phewBAR Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Link Xbox 360 version of Ubisoft's upcoming release will boast superior crowd AI when compared to the PlayStation 3 version. She points to 360's more-capable threading technology as the reason for this slight improvement. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Men i hvilken grad vil man merke forskjellen. Hadde vært kult å sett en side-by-side view av akkurat dette. Birger Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg lurer litt på hvorfor. Er det for komplisert å programmere for Playstation 3? Den har da nok prossessorkraft å rutte med, skulle jeg tro? Veldig synd dersom man risikerer å få en dårligere opplevelse av spillet. Synes Ubisoft burde brette opp armene og optimalisere det for begge konsollene, så sant det er mulig. Endret 30. september 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Håh... nå ble jeg glad! Assassin's Creed er vel det mest ønskede spillet mitt for the moment. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg lurer litt på hvorfor. Er det for komplisert å programmere for Playstation 3? Den har da nok prossessorkraft å rutte med, skulle jeg tro? Veldig synd dersom man risikerer å få en dårligere opplevelse av spillet. Synes Ubisoft burde brette opp armene og optimalisere det for begge konsollene, så sant det er mulig. 6969994[/snapback] I følge EA vil det ta mellom 2 og 4 år før vi merker noen forskjell på PS3 og 360, og selv da tror jeg at forskjellen vil være liten, slik som den var mellom PS2 og XBOX. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 I følge EA vil det ta mellom 2 og 4 år før vi merker noen forskjell på PS3 og 360, og selv da tror jeg at forskjellen vil være liten, slik som den var mellom PS2 og XBOX. 6970134[/snapback] MS: I guarantee that Xbox 360 games will look better than PS3. Xbox 360 is easy to develop on and programmers have experience already. We will keep ahead of the curve for two to three years Link Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er ikke så veldig bra at det er dårlig å utvikle spill på PS3. Da dette kan få færre utviklere til lage spill for PS3. Og de vil miste markedsandeler. Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det har sikket noe med at Cell ikke er god på annet enn vektorer. Den er ikke veldig god på AI i forhold til andre prosessorer. Den må bruke CPU-en som styrer alle SPU-ene (tror det var det de het) og det er ikke ideel for dette. Gjerne rett meg om jeg tar feil, har ikke satt meg så altfor mye inn i teknologiene. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Elsker å lese fanboy wars evolve rundt i verden! I remember a while back some marketing goon from Sony was saying this game's crowd AI wasn't even possible on the 360 OH MY god Come on... The wording does not say the Xbox360 version is better than the PS3 version However bad off Xenon will be in that department, the PS3's Cell will probably be worse. The Cell has only one PPE to the Xenon's three, which means that developers will have to cram all their game control, AI, and physics code into at most two threads that are sharing a very narrow execution core with no instruction window. (Don't bother suggesting that the PS3 can use its SPEs for branch-intensive code, because the SPEs lack branch prediction entirely.) Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2. So the PS3 doesn't get much help with branches in the cache department." but what will you say in another year when the PS3 hardware is unlocked and the full potential comes out to show that games look better on it than the 360 Sony fanboys are the most amusing of all the fanboys. It's as if the PS3 is some sort of *top secret* hardware "puzzle" that developers have to "figure out." "Once they crack the code and unlock the 'secret' power of the PS3 Guess what, Your mom is a prostitute, she plays men, some men better than others. Yay. dont worry Sony fanboys, atleast the rest of the game will be similar, even down to the controls. oh wait...wait...oh yea thats rite, the PS3 controller doesnt even have rumble! oh snap! I wonder how big a cheque from MS Jade Raymond will be cashing for this little PR coup? The Cell is a very capable CPU with lot of processing power, but that processing is not well suited for games. AI code is almost just branching code and this type of code runs poorly on SPEs. Cell is a bad choice for a game console. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, moro de fanboys greine! Ser så utrolig bra ut dette spillet, jeg vil at det skal bli mars nå! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Veldig, veldig synd å lese dette her. Kunstig intelligens er viktig for innlevelsen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Likte det utsagnet om mora di Hehe.. Uansett, så tror jeg begge vil ha sine svake og sterke sider. Birger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Likte det utsagnet om mora di Hehe.. Uansett, så tror jeg begge vil ha sine svake og sterke sider. Birger 6970339[/snapback] På tide å endre signaturen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 artig lesning.. det meste er BS men artigt alikevel.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Likte det utsagnet om mora di Hehe.. Uansett, så tror jeg begge vil ha sine svake og sterke sider. Birger 6970339[/snapback] På tide å endre signaturen? 6970369[/snapback] No blei eg nysgjerrig! Men ja, måtte flire litt av de fanboy sitatene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Var en annonsering om bursdagen min forrige fredag (22.). Men fjernet den nå. Birger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Var en annonsering om bursdagen min forrige fredag (22.). Men fjernet den nå. Birger 6970537[/snapback] Jaja... gratulerer med dagen skal du nå ha. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 I følge EA vil det ta mellom 2 og 4 år før vi merker noen forskjell på PS3 og 360, og selv da tror jeg at forskjellen vil være liten, slik som den var mellom PS2 og XBOX. 6970134[/snapback] MS: I guarantee that Xbox 360 games will look better than PS3. Xbox 360 is easy to develop on and programmers have experience already. We will keep ahead of the curve for two to three years Link 6970150[/snapback] veldig overaskende at microsoft sier det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 I følge EA vil det ta mellom 2 og 4 år før vi merker noen forskjell på PS3 og 360, og selv da tror jeg at forskjellen vil være liten, slik som den var mellom PS2 og XBOX. 6970134[/snapback] MS: I guarantee that Xbox 360 games will look better than PS3. Xbox 360 is easy to develop on and programmers have experience already. We will keep ahead of the curve for two to three years Link 6970150[/snapback] veldig overaskende at microsoft sier det. 6970716[/snapback] Det er én person i Microsoft som sier det. Trenger ikke bety at dette er en offisiell uttalelse fra firmaet som helhet. Tror folk må lære seg å skille litt bedre mellom enkeltpersoner som jobber for firmaer (selv om de sitter aldri så høyt på toppen) og offisielle uttalelser som skal gjelde for hele firmaet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 I følge EA vil det ta mellom 2 og 4 år før vi merker noen forskjell på PS3 og 360, og selv da tror jeg at forskjellen vil være liten, slik som den var mellom PS2 og XBOX. 6970134[/snapback] MS: I guarantee that Xbox 360 games will look better than PS3. Xbox 360 is easy to develop on and programmers have experience already. We will keep ahead of the curve for two to three years Link 6970150[/snapback] veldig overaskende at microsoft sier det. 6970716[/snapback] Blew my mind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå