iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg datt innom en annonse på Dagbladet.no, ser ut til at annonsen er for: Matprat.no Fårikålens venner Bloggen jeg datt innom med annonsen var: Bloggulf.no Det er nesten litt sykt, dette er en sau vi spiser, allikevel har de klart å gi den musikksmak: Musikk jeg hører på * Pink Floyd - Sheep * GC5 - Sheep In Wolf's Clothing * Nirvana - Something in the Way * Marilyn Manson - mOBSCENE (Sauerkraut remix) * Career Suicide - Quarantined Sauen bruker til og med: Last.FM. Dette er vel det man kan kalle nerdesau? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har vel vært en farsott på nettet en god stund, dette... Personlig ser jeg ikke noe artig i det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, jeg så den først i dag, så jeg syntes den var litt morsom hehe Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har ikkje sett den før eg heller.. Ganske morosamt.. Men det biletet av han i dress får meg berre til å tenkje på den dukka i Saw-filmane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå