Gå til innhold

spm om Netthandelen.no

Anbefalte innlegg

Hei

Det kan godt hende den her er posta feil, men visste ikke hvor ellers jeg skulle legge den ;/

Hva hvis jeg vinner en ting, feks en oppladbar drill, og jeg ikke betaler forhåndsbetaling.

Hva skjer da ? Vil jeg automatisk få et gebyr på dette, eller bare forsvinner varen ?

Hvorfor er frakten på Netthandelen.no så forbaska billig, iforhold til komplett ?

Komplett selger et par høytalere, som også netthandelen selger. Komplett / Posten skulle ha 900kr for at pakken skulle ligge på Post terminalen i Oslo ( jeg bor i Østfold)

Mens Netthandelen skulle ha 160-250 kr for at den skulle komme til postkontoret mitt.

Hadde vært kjempe fint om noen kunne svart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, men fortsatt så skriver de jo at frakten kommer på en utrolig rimlig sum av 150-250kr, da dette er lureri ?

Greit, da bare er jeg ikke der lenger, men hva med varene jeg har kjøpt der ? :(

Sendte en mail at de kan slette alt jeg har kjøpt der, alt av ordrer og vunnet produkter.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Ja, men hvis pakka overstiger så og så mye, så blir det delt opp i 2 kollier, altså 2 pakker, da blir prisen ganske så stiv.

Er det noen som veit om billige og bra høytalere, som feks disse ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326083)

Jeg vil gjerne ha disse høytalerne , men frakta vil jeg helst ikke ha. Frakta kommer neste på mer enn høytalerene.

Jeg må også ha en forsterker til disse høytalerene går jeg utifra. Noen som kan råde meg til en forsterker som driver disse, til under 1500kr ?

(Skal ikke ha cd-spiller, da jeg kobler forsterkeren til PC-en )

Tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Ikke kjøp på Netthandelen.no, portoen er slik de tjener penger. I likhet med en del QXL forhandlere som selger datautstyr.

6969615[/snapback]

portoen er det posten som tjener på ffs.....

Lenke til kommentar
Ikke kjøp på Netthandelen.no, portoen er slik de tjener penger. I likhet med en del QXL forhandlere som selger datautstyr.

6969615[/snapback]

6971407[/snapback]

Posten tjener ikke på slik ekstremdyr embalasje, og de 'nødvendige' gebyrene for å betale pakkerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

6969615[/snapback]

6971407[/snapback]

Posten tjener ikke på slik ekstremdyr embalasje, og de 'nødvendige' gebyrene for å betale pakkerne.

6974553[/snapback]

Portoen er det posten som tjener på.

ekspedisjonsgebyr er det bedriften som tjener på. men hva er det du sier? at alle bedrfiter skal selge med tap? tviler på at netthandelen hadde overlevd uten ekspedisjonsgebyr. tenk litt da mann!!

Lenke til kommentar

6969615[/snapback]

Hei der, dette medfører nok ikke riktighet.

Vi tar posten sine takster. Så det er nok posten som sitter igjen med de store inntektene. Fint om du henviser til noen varer du mener vi tar overbetalt i porto.

Einar

Lenke til kommentar
Det er en forp**t dritt plass. Bydde på en dritt CD til 1,-. Endte med at jeg måtte betale 86,- tilsammen. Eneste positive er hvis du har mange vinnerbud, slik at alt sendes sammen.

Birger :)

6969605[/snapback]

Dette er helt riktig.

Å kjøpe 1 vare kan i mange tilfeller være dyrt.

I snitt kjøper en kunde hos oss ca 5 varer. da blir fraktprisen på vare ca 15 kroner pr vare og ekspedisjonsgebyret ca 12-13 kroner pr vare.

Å kjøpe en vare er dyrt desverre.

Einar.

Lenke til kommentar
Ja, men hvis pakka overstiger så og så mye, så blir det delt opp i 2 kollier, altså 2 pakker, da blir prisen ganske så stiv.

Er det noen som veit om billige og bra høytalere, som feks disse ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326083)

Jeg vil gjerne ha disse høytalerne , men frakta vil jeg helst ikke ha. Frakta kommer  neste på mer enn høytalerene.

Jeg må også ha en forsterker til disse høytalerene går jeg utifra. Noen som kan råde meg til en forsterker som driver disse, til under 1500kr ?

6970218[/snapback]

Bare ikke kjøp det fra netthandelen. Så og si ALT der er så sinnsykt jalla! Bilhøytalere til 200 kr stykket, som spiller værre enn orginalhøytalerne, og forsterkere som skal yte "3000 watt" men som i realiteten ikke kan drive en sub på 1200 watt engang. Uff, hold deg unna. Bare drit. Møkk møkk og atter møkk.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha disse høytalerne , men frakta vil jeg helst ikke ha. Frakta kommer  neste på mer enn høytalerene.

6970218[/snapback]

Bare ikke kjøp det fra netthandelen. Så og si ALT der er så sinnsykt jalla! Bilhøytalere til 200 kr stykket, som spiller værre enn orginalhøytalerne, og forsterkere som skal yte "3000 watt" men som i realiteten ikke kan drive en sub på 1200 watt engang. Uff, hold deg unna. Bare drit. Møkk møkk og atter møkk.

6983333[/snapback]

---------------------------------

Hvordan kan du vite at ALT de selger er jalla ? Har du kjøpt alt de selger ?

Jeg har kjøpt mange ting fra Netthandelen,og jeg er storfornøyd.

Lenke til kommentar

Ja det kan være varer i ny og ne som ikke kanskje er av optimal kvalitet. Men når det er sagt så er min påståand at den beskrivelsen som blir skrevet forteller om hva du har i vente. Vi selger i tillegg flere kjente merkevarer som:

Bosch, Siemens, Microsoft, LG, Toshiba, AEG, Creative osv osv.

Disse produktene har akkurat samme kvalitet hos oss som hos andre butikker.

Men jeg kan ikke nekte dere å handle hos oss.

Men å skrive at alt vi har er reneste møkka er vel å gå litt vel langt.

Daglig har vi ca 1.200 til 1.500 kunder som handler. De kommer igjen og igjen, og snart har nærmere 500.000 kunder registrert seg hos oss i netthandelen.no . Hvis det er slik at alt vi har er reneste møkka så er jeg litt forundret over at det har kommet så mange kunder til oss. Men jeg sier ikke at vi er feilfrie, for det er vi ikke. Kjøper du en vare hos oss som du får problemer vil vi forsøke så godt vi kan å rette opp dette. Jeg vil anslå at vi har ca 1 % feil i snitt med våre varer, og det tror jeg er rimelig normalt.

Ha en fantastisk fin kveld.

Einar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...