke dette blir sett på som priat snakk, for jeg har jo lisens og alt.. er bare cden som er ødelagt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså..

1. Å finne en utgave av windows mce er 0 problem, så om det var pirat jeg var ute etter, så hadde jeg ikke giddet å skrive her..

2. Jeg skal ha kun CD 1.. Hva skal jeg med en cd på et os som krever 2?

3. Jeg ber om en versjon som ikke er cracket eller tweaket.. Ville jeg ha en pirat versjon, så hadde jeg da spurt om det.. (klart, jeg kunne hatt cracken selv, men igjen punkt 1 og 2)

Poenget er at jeg må ha lik som den cden jeg har, for det er den lisensen min virker på..

Kan godt ta bilde av meg selv, cder, lisens og en lapp hvor det står hw.no eller noe annet, om det er det som må til..

Men synes nå det vil være litt unødvendig grunnet de punktene over...

så om noen har eller gidder å hjelpe meg, så skriv her, eller send meg en pm..

Lenke til kommentar

Ingen som har noe tips til steder jeg kan finne?? har prøvd å laste ned flere forskjellige fra div torrents sider, men de godtar ikke lisensnøkkelen min..

Noen som veit om nøkkelen er bundet til hver cd, eller om det har noe å si hvilken label som er på cden?? Labelen på min er MRMPOEM_EN..

Har lastet ned både OEM og annen.. Får det ikke til å funke..

Please hjelp meg noen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...