sluggr Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg bestilte en pakke bestående av to deler fra en nettbutikk i Norge. Jeg fikk tilsendt den første pakken, den andre skulle komme senere når den kom inn på lager. Så la butikken ned og jeg har ikke sett noe til den andre pakken. Jeg er selvfølgelig trukket for begge delene :-/ Det er komplett umulig å komme i kontakt med siden, alle mail-adresser og telefonnumre oppgitt, inkl. de i brønnøysund-registret er ikke lenger aktive. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har de gått konkurs eller hvordan er ståa? Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Usikker, fikk plutselig ikke kontakt med de lengre og etterhvert ble siden tatt ned. Leste på et forum at det var én kar som drev butikken og at han hadde gått på en smell. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis firmaet/personen faktisk er konkurs så kan du se langt etter pengene. Hvis han bare har lagt ned fordi han "hadde lyst" har du selvsagt krav på pengene tilbake. Hvis du ikke får tak i fyren på telefon kan du evt sende et rekommandert brev med beskjed om å overføre pengene innen to uker, og at hvis han ikke gjør det så sender du inn en anmeldelse på ham for bedrageri. Kan funke. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er butikken konkurs må du melde krevaet ditt til konkursboet (ellers går det tapt). Men å få noe igjen kan bli vanskelig, Prioriterte fordringer går foran uprioriterte (som ditt krav er). Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 De er ikke kunngjort konkurs i brønnøysund-registret, tror det er mannen bak som rett og slett ikke orket mer og isolerte seg fra omverdenen. Virker ihvertfall sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå