iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 N24.no melder at det er pølsefest i kyllingbransjen. Tall fra ACNielsen viser at salget av fjærkrepølser økte med over 40 prosent de siste 12 månedene, ifølge Finansavisen. Det blir omsatt kyllingpølser for nærmere 200 millioner kroner. Personlig takler jeg ikke kyllingpølser eller kyllingpålegg, jeg synes det smaker merkelig. Hva synes du om denne trenden? Er du en av disse som kjøper kyllingpølser fremfor vanlige pølser? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har i det siste begynt å kjøpe kalkunpølser. De smaker godt synes jeg da! Er lei de gamle pølsene. Kjøper de ikke på grunn av at det er sunt eller noe, men bare av den enkle grunn at det er annerledes og smaker litt bedre. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kylling/Kalkunpølser er mindre godt, men. Jeg kjøper heller kjøttdeig av svin/kylling enn vanlig (Den smaker bedre) Joda, jeg kjøper nok mer hvitt kjøtt enn rødt. Mest fordi jeg ønsker å gå ned noen kilo i vekt. Folk blir mer obs på hva de spiser, det skal være mer sunn mat, taco med kylling istedenfor kjøttdeig er bare ett eksempel. En annen ting er at det virker på meg som at det er mer in å være sunn. Man skal spise sunn mat, dra på treningsstudio, ta vare på kroppen osv. Før var det å dra på fansy resturang det store, nå er det å dra på fjellet med personlig trener. Ting i tiden, den vanlige pølsa er jo ikke akkurat på tur å forsvinne heller da.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg foretrekker virkelig den nye go' og mager kjøttdeigen til Gilde fremfor kyllingkjøttdeig. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Huff, kalkunpølser er det værste jeg vet :puke: Men så liker jeg ikke hvitt kjøtt i det heletatt, blir alt for tørt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Huff, kalkunpølser er det værste jeg vet :puke:Men så liker jeg ikke hvitt kjøtt i det heletatt, blir alt for tørt. 6987970[/snapback] Det var før i tiden! hvitt kjøtt er ikke tørt om man tilbereder det riktig. Har noen skrekkminner om kylling som er tørt, og det har gjort at jeg ikke liker kylling i seg selv lengre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg elsker kylling og kalkun i hel form, men jeg mener at de 2 tingene ikke har noe [ gj;re i kjoettpaalegg og poelser, det smaker bare rart. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 av det jeg har forstått så er det ikke mye næring igjenn i go' og mager sine produkter. selv liker jeg kalkunspølser, de smaker helt greit og er litt "saftigere" enn vanlige pølser. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Spiser mer kylling enn "rødt" kjøtt om dagene. Priors grillpølser er forøvrig ganske gode, spesielt de med ost i. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Soyapølser i tell ya. Mmmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå