Boralis Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Personelig synest jeg det er skremmende at en religion,eller rettere sagt de som tror på den kan undertrykke ytringsfriheten på denne måten. Det gjøres ikke med dialog men med bruk av vold og drap,der den som ikke har samme tro/mening skal kunne drepes,der uskyldige tilfeldige mennesker skal kunne sprenges i luften . En religion eller for den saks skyld hva som helst annet som baserer seg på at kun deres meninger er riktige og at alle andre er lite/ingenting verdt og kan drepes som vanntro er for meg skremmende. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vi har lært at det er fryktelig lett å få folket til å mene helt syke ting.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ett år siden Muhammedbildene... ett år siden vesten hadde mulighet til å reise seg mot muslimsk undertrykkelse og si at vi bestemmer vår egen skjebne og ikke tolerer slikt i dette århundret. ...og i dag skjøt en pakistaner sine tre yngre søstre i Oslo. Jeg håper nesten at det ikke er snakk om et trippelæresdrap. Det ville være for tragisk og ironisk. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor er det forresten ingen som snakker om elefanten i rommet? Trippeldrapet i Oslo? Er det rett og slett blitt så vanlig, og forventet, at slikt skjer, at verken antiislamister eller det fargerike fellesskapet gidder å snakke om det? Er det utdebbatert før topic oppstår? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor er det forresten ingen som snakker om elefanten i rommet? Trippeldrapet i Oslo? Er det rett og slett blitt så vanlig, og forventet, at slikt skjer, at verken antiislamister eller det fargerike fellesskapet gidder å snakke om det? Er det utdebbatert før topic oppstår? 6994241[/snapback] mener du her inne eller mener du media? Media snakker jo en hel del om trippeldrapet. Her inne så er det kanskje ikke riktig tråd? Til en viss grad mener jeg at det er utdebbatert før det skjer. Jeg tviler på at noen av sidene kommer med nye argumenter som følge av dette trippeldrapet. Samme som med folk som dør i trafikken det. De blir nevnt på TV hvis det er for lite som skjer også går verden videre. Alle vet hva alle mener om saken, og ingen kommer med noe nytt. btw: føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor er det forresten ingen som snakker om elefanten i rommet? Trippeldrapet i Oslo? Er det rett og slett blitt så vanlig, og forventet, at slikt skjer, at verken antiislamister eller det fargerike fellesskapet gidder å snakke om det? Er det utdebbatert før topic oppstår? 6994241[/snapback] Fordi at det strengt tatt ikke ser ut som en aeresdrapsak, men et trippelmord i psykotisk tilstand... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. 6998612[/snapback] Yikes. Du får prøve å stå imot og ikke la være å si det du mener fordi du får trussler. Når jeg føler meg undertykket av muslimer skal jeg være med på kampen Skulle muslimene (som de du beskriver) prøve å forandre norske lover slik at du ikke lenger har rett til å si hva du vil så skal jeg kjempe sammen med deg Og skulle en muslim skade/drepe deg fordi du benytter deg av ytringsfriheten skal jeg si meg enig i at han skal ha den straffen den norske lov kan gi ham. Selv har jeg 5 muslimske naboer, og jeg kan ikke på noen måte si at jeg føler meg undertykkt av dem. Jeg synes faktisk at de virker som mer åpne og hyggelige enn noen av mine norske naboer. Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. 6998612[/snapback] Dette må være et ekstremt tilfelle, og jeg er i Oslo hver dag, men jeg har aldri hørt på makan. Får jeg spørre hvilken bydel du bor i? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. 6998612[/snapback] Dette må være et ekstremt tilfelle, og jeg er i Oslo hver dag, men jeg har aldri hørt på makan. Får jeg spørre hvilken bydel du bor i? 6998708[/snapback] Jeg for min del var så dum at jeg fant på å gå med en davidsstjerne på Grünerløkka, jeg ble etter ca 5 minutter (på vei fra skolen og hjem) stoppet av 5 iranske, unge menn som skjelte meg ut og dyttet/knuffet. En slik oppførsel er uhørt, og på ingen måte et isolert enkelttilfelle. Jeg personlig har gjentatte ganger opplevd slike ting i sammenheng med davidsstjernebruk. Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. 6998612[/snapback] Dette må være et ekstremt tilfelle, og jeg er i Oslo hver dag, men jeg har aldri hørt på makan. Får jeg spørre hvilken bydel du bor i? 6998708[/snapback] Jeg for min del var så dum at jeg fant på å gå med en davidsstjerne på Grünerløkka, jeg ble etter ca 5 minutter (på vei fra skolen og hjem) stoppet av 5 iranske, unge menn som skjelte meg ut og dyttet/knuffet. En slik oppførsel er uhørt, og på ingen måte et isolert enkelttilfelle. Jeg personlig har gjentatte ganger opplevd slike ting i sammenheng med davidsstjernebruk. 6998768[/snapback] Omtrent det samme har hendt meg. Selv har jeg halvt jødisk mor og muslimsk far. Og dette har jeg ofte blitt mobbet for. Det er heller ikke trygt å tilhøre noen som helst politisk parti. Jeg er vant til å bli kalt "sosialistfaen", kommunist og en del andre ting fordi jeg er medlem av Sosialistisk Ungdom. Men dette er det norske ungdommer som har mobbet meg for. Noen må jo bare være så kule.. Uansett, det er ikke bare iranere/pakistanere/mørkhudete som mobber, dette er et allmenn problem. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen må jo bare være så kule.. Uansett, det er ikke bare iranere/pakistanere/mørkhudete som mobber, dette er et allmenn problem. 6998933[/snapback] Vel, dette er et annet problem enn selve problemet med mobbing. Dette omhandler vår innvandringspolitikk, lover om religionsfrihet og om disse lovene fungerer de facto. Vidre er jo konteksten for denne diskusjonen Muhammedtegningene så da syns jeg det er helt greit å sette fokus på hvordan muslimer oppfører seg i Norge. Det er jo skammelig for Norge at en jøde ikke kan gå rundt med de tegnene en selv ønsker å kle seg med. På samme måte at det er skammelig for Norge som nasjon at mange ser ned på muslimer som kler seg etter sin skikk igjen. Folk må få gå i akuratt det de selv ønsker, uten at andre skal ty til vold og trussler for den grunn. Om en er uenig i noen meninger, så bekjemp meningene, ikke personene som bærer meningene. En persons liv er meget kort, mens en ide eksisterer i en realtiv evighet. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) føler du deg virkelig undertrykket av muslimer? Bor i en innvandrerbydel i Oslo. Kan ikke si hva jeg mener. Kan ikke utrykke meg åssen jeg vil. Kan ikke oppføre meg fritt i mitt eget land. Av frykt for represalier fra muslimer. Kan ikke kysse kona på gata uten å få slengt meldinger og trusler. Til og med gamle muslimske kvinner med skaut og greier spytter etter og forbanner oss. Jeg er blitt drapstruet flere ganger for å være for frittalende. Anmeldt forholdene. Ingenting skjer. Ja, jeg er undertrykket. Og dette er skjebnen som venter hele Oslo. 6998612[/snapback] Dette må være et ekstremt tilfelle, og jeg er i Oslo hver dag, men jeg har aldri hørt på makan. Får jeg spørre hvilken bydel du bor i? 6998708[/snapback] Jeg for min del var så dum at jeg fant på å gå med en davidsstjerne på Grünerløkka, jeg ble etter ca 5 minutter (på vei fra skolen og hjem) stoppet av 5 iranske, unge menn som skjelte meg ut og dyttet/knuffet. En slik oppførsel er uhørt, og på ingen måte et isolert enkelttilfelle. Jeg personlig har gjentatte ganger opplevd slike ting i sammenheng med davidsstjernebruk. 6998768[/snapback] Omtrent det samme har hendt meg. Selv har jeg halvt jødisk mor og muslimsk far. Og dette har jeg ofte blitt mobbet for. Det er heller ikke trygt å tilhøre noen som helst politisk parti. Jeg er vant til å bli kalt "sosialistfaen", kommunist og en del andre ting fordi jeg er medlem av Sosialistisk Ungdom. Men dette er det norske ungdommer som har mobbet meg for. Noen må jo bare være så kule.. Uansett, det er ikke bare iranere/pakistanere/mørkhudete som mobber, dette er et allmenn problem. 6998933[/snapback] Det kan jeg være enig i.. mobbing er et allmen problem for alle forskjellige raser vi har her i Norge..., men en ting jeg er fryktelig pisst på med tanke på utlendinger er at de kommer hit og forsetter med å leve etter sine egne landsregeler.. for eksempel med å tvangsgifte søstrene sine og shit... og nå dette trippelæresdrapet i oslo pga de 3 jentene ikke ville dra tilbake til landet sitt for å bli giftet bort...! SYKT! noe må gjøres med dette, synes også dette med burka er helt sykt, skulle vært forbudt i landet vårt... har jo sett i nyhetene at voksne kvinner med burka tar en eske med tv eller noe fra en butikk mellom beina og går ut med esken slik at ingen merker noe... både utrygt for oss og burde være nedtrykkende for kvinner å gå sånn..., vet selv at mange muslimer sier de selv vil gå med burka men hva F*en ingen vil vel gå rundt med et j*vla laken rundt seg 24/7? Min mor, far, farmor, farfar, bestemor og bestefar var på cruise i carabien, der så de en ung muslims kvinne måtte bade med burka og olabukse, mens mannen svømte lett rundt i en speedo badetruse... lik WTF er gæærnt med dere menn fra muslimske land?? stem frp folkens mindre invandring hadde vært noe før invandrerne endrer norge til sitt eget land :/ Skrevet i hust og hast:P mulig dårlig formulert og greier Keegar Endret 4. oktober 2006 av Keegar Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Løsningen er dessverre ikke bare å løpe til et innvandrerfiendtlig parti. Når det skjer et drap i f. eks. Oslo, løses ikke saken automatisk ved å stemme FRP. At vi får FRP i regjering vil ikke få slutt på æresdrap og mord. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Løsningen er dessverre ikke bare å løpe til et innvandrerfiendtlig parti. Når det skjer et drap i f. eks. Oslo, løses ikke saken automatisk ved å stemme FRP. At vi får FRP i regjering vil ikke få slutt på æresdrap og mord. 6999098[/snapback] Jeg ser mange påstander, men ingen argumenter. Hvorfor vil ikke en politikk ala maks 1 000 innvandrere i året å jobbe skikkerlig med at de skal få integrert seg virke? Du har vel kanskje rett i at å kutte på innvandringen ikke vil hjelpe så mye på mordstatistikken, men så vidt jeg vet så er det ingen norsk kultur som inkluderer æresdrap. Hva mener du er løsningen salah? Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Løsningen er dessverre ikke bare å løpe til et innvandrerfiendtlig parti. Når det skjer et drap i f. eks. Oslo, løses ikke saken automatisk ved å stemme FRP. At vi får FRP i regjering vil ikke få slutt på æresdrap og mord. 6999098[/snapback] Jeg ser mange påstander, men ingen argumenter. Hvorfor vil ikke en politikk ala maks 1 000 innvandrere i året å jobbe skikkerlig med at de skal få integrert seg virke? Du har vel kanskje rett i at å kutte på innvandringen ikke vil hjelpe så mye på mordstatistikken, men så vidt jeg vet så er det ingen norsk kultur som inkluderer æresdrap. Hva mener du er løsningen salah? 6999139[/snapback] Jeg mener løsningen er å holde det innvandringsnivået vi nå har, men at alle som skal inn i landet, som ikke har godt nok utdanning fra før, må ta kurs og få kunnskaper om det norske samfunnet og kulturen, samtidig som de skal lære seg en del norsk. De som får komme inn i landet, bør ikke få en leilighet og sosialstøtte og that's it. Sosialstøtten bør reduseres til x antall tid (to år f. eks.) før det kuttes ut. Innen den tid må de ha skaffet seg enten jobb eller studere. Hørte noen stater i USA hadde denne løsningen, og en prosjektet hadde blitt testet på en del somaliere, og dette hadde fungert veldig godt. De hadde blitt godt integrert og likt av befolkningen, samtidig som kriminaliteten var lik null. Når det gjelder kriminalitet blant innvandrere, som ikke har blitt født i Norge, bør dette medføre utsendelse ut av landet. Ja, jeg vet at mange kommer fra steder som ligner helvete, men når de godt vet hva de gjør og hva risikoen er, så er det ikke vårt problem, og ikke vi som skal ha dårlig samvittighet for at de sendes tilbake. Det skal selvfølgelig være grenser på hva som får en til å bli sendt tilbake også. Jeg vet veldig godt hva jeg prater om, jeg selv er flyktning fra Irak, og hvis noen spør hvordan jeg ville følt det om det hadde vært meg som hadde blitt sendt ut, vil jeg bare si at sånn er det. Gjør jeg noe kriminelt og jeg vet godt hva jeg gjør, har jeg ingenting her å gjøre. Nå ble det en ganske så kort skrevet, men jeg håper du skjønner hva det går ut på Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Når det gjelder kriminalitet blant innvandrere, som ikke har blitt født i Norge, bør dette medføre utsendelse ut av landet. Ja, jeg vet at mange kommer fra steder som ligner helvete, men når de godt vet hva de gjør og hva risikoen er, så er det ikke vårt problem, og ikke vi som skal ha dårlig samvittighet for at de sendes tilbake. 6999242[/snapback] Et lite problem her er jo at det landet vi sender folk tilbake til må si seg villige til å ta imot dem. Det er mange invandrere i norge som egentlig ikke skal ha opphold som blir værende her fordi hjemlandene ikke finner det godt nok bevist at de faktisk kommer derfra. Dette gjelder spessielt de som ødelegger alle identifikasjonspapirer når de kommer hit. Jeg vet faktisk om konkrete tilfeller der norsk politi har reist til nabolandet for så å smugle en person over grensen til dit han kom fra. I et tilfelle ble det leid inn privatfly og noen bodyguards til en pris av ca 50000 for å få en person forbi grensekontrollen. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg mener løsningen er å holde det innvandringsnivået vi nå har, men at alle som skal inn i landet, som ikke har godt nok utdanning fra før, må ta kurs og få kunnskaper om det norske samfunnet og kulturen, samtidig som de skal lære seg en del norsk. Er ikke dette krav som også stilles i dag? Eller er det bare tilbud? Ble litt usikker nå. Ellers er jeg enig, skal noen oppholde seg i landet over lengere perioder må de lære seg både språket, hvordan kulturen er (og tilpasse seg etter denne kulturen) og bør også lære om hvilke lover som gjelder i Norge (men ikke noe juss-stuide såklart). De som får komme inn i landet, bør ikke få en leilighet og sosialstøtte og that's it. Sosialstøtten bør reduseres til x antall tid (to år f. eks.) før det kuttes ut. Innen den tid må de ha skaffet seg enten jobb eller studere. Hørte noen stater i USA hadde denne løsningen, og en prosjektet hadde blitt testet på en del somaliere, og dette hadde fungert veldig godt. De hadde blitt godt integrert og likt av befolkningen, samtidig som kriminaliteten var lik null. Nå syns jeg det er ganske drastisk å skulle gi bort leiligheter og penger til innvandrere/flyktninger, da det er mange etiniske nordmenn som også trenger dette. Når det kommer til penger så mener jeg at det hadde vært bedre med en slags låneordning, ala lånekassen for studenter, og at en kan få diverse "stipend" om en klarer å oppnå visse mål. Selv om jeg mener at dette egentlig bør være unødvendig. Kommer en til Norge må en også klare å leve på like kår som nordmenn. Ellers stiller jeg meg skeptisk til det du forteller om hva som ble gjort i statene. Når det gjelder kriminalitet blant innvandrere, som ikke har blitt født i Norge, bør dette medføre utsendelse ut av landet. Ja, jeg vet at mange kommer fra steder som ligner helvete, men når de godt vet hva de gjør og hva risikoen er, så er det ikke vårt problem, og ikke vi som skal ha dårlig samvittighet for at de sendes tilbake. Det skal selvfølgelig være grenser på hva som får en til å bli sendt tilbake også. Helt enig. Jeg mener en bør bli sendt tilbake for reell kriminalitet; overgrep, vold, ran o.l. Jeg vet veldig godt hva jeg prater om, jeg selv er flyktning fra Irak, og hvis noen spør hvordan jeg ville følt det om det hadde vært meg som hadde blitt sendt ut, vil jeg bare si at sånn er det. Gjør jeg noe kriminelt og jeg vet godt hva jeg gjør, har jeg ingenting her å gjøre. Nå ble det en ganske så kort skrevet, men jeg håper du skjønner hva det går ut på 6999242[/snapback] Jepp, dette ble en fin digresjon Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg mener løsningen er å holde det innvandringsnivået vi nå har, men at alle som skal inn i landet, som ikke har godt nok utdanning fra før, må ta kurs og få kunnskaper om det norske samfunnet og kulturen, samtidig som de skal lære seg en del norsk. Er ikke dette krav som også stilles i dag? Eller er det bare tilbud? Ble litt usikker nå. Ellers er jeg enig, skal noen oppholde seg i landet over lengere perioder må de lære seg både språket, hvordan kulturen er (og tilpasse seg etter denne kulturen) og bør også lære om hvilke lover som gjelder i Norge (men ikke noe juss-stuide såklart). De som får komme inn i landet, bør ikke få en leilighet og sosialstøtte og that's it. Sosialstøtten bør reduseres til x antall tid (to år f. eks.) før det kuttes ut. Innen den tid må de ha skaffet seg enten jobb eller studere. Hørte noen stater i USA hadde denne løsningen, og en prosjektet hadde blitt testet på en del somaliere, og dette hadde fungert veldig godt. De hadde blitt godt integrert og likt av befolkningen, samtidig som kriminaliteten var lik null. Nå syns jeg det er ganske drastisk å skulle gi bort leiligheter og penger til innvandrere/flyktninger, da det er mange etiniske nordmenn som også trenger dette. Når det kommer til penger så mener jeg at det hadde vært bedre med en slags låneordning, ala lånekassen for studenter, og at en kan få diverse "stipend" om en klarer å oppnå visse mål. Selv om jeg mener at dette egentlig bør være unødvendig. Kommer en til Norge må en også klare å leve på like kår som nordmenn. Ellers stiller jeg meg skeptisk til det du forteller om hva som ble gjort i statene. Når det gjelder kriminalitet blant innvandrere, som ikke har blitt født i Norge, bør dette medføre utsendelse ut av landet. Ja, jeg vet at mange kommer fra steder som ligner helvete, men når de godt vet hva de gjør og hva risikoen er, så er det ikke vårt problem, og ikke vi som skal ha dårlig samvittighet for at de sendes tilbake. Det skal selvfølgelig være grenser på hva som får en til å bli sendt tilbake også. Helt enig. Jeg mener en bør bli sendt tilbake for reell kriminalitet; overgrep, vold, ran o.l. Jeg vet veldig godt hva jeg prater om, jeg selv er flyktning fra Irak, og hvis noen spør hvordan jeg ville følt det om det hadde vært meg som hadde blitt sendt ut, vil jeg bare si at sånn er det. Gjør jeg noe kriminelt og jeg vet godt hva jeg gjør, har jeg ingenting her å gjøre. Nå ble det en ganske så kort skrevet, men jeg håper du skjønner hva det går ut på 6999242[/snapback] Jepp, dette ble en fin digresjon 6999386[/snapback] Det som salah sa der er jeg ganske enig i jeg også... det er nemlig det som er problemet at de kommer fra land hvor alt er dritt også drar de det med seg hit, og det blir feil, om de får undervisning om hvordan Norge fungerer ville det selvfølgelig blitt mye bedre, og det værste jeg veit er folk som bor i Norge og har bodd her i mange år og ikke kan en dritt norsk... -.- kan jo forstå øst-europeerne at de ikke gidder å lære seg norsk for å plukke jordbær etc en sommer, men om man flytter hit får å bo her burde det vært automatisk får å få komme inn... og det med utsendelse ville også vært genialt... bare slenge dem ut av Norge om de begår en forbrytelse, hvis de klager over at de blir drept om de kommer tilbake til landet sitt så får det være straffen dems for å kødde i landet vårt som var fint helt til den personen kom og gjorde den forbrytelsen sin.... har ingenting imot invandrere som er hyggelig og gjør en insats for seg selv og klarer å leve etter det norske systemet, men sånne som kommer hit og trur de eier landet vårt, bare bråker, stjeler, truer , raner etc,, er fulstendig hatet av meg, og det som er synd er at de ødelegger synet til de fleste norske på alle utenlendinger. Raskt skrevet... Keegar Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 salah, er det ikke mye av det du skriver som er Frp-politikk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå