hmz Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 åh, klarer ikke å vente nå jeg da! får vel nesten bare få tak i 1-2 kontroller til slik at jeg og kompiser kan spille hehe.. må bare få tak i penger til spill nå jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvilket spill er det du venter på? Gears of War, Ghost Recon: Advance Warfighter? Birger Lenke til kommentar
hmz Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nei det er så mange som frister.. Lasta ned demoen på Ghost Recon: Advanced Warfighter for litt siden, og det var digg Vurderer å kanskje kjøpe det så snart som muliG! Men ellers frister det litt også med det Perfect Dark Zero, er så billig nå, så da om jeg kjøper det kan jeg kjøpe det idag liksom hehe.. det spillet var ihvertfall digg på N64! Noen som har hele spillet og har synspunkter på det? Bra? Dårlig? Noe som kunne vært bedre? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 co-op på Saints Row er jo og ganske fett da.. 6977648[/snapback] Men vedig kort. To oppdrag. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Perfect Dark Zero. Noen som har hele spillet og har synspunkter på det? 6984002[/snapback] makan til rask! gå for GRAW Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Perfect Dark Zero. Noen som har hele spillet og har synspunkter på det? 6984002[/snapback] makan til rask! gå for GRAW 6984536[/snapback] Jeg likte det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ghost Recon: Advance Warfighter er virkelig ikke å forakte.. Et godt valg Birger Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har ikke spilt PDZ, men GRAW er et bra valg. Bra singel-player, morsom coop, og enda bedre multiplayer. Eneste minus er at kontrollen er litt annerledes i coop/multiplayer (samt at grafikken er hakket dårligere). Edit: Elkjøp selger forøvrig GRAW for ca. 500 kr. Endret 2. oktober 2006 av Brakara Lenke til kommentar
hmz Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har ikke spilt PDZ, men GRAW er et bra valg. Bra singel-player, morsom coop, og enda bedre multiplayer. Eneste minus er at kontrollen er litt annerledes i coop/multiplayer (samt at grafikken er hakket dårligere). Edit: Elkjøp selger forøvrig GRAW for ca. 500 kr. 6985572[/snapback] Ja det ble nok GRAW på meg + en trådløs kontroll til Ble litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke, men jaja Spillet var ihvertfall morsomt bare la skoledagen imorgen gå fort slik at jeg kan komme meg rett hjem til Xboxen hehe Nei men tror ikke jeg kommer til å angre på GRAW Prøvte nettopp å spille litt Live, men det gikk ikke bra hehe.. Men spillet var digg Edit: Okei, sorry! Ble LITT vel mange smileyer... Endret 2. oktober 2006 av hmz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå