Rakash Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei Holder på å sette sammen PC'en min nå, og har 2 ting igjen å plugge. Dette viste seg pluttselig å by på problemer. Problemet mitt kommer under pluggingen av strømtilførsel til CPU'en. Hovedkortet mitt er dette fra abit. Strømforsyningen er denne fra NorthQ. Her er et upp to date bilde av hovedkortet mitt: Som dere ser har strømforsyningen min 1 x 4pin motherboard extension cable, mens hovedkortet mitt (bildet i prisguiden er feil, så se på vedlagt bilde) forlanger en 8pins kabel (ATX12V1) Så spørsmålet mitt blir, kan jeg bruke 4 pins kontakten min, kan jeg skaffe et adapter, eller i værste fall må jeg kjøpe ny PSU ..... Rakash Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Tror det skal gå å bruke en 4-pins kontakt. Det burde stå noe om det i manualen for hovedkortet, har i alle fall sett det for et annet hovedkort hvor det sto at det var valgfritt å bruke 4-pins eller 8-pins plugg. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg hadde noe av samme problem der jeg lurte på om jeg skulle bruke 4 eller 8-pins. DU kan velge hva du vil bruke og det vil funke med begge deler, slik jeg har forstått det Ta en titt Her og les litt nedover så får du mere info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå