Gå til innhold

1 bilde, tatt med mobilkamera, SKADET finger


iChristian

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte nå jeg skulle få bedømmelse av et bilde kjæresten min tok med mobilkameraet til en LG Chocolate

 

Bildet er da fra da jeg skadet fingeren min her torsdag kveld, kjæresten min tok bildet, så hva synes folket.

 

Bildet kommer her:

 

post-53407-1159584517_thumb.jpg

 

Har et bilde til, men det ble ikke like bra.

Hva kan egentlig gjøres med bildet i et billedbehandlingsprogram?

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier bare: Fyyy faen! Det der ser vondt ut. Jeg gruer meg til min dag. Utdanner meg som snekker, og ser for meg en klyvsag som skal gjøre samme jobben!

 

Kvalitetsmessig sett syns jeg ikke det var fullt så bra. Feil fokus, å en dårlig kombinasjon med mørk bakgrunn, og et veldig sterkt lys. Men det fungerer som bildebevis av en litt vond hendelse!

Lenke til kommentar
Det der virket veldig fake...

 

Tror ikke den skaden var ekte...

 

F.eks, med den skaden ville blodet ha "fosset" ut av fingere og overalt, men neida, bare litt rundt fingeren...og ikke noe på det hvite under hunden..veldig mistektosmt?

6974301[/snapback]

Skaden er faktisk ekte, og du har rett, det fosset ut blod, jeg tok arterien i tommelen skjønner du, men bildet er tatt på undersøkelsesrommet på legevakten mens man ventet.

Lenke til kommentar
Det der virket veldig fake...

 

Tror ikke den skaden var ekte...

 

F.eks, med den skaden ville blodet ha "fosset" ut av fingere og overalt, men neida, bare litt rundt fingeren...og ikke noe på det hvite under hunden..veldig mistektosmt?

6974301[/snapback]

Skaden er faktisk ekte, og du har rett, det fosset ut blod, jeg tok arterien i tommelen skjønner du, men bildet er tatt på undersøkelsesrommet på legevakten mens man ventet.

6974480[/snapback]

 

Tror jeg ikke noe på!

 

Og hvor mange sting måtte du sy?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva et slikt bilde har å gjøre her i dette forumet. Finnes sikkert andre fora på nettet hvor man kan vise fram sine flotte kjøttsår. Dette er et fora for bildekritikk. Og bare for å ha sagt det: Bildet har rett og slett alt for dårlig kvalitet til at det har noe her å gjøre - som fotografi.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Fyyy faen! Det der ser vondt ut. Jeg gruer meg til min dag. Utdanner meg som snekker, og ser for meg en klyvsag som skal gjøre samme jobben!

 

Kvalitetsmessig sett syns jeg ikke det var fullt så bra. Feil fokus, å en dårlig kombinasjon med mørk bakgrunn, og et veldig sterkt lys. Men det fungerer som bildebevis av en litt vond hendelse!

6974264[/snapback]

eg er tømrer lærling no. og har allerede knust fingeren min en gang, falt ned fra stilas 2 ganger, skutt meg sjøl med spikerpistol (dykkpistol faktisk) men spikeren penetrerte seg ikkje inn i fingeren, bare fortsatt ved siden av, etter et lite sår.

har også klit meg med knipetang og diverse.

 

Så bare forvent deg at du kommer til å skade deg. noen eg jobber med, har skutt seg i kneet med 2.8-90 maskin spiker :D hehe

 

 

Men on topic: Skaden så stygg ut, men hva gjør den på bildekritkk egentlig? vil du at folk skal synest synd på deg? ;)

Lenke til kommentar
Det der virket veldig fake...

 

Tror ikke den skaden var ekte...

 

F.eks, med den skaden ville blodet ha "fosset" ut av fingere og overalt, men neida, bare litt rundt fingeren...og ikke noe på det hvite under hunden..veldig mistektosmt?

6974301[/snapback]

noengang hatt en slik skade før? det er ikkje slik at blodet fosser ut hvis du kutter deg slik. det kan skje, eller det kan skje at det blør masse.

 

 

kanskje trådstarter har tørket vekk bod og tatt bildet rett etterpå?

Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Fyyy faen! Det der ser vondt ut. Jeg gruer meg til min dag. Utdanner meg som snekker, og ser for meg en klyvsag som skal gjøre samme jobben!

 

Kvalitetsmessig sett syns jeg ikke det var fullt så bra. Feil fokus, å en dårlig kombinasjon med mørk bakgrunn, og et veldig sterkt lys. Men det fungerer som bildebevis av en litt vond hendelse!

6974264[/snapback]

eg er tømrer lærling no. og har allerede knust fingeren min en gang, falt ned fra stilas 2 ganger, skutt meg sjøl med spikerpistol (dykkpistol faktisk) men spikeren penetrerte seg ikkje inn i fingeren, bare fortsatt ved siden av, etter et lite sår.

har også klit meg med knipetang og diverse.

 

Så bare forvent deg at du kommer til å skade deg. noen eg jobber med, har skutt seg i kneet med 2.8-90 maskin spiker :D hehe

 

 

Men on topic: Skaden så stygg ut, men hva gjør den på bildekritkk egentlig? vil du at folk skal synest synd på deg? ;)

6985902[/snapback]

Kanskje du bør være litt mer forsikig? Hva med å bruke verneutstyr osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...