Rupal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Var veldig vanskelig å få til en beskrivende tittel, så her er det litt bedre forklart. Dere har sikkert sett disse formateringsknappene når dere skal skrive innlegg her i HW. Disse er f.eks B, I, U, IMG osv. Når du klikker på dem så blir de lagt inn i tekstfeltet der vi skriver innlegg. Jeg skulle gjerne hatt noen slike knapper, og da fant jeg ut at her på HW brukes det javascript for å få det til. Det jeg da lurte på er om det er mulig å få dette til i php? Noen som har skrevet noe script for dette før? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Å lage noe slikt i PHP er.. tåpelig. Skal du gjøre det i PHP er du nødt å refreshe siden hver gang men trykker på en knapp. Javascript er nok den beste måten å løse dette på. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du kan lage motoren for å parse disse taggen i PHP, men ikke til å legge det til! Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Ok, da får jeg bare se bort fra PHP og lære meg javascript for å få det til.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er jo ikke det at det ikke går an, bare det at det er fryktelig tungvindt. Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ok, da får jeg bare se bort fra PHP og lære meg javascript for å få det til.. 6971221[/snapback] Eventuelt nytte det andre har laga. TinyMCE er ein slik editor som du ønsker deg, som er gratis i anskaffelse og bruk. Den er kjapp å integrere mot eksisterande ting (tre linjer) og er enkel i bruk. Google etter tinymce du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå