allyse Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ascended Mini Gallery "An low weight Mini Gallery running with no database. No installation required. Featuring caching of albums, album/folder restrictions, javacript, css-design. Extremly easy to use. Just upload index.php to the root of the albums, and you are ready to go!" Download Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Flyttes til Bruk av PHP-programvare Lenke til kommentar
Stinus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Her er linken til 4images. Det er et bildegalleri som du legger på websiden din. Det er det norsk oversetting til, man kan forandre på galleriet med forskjellige MOD'er eller templates. Tillate at registrerte brukere laster opp og ned bilder. Kan jo legge til OpenSourceCMS her ligger det forskjellige åpne CMS programmer som det bla er demo på. Da kan man prøve ut forskjellige demoer, før man bestemmer seg for et system. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) ... Endret 2. oktober 2008 av shaker Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg ønsker meg et news-script som kan laste opp bilder, og ser bra ut og helst uten MySQL. Hva anbefaler dere? Prøvde cutehack, men ble bare tull når jeg skulle laste opp bilder, ingen thumbnails, og php feil. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jeg ønsker meg et news-script som kan laste opp bilder, og ser bra ut og helst uten MySQL. Hva anbefaler dere? Prøvde cutehack, men ble bare tull når jeg skulle laste opp bilder, ingen thumbnails, og php feil. 7552500[/snapback] Cutenews evt. AJ-fork Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Passord beskytte en side: <?php // Sett passord og brukernavn: $username = "admin"; $password = "admin"; if ($_POST['txt1'] != $username || $_POST['txt2'] != $password) { ?> <style type="text/css"> body { width:550px; height:auto; margin:20px auto 20px auto; background:#ffffff; font-family:verdana,arial,sans-serif; font-size:12px; } .textfield { border:1px solid #003090; background:#ffffcc; width:200px; } </style> <table width="400" border="0" align="center" cellpadding="3" cellspacing="0"> <tr> <td><strong>Tittel </strong></td> </tr> </table> <table width="400" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="1" bgcolor="#CCCCCC"> <tr> <form name="logginn" method="post" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>"> <td> <table width="400" border="0" cellpadding="3" cellspacing="1" bgcolor="#FFFFFF"> <tr> <td width="117">Brukernavn</td> <td width="14">:</td> <td width="357"><input type="text" title="Skriv inn brukernavn" name="txt1" class="textfield"></td> </tr> <tr> <td>Passord</td> <td>:</td> <td><input type="text" title="Skriv inn passordet" name="txt2" class="textfield"></td> </tr><tr> <td> </td> <td> </td> <td><input type="submit" name="Submit" value=" Submit "> <input type="reset" name="Submit2" value=" Avbryt " /></td> </tr> </table> </td> </form> </tr> </table> <?php } else { ?> <p>Her skal du ha kontentet ditt!</p> <?php } ?> Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Et dato script jeg bruker på siden min: <script> var mydate=new Date() var year=mydate.getYear() if (year < 1000) year+=1900 var day=mydate.getDay() var month=mydate.getMonth() var daym=mydate.getDate() if (daym<10) daym="0"+daym var dayarray=new Array("Søndag","Mandag","Tirsdag","Onsdag","Torsdag","Fredag","Lørdag") var montharray=new Array("Januar","Februar","Mars","April","Mai","Juni","Juli","August","September","Oktober","November","Desember") document.write("<small><font color='000000' face='Arial'><b>"+daym+" - "+montharray[month]+" - "+year+"</b></font></small>") </script> Jeg har endra litt i den, den viser eksempel sånn: 03 - November - 2007 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gjestebok script: lagre filene som det står: koden finner du på linken Step 1- Lag en ny tom tekstfil som du lagrer for messages.txt og last den opp. /chmod 666) Step 2. Lagre disse filene: så last opp img_ver.php http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/bilde.txt error bilde (lagre som error) http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/error.jpg gjestebok.php http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/form.txt act.php http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/kjor.txt spambilde (lagre som img_ver) http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/img_ver.png ok bilde (lagre som ok) http://support-u.110mb.com/scripts/gjestebok/ok.jpg Step 1 er veldig viktig! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Flott med en slik tråd! Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 nesten ingen av linkene til direkte downloads fungerer.. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Et dato script jeg bruker på siden min: <script> var mydate=new Date() var year=mydate.getYear() if (year < 1000) year+=1900 var day=mydate.getDay() var month=mydate.getMonth() var daym=mydate.getDate() if (daym<10) daym="0"+daym var dayarray=new Array("Søndag","Mandag","Tirsdag","Onsdag","Torsdag","Fredag","Lørdag") var montharray=new Array("Januar","Februar","Mars","April","Mai","Juni","Juli","August","September","Oktober","November","Desember") document.write("<small><font color='000000' face='Arial'><b>"+daym+" - "+montharray[month]+" - "+year+"</b></font></small>") </script> Jeg har endra litt i den, den viser eksempel sånn: 03 - November - 2007 Dette er javascript ikke php Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kanskje adde på PHP Fusion på blogg? Lenke til kommentar
MKC Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Pluck fungerer veldig bra. Den krever ingen database og egner seg godt til websider. Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 pealse loathsome gider og hjelpe meg og lage egen nettside... gider du legg meg til msn [email protected] Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Jeg ønsker meg et news-script som kan laste opp bilder, og ser bra ut og helst uten MySQL. Hva anbefaler dere? Prøvde cutehack, men ble bare tull når jeg skulle laste opp bilder, ingen thumbnails, og php feil. 7552500[/snapback] Cutenews evt. AJ-fork være så snill hjelp meg thomas.. legg meg til da kan vi snakke der..l plz er du snill Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det du kan gjøre istedet for å poste i en to år gammel utdatert tråd, er å opprette din egen hvor du mer spesifikt forteller oss hva du vil ha hjelp til. Lag en ny tråd i Web-design, HTML, CSS og JavaScript-forumet, så kan vi eventuelt flytte tråden til et mer passende forum hvis det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
EivindJ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Her er et lite, enkelt script som kan brukes hvis man har flyttet en nettside fra en subfolder / sub-mappe, men ønsker at alle inngående lenker skal peke korrekt senere. Den tar URL-en vedkommmende kommer til siden med, fjerner subfolderen fra URL-en og setter brukeren over til den nye URL-en. Koden legges i en index-fil i undermappa Kanskje ikke så mange som trenger det, men hvem vet. <?php /*********************** THIS SCRIPT REDIRECTS CURRENT URL TO EXACT SAME URL, JUST WITHOUT SUBFOLDER / SUBDIRECTORY IN URL ***********************/ $subfolder = "subfolder"; // CHANGE TO YOUR SUBDIRECTORY! // get current page url (ADAPTED FROM http://www.webcheatsheet.com/PHP/get_current_page_url.php) $url = 'http'; if ($_SERVER["HTTPS"] == "on") {$url .= "s";} $url .= "://"; if ($_SERVER["SERVER_PORT"] != "80") { $url .= $_SERVER["SERVER_NAME"].":".$_SERVER["SERVER_PORT"].$_SERVER["REQUEST_URI"]; } else { $url .= $_SERVER["SERVER_NAME"].$_SERVER["REQUEST_URI"]; } // add slash $subfolder = $subfolder."/"; //length of url $length = strlen($url); //length before we hit subfolder $before = strpos($url, $subfolder); // start of new url $start = substr($url, 0, $before); // move to after subfolder and fetch that $after = $before+strlen($subfolder); $after = substr($url, $after, $length); // construct new url $newurl = $start.$after; // location, location, location header("location:$newurl"); ?> 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå