nalle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus Asus A7V8X/GLAN/S-ATA hovedkort Socket A DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB Deluxe Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Logitech MX500 Optical Mouse Logitech Internet Navigator Keyboard SE Creative Soundblaster Audigy 2 Chieftec Scorpio Big Tower m/dør Sølv Hansol 19" CRT 920D TCO-99 FLAT Creative Høyttaler Inspire 6.1 6700 - (Sub,6 monitorer,forsterker), noke gale her. passer alt i hop. PC ska brukast te speling og film Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Kjøp vassere minne som du kan tweake max. Da tenker jeg ikke primært på overklokking. Det er ganske mye å hente ytelsesmessig med agressive minnetiminger. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Den ser meget bra ut, men er det et KT400 kort? Isåfall kjøp Corsair 3200 256 eller 512. Dette gir deg bedre fart til spill, spesielt siden spill laster opp så mye før du starter. Hvorfor ikke en Mx700 den er jo stilig, + at nå har den fått bateri lader et stort +. Er det det billige Gforce kortet, må du huske at det egentlig bare er et 4500 kort. Men helhets messig skal ditt oppsett fungere fint. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg ville heller gått for det nyeste KT333 kortet til Epox. KT400 @ DDR400 er faktisk tregere enn KT333/DDR333! Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ville ikke kjøp asus, det har jeg dårlig erfaring med... dårlig cd-kompaptibilited bår det gjelder brenner, treg når det gjelder dvd-rom og elendig BIOS og slikt på hovedkort.... ASUS ER DÅRLIG! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 15:45, skrev GeNiaL:ville ikke kjøp asus, det har jeg dårlig erfaring med... dårlig cd-kompaptibilited bår det gjelder brenner, treg når det gjelder dvd-rom og elendig BIOS og slikt på hovedkort.... ASUS ER DÅRLIG! Det er dine meninger, ASUS er en verdens ledende hardware produsenter og da kan de IKKE levere dårlige produkter. ASUS kommer høyt i alle tester, og er absolutt et bra valg. Bare fordi DU har dårlige erfaringer angående ASUS, betyr ikke det at ASUS er Dårlig. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 15:50, skrev Sargent Fire: Quote: Den 2002-11-02 15:45, skrev GeNiaL: ville ikke kjøp asus, det har jeg dårlig erfaring med... dårlig cd-kompaptibilited bår det gjelder brenner, treg når det gjelder dvd-rom og elendig BIOS og slikt på hovedkort.... ASUS ER DÅRLIG! Det er dine meninger, ASUS er en verdens ledende hardware produsenter og da kan de IKKE levere dårlige produkter. ASUS kommer høyt i alle tester, og er absolutt et bra valg. Bare fordi DU har dårlige erfaringer angående ASUS, betyr ikke det at ASUS er Dårlig. Mvh, Stian Det betyr heller ikke at ASUS ikke lever produkter som kan være av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Ville gått for ATI Radeon 9700 PRO! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hva er det med folk og kjøpe bedritne skjermer egentlig? bruker masse spenn på en super pc, men kjøper en skjerm som suger. hvorfor ikke kutte litt ned på noe av det andre og heller kjøpe en skjerm som ikke ødelegger øynene dine totalt. viewsonic p90f eller enda bedre sony g420 er jo supre skjermer, bedre enn hansol/no-name any time. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Ja, den flatskjermen som er på tilbud hos komplett.no ser jo i bunn og grunn grei ut... 3000 kjappe bare :wink: Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 du trenger ikke handle på komplett for å få flatskjerm til 2999, de aller fleste sjapper som har skjermer selger de til den prisen nå. fordelen er jo at du får se på skjermen før du kjøper den. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jada, men jeg bruker å handle på komplett eller mpx til vanlig. Og ettersom jeg alltid har opplevd god kundeservice der henviser jeg folk til varer som jeg har funnet der (naturligvis), da jeg også vet at de antageligvis har det største vareutvalget i Norge. Ellers, om jeg f. eks leter etter Sony skjermer, vet jeg at... gah, hva heter butikken igjen, var jo der før idag.... eh wahtever -> har et utvalg. --- Forresten digger jeg designet på Hansol sin H530 og H711. Sølv :smile: Og responstiden er virkelig grei. Tror det var 10 på rise og 15 på fall. Det er vel gode tider tror jeg... [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-02 21:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå