iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 VG.no melder at Høgmo lar Tørum styre ut denne sesongen. Til adressa.no sier Høgmo at han vil være tilbake for fullt i november og rette fokus mot Royal League og neste sesong. Hva burde skjedd her? Burde Høgmo ha fått stillingen sin tilbake? eller burde Tørum fått fortsette som hovedtrenerselv om Høgmo nå er friskmeldt? Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Høgmo burde fått sparken. Men det hadde vel vert litt for umennesklig å gjøre. Fyren har vel vist at han ikke tåler presset det medfører å styre norges største klubb. Det er jo helt klart kjempe bra at han ble frisk igjen, men han får ingen sympati fra meg. Han visste hva han gikk til da han tok over klubben. Ledelsen burde også ta skyld i det som har skjedd. Høgmo er ikke rette mannen for klubben. Det samme som at Prahl ikke var rette mannen for Viking. Høgmo har heller aldri bevist noe på topp klubb nivå. Utenom en halv sessong med Tromsø så har han ikke stort å vise til. Men det er jo bare min mening da... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Never change a winning team. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg synes Høgmo burde overlate skuta til Tørum. Man ser utifra resultata at Tørum er en mye sikrere trener enn Høgmo, og han takler presset mye bedre. Så forventer å se et Rosenborg lag neste år som har en som heter Knut Tørum som trener... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Uansett så var det et godt valg av Høgmo å la Tørum styre skuta til sesongen er over. Med Tørum så har RBK hatt en fast 11er. Mens med Høgmo så har han rullert ganske mye, og det funket ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå