WaterMarked Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Viss til, kan du gi ,eg en PM meg? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har gått det, kjedelig linje btw! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 med elektromekanisk, mener du elektro?? Går der nå, det er det VERSTE DRITTET jeg har vert med (er enda med) på Hvis du går i 10. klasse, og skal velge linje, for all del, ta IKKE elektro Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg har gått det, kjedelig linje btw! 6970774[/snapback] Har du enda bøkene? med elektromekanisk, mener du elektro??Går der nå, det er det VERSTE DRITTET jeg har vert med (er enda med) på tongue.gif Hvis du går i 10. klasse, og skal velge linje, for all del, ta IKKE elektro whistle.gif Er ei linje som heter elektromekanisk. Er blanding av elektro og mekanisk, som navnet hinter til. Endret 30. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg gikk det for 2 år siden så sorry mate! Solgte de i fjor! Kjøp deg nye bøker da? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg gikk det for 2 år siden så sorry mate! Solgte de i fjor! Kjøp deg nye bøker da? 6971936[/snapback] Saken er at jeg kan ikke selge bøkene neste år pga de har begynt med nytt system... Skulle kjøpe bøker av en som gikk elektromekanisk tidligere,men så finner han dem ikke nå. Jeg sliter litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå