Gå til innhold

Gears of War video. Bra kvalitet. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skriv Itavisen om GoW:

Inntrykket vi fikk var likevel nesten overveldende. La oss begynne med det visuelle: Det er ingen spill vi har sett (kanskje med unntak av Alan Wake) som kan måle seg med hva Gears of War har å by på. Ingenting på PlayStation 3, ingenting på Xbox 360. Per i dag, altså, den grafiske kvaliteten vil jo bare øke i årene fremover. Men Gears of War ser så bra ut at det er vanskelig å forklare med ord. Detaljnivået er sjokkerende. Animasjonene ultradetaljerte. Og uten antydning til hakking.
Det var no endeleg godt, eg hugsar eg såg nokre eldre videoar, og der såg det ut som om frameraten sleit litt. Men med tanke på at dei som lagar spelet, òg lagar motoren, bør dei ikkje ha problem med å tilpassa spelet skikkelig til motoren.

Og ang. COOP svarar CliffyB dette på spørsmål fra Itavisen;

Itavisen: Når det gjelder co-op-spilling - kan du spille gjennom hele spillet med en venn, altså? Ingen separate co-op-brett?

 

CliffyB: Hele spillet. Fra begynnelse til slutt. Det er enklere for oss som utviklere.

Ein feature som vil slå bra an trur eg.
Lenke til kommentar
Etter å ha sett de dev diary HD filmene på GameTreailers, ser jeg ikke noen form for anntydning til lagg eller tearing..

6978096[/snapback]

 

Gleder meg stort til dette spillet, og regner med Epic har mange overraskelser på lageret.

 

Forøvrig litt morsomt når han fyren i dev diary'en kalte "the horde" for "the flood". :D

Lenke til kommentar

Her er hva Ken Lobb (mannen som innehar mye av æren for Golden Eye på N64) har å siom Gears etter å ha spilt gjennom det:

I finished the game for the first time this afternoon... This game is insanely good. I have always thought that this was going to be a game that would really matter to us, but DAMN! The story is cool, the gameplay is far more varied than I expected, the graphics blew my mind, and continued to get better and better through the whole experience. Every time I stopped playing over the last few days, I have been pulled back for more, and have been thinking about what I just went through, and where I was going to be headed next. Awesome!

http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=552695

 

Tror vi ser på et potensielt GOTY her! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...