Gå til innhold

Den offisiele Lyn tråden

augulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Er det noen her som sal på Lyn - Fredrikstad?

Jepp! Lyn - Fredrikstad og siste bortekamp. Litt flaks mot HamKam måjeg si men pyttpytt sånn er fotall :)

Tenkte kansje jeg skulle lage litt info om klubben som egentlig burde vært skrevet i første post ;) :

FC LYN OSLO

1590.gif

Spillerstall:

1 Eddie Gustafsson Keeper 31.01.1977

12 Kjell Petter Opheim Keeper 09.04.1982

24 Johan Dahlin Keeper 08.09.1986

3 Shane Peter Stefanutto Forsvar 12.01.1980

21 Mads Dahm Forsvar 21.10.1988

6 Christian Brink Forsvar 17.03.1983

27 Magne Simonsen Forsvar 13.07.1988

17 Kim Andre Madsen Forsvar 12.03.1989

2 Jimmy Tamandi Forsvar 12.05.1980

4 Indridi Sigurdsson Forsvar 12.10.1981

5 Ståle Stensaas Forsvar 07.07.1971

22 Tommy Berntsen Forsvar 18.12.1973

23 Lars Kristian Eriksen Forsvar 28.06.1983

7 Tomasz Sokolowski Midtbane 25.06.1985

25 Paul Obiefule Midtbane 15.05.1986

11 Diego Guastavino Midtbane 26.07.1984

8 Theodor Elmar Bjarnason Midtbane 04.03.1987

26 Endre Fotland Knudsen Midtbane 09.07.1988

9 Jo Inge Berget Angrep 11.09.1990

13 Trygve Velten Midtbane 21.12.1982

16 Espen Hoff Midtbane 20.11.1981

15 Erling Knudtzon Midtbane 15.12.1988

10 Magnus Powell Angrep 28.10.1974

14 Kim Holmen Angrep 14.07.1982

20 Odion Jude Ighalo Angrep 16.06.1989

18 Bjarne Kortgaard Ingebretsen Angrep 10.10.1987

Info:

Stiftet: 3 mars. 1896

Hovedtrener: Henning Berg

Sportssjef: Torgeir Bjarman

Assistenttrener : Per Brogeland

Styreleder : Sveinung Lunde

Hjemmebane: Ullevåll Stadion

Supporterklubb: Bastionen

Kapasitet : 25 572

Tifo : Bastionen Tifo (Norges beste tifo gruppe! Det kan vi i VÆRTFALL skryte av :) )

Liga : Tippeligaen

Hjemmeside : Lyn

Vis din ære for ditt lag og møt opp på kampene på Ullevåll Stadion, Oslo med Godt Humør!

Kamper og tidspunkt står øverst til venstere her.

Billetter:

Billetter selges før alle kampene på Stadion (Fotballshop, Bilettservice.no på Ullevåll eller den lille lyn boden ved Expert og Mac store.

Vel Møtt!

Takk

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar

Ok her kommr en Lyn-fan til.

0-4 mot AÅlesund er dritbra av Lyn. Tre scoringer av Hoff (to riktignok på straffe). Hyggelig å se at Hoff begynner å finne formen. Jeg har sett han på alle hjemmekampene i år og til nå har han ikke spilt opp mot det han er god for.

Hørt snakk om dårlig dommer i kampen. Men både TV2, VG og Dagbladet hadde ingenting å utsette på dommeren og hans avgjørelser. Noen som så kampen?

Lyn ligger vel på 3. plass på tabellen i øyeblikket, men Viking har mulighet til å gå forbi i kveld. Men uansett er det en bra start, selv om Lyn kan spille bedre.

Lenke til kommentar

0-4 mot AÅlesund er dritbra av Lyn. Tre scoringer av Hoff (to riktignok på straffe). Hyggelig å se at Hoff begynner å finne formen. Jeg har sett han på alle hjemmekampene i år og til nå har han ikke spilt opp mot det han er god for.

Hørt snakk om dårlig dommer i kampen. Men både TV2, VG og Dagbladet hadde ingenting å utsette på dommeren og hans avgjørelser. Noen som så kampen?

Lyn ligger vel på 3. plass på tabellen i øyeblikket, men Viking har mulighet til å gå forbi i kveld. Men uansett er det en bra start, selv om Lyn kan spille bedre.

Endelig en fan til! :) Jo da. EN herlig kamp med Hoff på toppsccorerne i tilleg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk, takk Angel Eyes. :)

Jeg tror at Lyn kommer til å taper hver gang de spiller mot Enga, statistikk er til for å brytes liksom. Heldigvis tar jeg feil hver gang. Hadde ikke mulighet tilå se kampen i går, men fikk med meg repiser av skåringene til Ighalo og det var to nydelige mål, særlig det siste. Har fortsatt litt ståtiss (av skåringene, ikke mannen).

Artig å se underdogsa slå et lag med mye større budsjett og flere landslagspillere og anført av en klysete møbelmillionær-arving.

Fuck it, jeg tror jeg slenger på en wootikon på slutten. :w00t:

PS. Heia Lyn!

Endelig en fan til! :) Jo da. EN herlig kamp med Hoff på toppsccorerne i tilleg :)

Jess, da er det to av oss. Oss mot resten av verden.

Lenke til kommentar

Da har Alte Brynestad sagt opp sin avtale med Lyn og vil avslutte samarbeidet om 19 måneder. Forhåpentligvis er det noen nye sponsorer på plass innen den tid.

Brynestad har søregt for at Lyn har hatt midler til å holde seg i eliteserien. Men det er vanskelig å tilgi fyren da han sparket Sture Fladmark som trener midt i sesongen da lyn ledet med ti poeng. Inn kom en fotball-professor fra østeuropa som varte i syv kamper. Men alt i alt så har Brynestad etter min mening vært et pluss for klubben.

Noen andre som har en mening?

Lenke til kommentar
Da har Alte Brynestad sagt opp sin avtale med Lyn og vil avslutte samarbeidet om 19 måneder. Forhåpentligvis er det noen nye sponsorer på plass innen den tid.

Brynestad har søregt for at Lyn har hatt midler til å holde seg i eliteserien. Men det er vanskelig å tilgi fyren da han sparket Sture Fladmark som trener midt i sesongen da lyn ledet med ti poeng. Inn kom en fotball-professor fra østeuropa som varte i syv kamper. Men alt i alt så har Brynestad etter min mening vært et pluss for klubben.

Noen andre som har en mening?

Åhhh! Nam. Kjøpte Lyn drakten for 3 timer siden og har sittet og stirret på den i over 1 time nå :lol: Den er bare så fiin! Jeg tror jeg er forelsket gutter :love:

Lenke til kommentar
Hei Folkens! Velkommen til Fc Lyn Oslo's tråd her på HW.

Her skal det diskuteres fotball ikke noe annen fek.s motor sport. Lyn hadde en sterk Karriere forigge sesong på en 3 plass.

Nå skal vi sette i gang og Diskutere :)

Spørsmål: Tror du lyn vinner mot brann hjemme den 15 okt? Begrunn svaret!

Nei Brann kommer til å Kunse Lyn 4-1 Akuratt sånn som i cup-finalen!

husker dere det:D

Jeg tror brann knuser Lyn Fordi!

Brann har Helstad, Oppdal, Demba Nyrén, Sigurdson, Einarson, Bakke, Solli. alle disse er FANTASTISKE brann spillere.

PS. Espen Hoff Forsviner mest sansynelig til brann når overgangsvinduet åpner!

da får brann en til KONGE spiller.

men lyn har jo Eddie Gustafson i Mål og han er Kanongod men ellers har lyn bare noen gode.

brann vinner 4-1 bare så du vet det!

Lenke til kommentar

Her skal det diskuteres fotball ikke noe annen fek.s motor sport. Lyn hadde en sterk Karriere forigge sesong på en 3 plass.

Brann har Helstad, Oppdal, Demba Nyrén, Sigurdson, Einarson, Bakke, Solli. alle disse er FANTASTISKE brann spillere.

men lyn har jo Eddie Gustafson i Mål og han er Kanongod men ellers har lyn bare noen gode.

Ehh.. Det innlegget var fra i fjor.. Uanstt vinner lyniår som dv ant 6-0mot dem i fjor!

Lenke til kommentar

Ehh.. Det innlegget var fra i fjor.. Uanstt vinner lyniår som dv ant 6-0mot dem i fjor!

nei brann vinner :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...