Gå til innhold

Den offisiele Lyn tråden

augulv

Anbefalte innlegg

Er det noen andre Lyn-fans enn meg her? Så langt i sesongen har Lyn spilt elendig. Ja, jeg inrømmer det! Vi skapte ingenting hjemme mot Molde og var heldig som fikk med ett poeng borte mot Start.

Problemet ser ut til å være at vi har mistet noen nøkkelspillere og at laget er ungt og urutinert.

Lyn gjorde det bra i oppvarmingen til sesongen og ting så lyst ut. Det gjør det ikke nå derimot. Men laget har en del gode talenter og hvis trener Bergersen får orden på laget.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da er vi ihvertfall to stykker her =D Lyn har ikke spilt bra i år. Sesongoppvarmingen var bra, men de to hjemmekampene jeg har vært på har holdt adecco liga nivå. Var ikke mye positivt idag. Forsvaret var helt greit, men resten var ikke så bra.

Lenke til kommentar

Yay, jeg er ikke alene her.

Enig i at sesongoppvarmingen var bra, men kan ikke si at de har spilt bra i ligaen. Lyn har rett og slett vært kjedelige å se på. Men som du sier så er forsvaret bra. Framover er det alt for mye unøykatigheter og gi bort av ballen. Jeg tror at det dårlige gresset på Ullevåll må ta noe av skylden da Lyn bruker mye pasninger langs bakken. Det skal bli spennende å se hvordan det går mot Strømsgodset borte, da de skal spille på kunstgress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...