Monkeyboy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vel, Brann har ofte et godt tak på Lyn og jeg er alltid dritnervøs foran de kampene. Hvis jeg var en nøytral tipper så ville jeg nok ha godt for Brann. Men som Lyn-supporter sier at Lyn vil skambanke den degenererte horden fra Bergen. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Tryggs: Hvis gullet allerede er hjemme i Bergen, hvorden skal den da komme hjem i 2008. Som det står i siggen din. Er det ikke bedre å skrive 2008 gullet forblir hjemme? Endret 20. juni 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tryggs: Hvis gullet allerede er hjemme i Bergen, hvorden skal den da komme hjem i 2008. Som det står i siggen din. Er det ikke bedre å skrive 2008 gullet forblir hjemme? det har du helt rett i! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja dette kommer i siste liten! Kamp i dag mot Asker på Ullevål Station kl 18:00 Billetter selges på: – Billettkontoret Ullevaal Stadion – Lyn–butikken, åpent i dag fra kl. 10 – 17:30, åpent etter kamp! – Fotballshop – Lyn–supportere kjøper billetter utenfor inngang 10 – Bortesupportere kjøper billetter på billettkontoret Barn - 100,- Voksene 200,- Sessongkort tas ikke fordi de er for TL Møt opp med godt humer og ha en godt fornøyelse !! kommer du på kampen monkeyboy? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sorry, jeg var ikke på kampen. Måtte jobbe overtid og var ikke hjemme før sånn halv ti. Lyn slo forresten Lillestrøm på bortebane. Det er ikke så ofte at det skjer. Har en venn som heier på LSK men jeg hadde ikke samvittighet til å mobbe han over resultatet. Ikke noe kult å sparke en som ligger nede. Lyn ligger nå på 3.plass på tabellen og det er dritbra. Nå er neste kamp mot Brann på hjemmebane. Regner med at jeg drar og ser den kampen, men jeg er jævlig nervøs. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg som VIF-supporter bærer egentlig overraskende lite hat mot FC Lyn. Jeg driter egentlig i klubben, bare aksepterer at de er en del av tippeligaen. Og det skal jo innrømmes at supporterne er jo søte når de (som alltid) banker oss på Ullevaal, enten det er borte- eller hjemmekamp. Det er jo årets kamp for dem. Ok, det hadde vært digg å slått dere en gang, men vi teller titler, ikke én enkelt kamp God bedring! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har egentlig ikke så mye i mot Vålenga jeg heller. Jeg er tross alt Oslopatriot også. Hadde det vært opp til meg Hadde Lyn vunnet serien og cupen, med Vålenga på andreplass. Med Brann på nedrykk og ut i første runde av cupen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Uuuh, LSK supporter med sympati for VIF og Lyn? Blir ikke det litt spesielt? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Berg, Bjarmann og Eriksen går til Lillestrøm, som ikke utelukker kjøp av flere Lyn-spillere. Er Lyn i ferd med å bli et farmerlag for Lillestrøm og andre? I don't like it one bit. Og ja. Litt spesielt å heie på LSK og ha sympati for Oslo-lagene. Det går ihvertfall ikke noe særlig sympati den andre veien. Men greit for meg. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Berg, Bjarmann og Eriksen går til Lillestrøm, som ikke utelukker kjøp av flere Lyn-spillere. Er Lyn i ferd med å bli et farmerlag for Lillestrøm og andre? I don't like it one bit. Og ja. Litt spesielt å heie på LSK og ha sympati for Oslo-lagene. Det går ihvertfall ikke noe særlig sympati den andre veien. Men greit for meg. Vel, nå har jo vi forsynt Lyn med spillere og ledere opp igjennom åra, så det er vel på tide at vi får litt tilbake også? Trur ikke det blir så mange Lyn-spillere som går til Åråsen, men det er jo vanlig at enkelte spillere følger med på lasset når en trener bytter klubb. Kanskje ikke vært så vanlig i Norge...hittil, men i resten av Europa skjer det jo hele tida. Men det finnes nok et par spillere til i Lyn, jeg gjerne ser i gul drakt neste år. Det spesielle for Lyn, akkurat nå, er vel at de har så mange bosman-spillere. Trur ny trener og manager skal få litt å jobbe med før neste sesong. pantera Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvor mange år siden er det VIF vant sist over dere? Lenke til kommentar
deer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gratulerer med fortjent seier Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, dere vant fortjent. Da kan vel egentlig dere bare avslutte sesongen for det eneste som teller er jo å slå oss. Dere kan telle dagene deres mens vi pusser alle pokalene vi har tatt i løpet av den perioden vi ikke har slått dere. Tråden vår er 41 ganger større enn deres. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jaforhvemvilvelvinnefotballkamper. Pappa har større bil enn deg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvor mange år siden er det VIF vant sist over dere? Nå er ikke jeg "dere", men VÅLENGA vant sist i 1981. Forferdelig. Lenke til kommentar
Olegondole Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tråden vår er 41 ganger større enn deres Og da er jo dere 41 ganger bedre enn oss da, eller hvordan var nå det der igjen? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tråden vår er 41 ganger større enn deres Og da er jo dere 41 ganger bedre enn oss da, eller hvordan var nå det der igjen? Nei nei.. Der tar du feil Det er laget med flest medaljer, trofeer, historie og sjel som er det beste. Og det var vel Vålenga sist jeg sjekka Gratulerer med seieren da. PS: Når skal bastionen vokse fra seg å bruke tromme på kamper? Jeg skjønner at sår hals er litt mye å kreve fra søte vestkantgutter, og når jeg tenker meg om er vel tromma det instrumentet som kler bastionen best. Primitivt og enkelt Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er bare å slenge dritt. I don't care. Lyn vant velfortjent i går. :!: Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei nei.. Der tar du feil Det er laget med flest medaljer, trofeer, historie og sjel som er det beste. :!: Sant det faktisk. Siden Vålerenga vant serien i 2005 (?) så er spillerne deres bedre enn Lyn sine. Du er faen ikke dum du. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei nei.. Der tar du feil Det er laget med flest medaljer, trofeer, historie og sjel som er det beste. :!: Sant det faktisk. Siden Vålerenga vant serien i 2005 (?) så er spillerne deres bedre enn Lyn sine. Du er faen ikke dum du. Det har jeg vel aldri sagt. At siden Enga vant i 2005 så er spillerne bedre enn Lyn sine? Jeg tror du blingser Å sammenligne individuelle spillere blir også feil syns jeg, men du kan godt gjøre det óg. Vålenga har fler medaljer, fler trofeer, større historie og bredere sjel enn Lyn. For meg er dette langt viktigere enn å vinne én kamp over dere. Selv om jeg skal innrømme at jeg syns det er smått fantastisk at dere har klartå unngå tap 14 ganger på rad! Per dags dato rundspiller Lyn, Vålerenga, men i 5 år på rad har jeg sett Vålenga rundspille Lyn, så nå kan det være deres tur Det er jo ikke engang laget Lyn jeg hater. Det er den begredelige og uekte supporterskaren jeg ikke liker. Sist Lyn kom over Enga på tabellen var vel i 2003. Men til og med da hadde Vålenga i snitt 6000 fler folk på kampene sine enn det Lyn klarte å stille opp med. I 2004 hadde Vålenga 10.000 fler i SNITT enn dere, og til og med i år, hvor Vålenga ligger på 10. plass og ikke har noe å kjempe for, mens Lyn står i stor sjangse for å få medalje, så har vi 6000 mer i snitt per kamp enn det dere har. Det sier litt om hvilket lag i byen som er størst syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå