Gå til innhold

Gears of War video. Bra kvalitet. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Her er en som har samlet opp videoklipp av Gears of War og laget en hel video ut av det

 

I've gone and spliced together the video from the 1up TGS / X06 break down (*yawn* at all the PS3 stuff ) and the IGN / CliffyB demo at the conference into one convenient video. It's about 5 minutes long and a great watch.

Link

 

Et annet klipp i skikkelig bra kvalitet finner du her

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så filmen nå. Fin grafikk og bra kameraføring. Men gud så ensformig!

Bare skyting, dukk, skyt, løp, skyt, løp!

6970227[/snapback]

 

Enig. Ser litt kjedelig ut i lengden.

Kan være at de bare viser oss litt gameplay og ikke noe fancy greier som skjer i spillet

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Skyte, gjemme seg, dukke, løpe, dele en Locust og brøle!

Jeg hadde skikkelige forhåpninger mot denne tittelen, men den siste tiden har det meste blitt svekka av ensformige filmer og liknende. Det er jo ikke noe innovativt, og synes derfor det er litt rart at MS satser så stort på dette! Jeg nekter ikke for at grafikken er på topp, noe jeg synes den er. Men selve gameplayet blir jo bare litt kjipt i lengden... Men hva vet nå jeg. Har jo trossalt ikke spilt spillet selv! Så får vente til det kommer før jeg kan dømme det bra eller dårlig :p

Lenke til kommentar

Og fra ting vi har sett før så er det mer ved spillet enn bare å gjemme seg å skyte. På de tidligste demoene så vi jo hvordan man må ta lyset til hjelp for å holde locustene unna. Man har også noen taktiske muligheter uti spillet, der man kan beordre teammates. Og så har vi de små finessene som stemmekontrollering, reload-systemet osv. Vi vet jo også at det vil bli minst en anledning i campaignen der man skal kontrollere et kjøretøy og den andre spilleren/npc´en skal kontrollere noe som ikke er et våpen.

 

Man kan nok trekke spillet av den grunn at stop and pop nok kan bli tynnslitt litt fortere enn den friere run and gun, men siden jeg opplever stop and pop så sjelden blir ikke det noe problem for min del!

 

Tror at i bunn og grunn er det level-designen i dette spillet som avgjør hvorvidt det blir linjært og/eller ensformig!

 

edit: jess, skjønner hva du mener med at hypen driver spillet opp på urealistiske nivåer :)

Endret av nacho
Lenke til kommentar

Mange poster over nevner jo dette med at spill er ensformige, det kan jeg være enig i. Men det som er viktig (mener jeg) er at spillet er innovativt. Man må tilby spilleren noe nytt, noe uventet. Hvis man ikke får slike "goodiebags" gjennom spillet ender det med at man legger fra seg kontrollen og slår av xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...