Erazor68 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kan noen anbefale ett bra 775 kort? Vil ikke ha sli og må ha minst 3 pci porter utenom pciex16 porten. Har AB9 nå, hvis jeg ikke får byttet det så skal det avlives med slegge. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Anbefaler Asus P5W DH Deluxe Ikke SLI men crossfire skulle du ha behov for det. 2x PCIe x16 porter! 3x PCI porter som du sier du trenger Varierende pris på dette kortet, jeg fikk mitt til rundt 1600kr. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Nå er ikke jeg noen superguru på dette området, men har bygget utallige PC. Jeg har forholdt meg til ASUS hovedkort som baseres på Intel prosessor. Alle kortene som jeg har brukt har vært helt fantastisk stabil. Bygget en PC i helgen og brukte et ASUS P5B kort, alt virket svært enkelt å sette opp - plug & play. Anbefaler ASUS med 775 sokkel Endret 2. oktober 2006 av John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå