CruellaDeVille Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg har et div-element med et bakgrunnsbilde. Jeg har satt høyde på elementet til 150px. Inni der har jeg noen lenker. Disse vil jeg ha plassert på bunnen av div-elementet. Jeg har forsøkt med vertical-align:bottom, men det funker ikke. <div class="tooltitle"><?php _e("Meta", "squible"); ?></div> <div id="med_bilde" style="vertical-align:bottom; height:150px;"> // masse lenker som jeg vil plassere på bunnen av div-tagen </div> Anyone? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 margin-top: 130px; Vet ikke om denne funker, men du kan jo prøve det Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 <div id="med_bilde" style="vertical-align:bottom; height:150px;"> <div style="margin-top: XXXpx;">Linker</div> </div> evt. <div id="med_bilde" style="vertical-align:bottom; height:150px;"> <div style="bottom: 0;">Linker</div> </div> ...men det hender bottom: 0; legger seg helt på bunn av siden, uavhengig hvilken div den ligger i. Hatt problemer med dette i IE selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå