Spritfire Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har egentlig aldri tenkt over dette noe særlig før jeg var i skottland sist helg. Jeg har en Nokia6280 og har alltid sett for meg at 3g dekningen funket fint i stavanger siden den i følge dekningskartet til Netcom skal det. Har aktivtalk hvis det har noe å si. Så var jeg i skottland sist helg, og da kom det plutselig opp et 3g merke opp i hjørnet på mobilen. Og det hadde jeg nesten overalt i skottland/england. Så når jeg returnerte til stavanger ville jeg sjekke om dette var tilfellet, noe det ikke da var. Så hva er feil? noe hos netcom, mobilen min/instillinger? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg bor i Trondheim. Jeg har netcom, men har nesten aldri 3G merket synlig på mobilen. Tror det bare er netcoms 3G-dekning i Norge som er helt elendig. Endret 30. september 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) NetCom har ikke så veldig stor 3G dekning i landet. Skal man ha god 3G dekning, så bør man ha telenor Men i Trondheim og Stavanger ville jeg da trodd de hadde 3G dekning. Har jo 3G dekning her i Moss, så det syntes syntes jeg var litt rart.. -Pixi EDIT: Skriveleif Endret 30. september 2006 av Pixi Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du bør ha 3G-dekning i sentrale strøk av Stavanger! Viss ikke er noe galt! Det som kan være galt, er: trafikken i nettet. Er det mye trafikk, tror jeg at 3G faller ut. Virker i alle fall sånn av og til. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) har k800 og bor og i Stavanger men lure på om den blå firkanten på siden av dekningen som er 3G merket. Noen som vet? Endret 30. september 2006 av Teac Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Firkant og firkant. Du får et blått og hvitt symbol rett til høyre for signalstyrken. Har du det merket, har du 3G-dekning. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke la dette bli en diskusjon om 3G-dekning hos TnM versus NC. Til trådstarter: Sentralt i Stavanger skal du ha 3G-dekning i NetCom sitt nett. Da jeg testet N6280 i sommer merket jeg at den viste "G" uansett om den brukte GPRS, EDGE eller 3G. Det trengs en SW-update for at den skal differensiere med symbol, men den benytter det nettet som er tilgjengelig uansett. Har du testet videotelefoni? Hvis du får dette til å fungere, betyr det at du har 3G-dekning, uansett hvilket symbol du ser på displayet. -snubbel Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 oki. da har jeg 3g dekninng konstant i og utenfor Stavanger. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmm, skal teste når jeg skal ned til byen i morgen tidlig. bor 10min med buss unda sentrum, men ingen 3g dekning her, selv om netcom sier det skal være det. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 er grei 3g dekning med telenor i stavanger i alle fall. Fungerer fint på Madla, Sunde, Tananger, Sola, Sentrum, Forus) Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenge siden jeg testet dette men. Jeg får ikke 3G dekning i stavanger. Noen som har gode forslag ? Kan Netcom ha tulla noe till? de har vel egentlig for vane å tulle med ting så kan vel ha skjedd... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Kan ikke si hva som har skjedd hos deg. Men jeg hadde i hvertfall 3g dekning sist jeg var i stavanger (hinna, gausel området) Har YT Endret 21. oktober 2006 av shaaland Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 har ikke 3g dekning noen steder lenger jeg. vet ikke om det er noe feil med innstillingene på telefonen eller noe. hadde 3g dekning stort sett alltid med telenor men etter at jeg bytta til netcom (ucan2) funker det ikke lenger... Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Skjønner ikke helt dette jeg heller, hadde 3g dekning i ca 1 sekund i går. Jeg så tilfeldigvis på mobilen å så poppa 3g merket fram og forsvant like for som det var kommet. Og var selvfølgelig ingen 3k dekning etterpå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå