Enceladus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skal på en fest i kveld. Temaet for festen er stereotyper. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kle meg som en typisk soss. Så da er det ut å handle billig sosseutstyr. Men jeg er fortsatt litt usikker på hva som er den typiske sossen. Jeg har noen forslag: -Solbriller med farget glass. -Fancy belter -Pannebond til det halvlange håret -Lyse klær, rutete (golf) genser med lys skjorte Men hva annet? Hva med bukse? hvilke typer bukser bruker den typiske soss? Og hva med halskjeder? Kan dere forsøke å hente frem litt bilder til meg? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ja, du har jo delvis riktig. Pannebånd ( ikke "bond" ) Gjerne skjorte ja, sånn college greier Stygge solbriller - Gjerne jente briller Dyr vinter jakke som brukes på Høst Blondt - gjerne farget, bakover sveis med pannebånd Og ja, noen sminker seg faktisk også. - Det blir en passe dyr kveld for deg ;P Endret 30. september 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 -Lyse klær, rutete (golf) genser med lys skjorte 6969666[/snapback] Gjerne knytt løst over skuldrene (bilde). Paraply og en feit lommebok i baklommen hører også med. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Også må du være skikkelig ekkel! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ja, du har jo delvis riktig. Pannebånd ( ikke "bond" ) Gjerne skjorte ja, sånn college greier Stygge solbriller - Gjerne jente briller Dyr vinter jakke som brukes på Høst Blondt - gjerne farget, bakover sveis med pannebånd Og ja, noen sminker seg faktisk også. - Det blir en passe dyr kveld for deg ;P 6969718[/snapback] Takker, forsøker å finne det billigste i butikkene. På fretex har de mye slikt til en billig penge, kan finne mange godbiter der Det jeg ikke finner der får jeg finne andre steder. Jeg har solbriller og belte. Men resten mangler jeg. Men er det noen som har noen bilder? Edit: Gjerne knytt løst over skuldrene (bilde). Paraply og en feit lommebok i baklommen hører også med. he he, ja helt klart. Det hadde jeg glemt Endret 30. september 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Også huske å ha "korrekt" uttalelser Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke snakk med noen som er underlegen deg selv:P Lenke til kommentar
Timur Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Og husk at alle er underlegne. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er bare et stikkord til soss: Klesmerket "Lindeberg" Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 morningstar665 Postet i dag, 14:44 Også huske å ha "korrekt" uttalelser stakan Postet i dag, 14:58 Ikke snakk med noen som er underlegen deg selv:P Timur Postet i dag, 15:04 Og husk at alle er underlegne. klart det Har dere noen gode fraser jeg kan slenge ut da? Typiske ord og utrykk de bruker? (Har foresten vert litt rundt nå og funnet alt jeg trenger) Fy flate som jeg kommer til å se ut Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Rosa hårbånd. Diamant-øredobb. Bleie-snus. Generelt moteriktige klær. Audi TT, eller tilsvarende frisørbil. "Pen" dialekt. Boyband-sveis. Sminke. Heter Dagmar, Julian, elns. Hvor ble det av JoachimR? Endret 30. september 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 http://www.vierkeege.tk har noen bra eksempler på sosser og/eller keege folk. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Rosa hårbånd. 6970844[/snapback] Eller lyseblått. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Også huske å ha "korrekt" uttalelser 6970410[/snapback] Hehe.. ja. Du må si "døren" istedet for "døra", og ha korrekte uttalelser hele tiden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 http://www.testen.no/brukere/1002248/1/ der har du en fin test du kan ta, det gir også noen pekepinner på hva en soss er Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Hahahahah Jeg ser ut som erkesossen selv. Jeg viste meg frem for en kamerat på kollektivet og han bare " ..... Du ser ut som du kommer direkte fra bærum!...." Så ja dette funker fett -Jeg har lyseblått pannebånd med skygge. Har plassert den sidelengs. -Rosa skjorte med oppbrettede armer og åpen hals. -Fancy kjede rundt halsen -Rosa svettebånd på ene armen (eller hva nå det heter) -Pilot solbriller med farget glass (brunrosa) -Lyseblå genser hengendes over skjorta (slik som på ene bildet her) -Belte med svær belteramme, gravert med en tiger eller noe. -Hvit piratbukse Jeg fikk det meste til en billig pris men til sammen ble det litt. Men jeg kan sikkert bruke noe av dette i andre sammenhenger. Men bare utrykket på kameraten min her var verdt det :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bilde, bilde, bilde! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Heter Dagmar, Julian, elns. 6970844[/snapback] Ove René, Ruben eller liknende er også godkjent. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bilde, bilde, bilde! 6971559[/snapback] WOOOORD! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 forskjell på voksen soss og ungdom-soss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå