Gå til innhold

Skjermbildet rister når jeg spiller

TommyV8

Anbefalte innlegg

Heisann!

Når jeg spiller så begynner skjermbilde å riste og dette blir værre hvor lengre jeg spiller og etterhvert flytter bilde seg gradvis mot venstre. Når jeg går ut av spillet så blir alt bedre, sakte men sikkert. Det er altså umulig å kunne spille!

Skjermkortet er NVIDIA GeForce4 MX 440.

Noen som vet hva som kan være feil? Har flyttet vekk alt rundt skjermen (ledninger, høytalere osv.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg har en Hitachi skjerm.

Har prøvd å sette opp Hertzen inne på spilet, men det blir ikke noe bedre :(

7276441[/snapback]

Når jeg spurte hva slags skjerm mente jeg LCD eller CRT, men det kan virke som du bruker CRT. Det høres ut som om det er noe galt med skjermen her, prøv en annen skjerm på samme PC, evt prøv skjermen på en annen PC.

Lenke til kommentar

Det er LCD. Har kanskje litt problemer med å prøve med en annen skjerm, men skal se hva jeg kan få gjort! Ingen som har hatt dette problemet før som kan hjelpe?

Hvis jeg setter opp hertzen inne på spillet, flimrer skjermbilde enda mer!

Endret av TommyV8
Lenke til kommentar
De fleste LCD-skjermer kjører best på 60Hz (du vil ikke få noe "bedre" bilde ved å kjøre høyere hastighet på en LCD - i motsetning til en CRT-skjerm). Hvis du prøver å tvinge skjermen til å gå høyere kan jo det være problemet...

7286820[/snapback]

Jeg har skjermen på 60hz!

Lenke til kommentar

Det er bare når jeg er inne i selve spillet det flimrer og forskyver seg! hvis jeg er inne på f.eks. innstilinger så er det helt fint, men med en gang jeg går inn i selve spillet så blir det møkk! Dette må da tyde på skjermkortet eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...