A.J Green Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 en venn av meg var på NOKAS rettsaken som endte opp i slosskamp 6966323[/snapback] Selmming. Jeg forsøktye og få nicet mitt nedovere hele siden som sist postet i tråden. Og så kommer du her og ødelegger. Noe så frekkt! 6966343[/snapback] Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vet du, mulig jeg er full og slikt, men jeg skjønte ikke denne? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jo, faktisk, denne var ikke så gale. Terningkast 3! Beste forsøket på år og dag, og jeg trakk faktisk på smilebåndet. *applaus* Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Vet du, mulig jeg er full og slikt, men jeg skjønte ikke denne? 6968753[/snapback] Du var forresten ikke så galen selv på spammingen, tittet på top10 og du hadde 150poster eller noe sånt ;D Pointet er at Lord-KGA sier i en tråd til ErikFN at han var en dust fordi han ødela mesterplanen hans, nemlig å få siste post i alle trådene nedover i Juss kategorien. Synes det var litt drøyt av ham å fortelle åpenlyst at han prøvde å spame ned Juss kategorien Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Denne var faktisk ganske festlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå