SvennAndre Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei! Har en samsung standar CRT TV som SELVFØLGELIG nekter å ta inn signaler på compositt/scart. Dette skjer selvfølgelig når jeg akkurat har kjøpt 360 og vil spille. Tidligere når jeg spilte PS2 har jeg bare gitt beng og brukt TV-antenne pluggen for å få inn signalene. Er det noe triks med samsung TV-en for å få den til å skjønne at det er compositt/scart den skal bruke? Det er en SW-533CNG tv, for den som har noe bruk for det. Den ser slik ut: Så når jeg trykker på AV, eller knappen som har pil inn i et rektangel på fjernkontrolleren blir den bare svart. AV2 er samma tingen. Alle kanalene på begge AV1/2 er helt svarte. Ingen tegn til liv. Har åpnet tv-en for å sjekke om det ikke er noen løse kabler men der var alt fint, så vidt jeg kunne se. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 5års reklamasjon på tvskjermer, vet du at det ikke funker, så lever den tilbake til forhandler... Sjekk om kablene er i orrden! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Kablene funker, det vet jeg. Skal se på det med service, men det tar tid, så vil fortsatt ha mulige løsninger om noen har. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 hvis dem ikke virker, kan du jo eventuelt koble til en videospiller med scartinganger. Så kobler du bare videospilleren inn på RF-tilkoblingen til tv. Slik gjorde jeg det på gammeltven min.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå