Gå til innhold

Alvorlig svakhet på 5500

YNWA96

Anbefalte innlegg

Har hatt 5500 i 2 mnd nå og i går fikk jeg første problem og det er alvorlig.

Tastaturmatten løsnet nede ved 0 og # og * tastene.Nå er matta løsnet helt opp til skjermen.Den ligger bare og slenger på telefonen nå.

Matten er syltynn og jeg tror det er løsnet i liminga.Dette synes jeg er veldig dårlig fordi det mest sannsynlig skyldes temeraturforskjeller som er mellom friluft og bukselommen.

Da tviler jeg litt på hvordan denne skal tåle fuktige mljøer.

Noe lignende skjedde på flere 5140 også så nå håper jeg at dette var et engangstilfelle.

Det verste av alt er at serviceverkstedet ikke har fått inn reservedeler til 5500 enda.

Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt 5500 i 2 mnd nå og i går fikk jeg første problem og det er alvorlig.

Tastaturmatten løsnet nede ved 0 og # og * tastene.Nå er matta løsnet helt opp til skjermen.Den ligger bare og slenger på telefonen nå.

Matten er syltynn og jeg tror det er løsnet i liminga.Dette synes jeg er veldig dårlig fordi det mest sannsynlig skyldes temeraturforskjeller som er mellom friluft og bukselommen.

Da tviler jeg litt på hvordan denne skal tåle fuktige mljøer.

Noe lignende skjedde på flere 5140 også så nå håper jeg at dette var et engangstilfelle.

Det verste av alt er at serviceverkstedet ikke har fått inn reservedeler til 5500 enda.

Noen andre som har opplevd dette?

6968847[/snapback]

Hei

Har ikke merket dette, men det høres skummelt ut.

Jeg har tlf mye i lomma når jeg trimmer. Her blir den litt våt. Skal bli spennende og se om den tåler fuktighet over tid.

Eller så er jeg veldig fornøyd med MP3 spilleren.

Der er i grunnen det jeg bruker tlf til.

Lenke til kommentar

Hei.

Det samme har skjedd med min 5500. Har hatt den siden juli en gang, men den har ikke løsnet like mye som din.. Lurer på å sende den inn, men du sier nokia ikke har resevedeler? Vil det si at det ikke er vits i å sende den inn enda?

Lenke til kommentar
Nå har de nok fått det.Kan jo virke som at dette er en svakhet.Det var ikke bra for jeg liker telefonen veldig godt.Har kjøpt meg en 6131 også og den er overraskende bra.Tåler ikke like mye men det er en kjempetelefon.Anbefales.

Hei.

Det samme har skjedd med min 5500. Har hatt den siden juli en gang, men den har ikke løsnet like mye som din.. Lurer på å sende den inn, men du sier nokia ikke har resevedeler? Vil det si at det ikke er vits i å sende den inn enda?

6985261[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...