illest Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mange av dere har sikkert hørt om den svenske mc-føreren(eller kamikaze om du vil)"Ghostrider" tidligere eller sett div. filmer av han. Til dere som ikke har sett han i aksjon, eller ikke vet hvem det er så legger jeg ut et lite filmklipp fra den sinnsyke kjøringen hans. SE HELE FILMEN! Så legger jeg også med en link til en side som viser utfallet av forskjellige MC-uhell. ALLTID VÆR NØYE MED SIKKERHETS-UTSTYR, SAMME HVOR LANGT DU KJØRER. Denne siden er nok en tankevekker for mange vil jeg tro. OBS: STERKE BILDER! http://www.ride2die.com Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mener det finnes en post om akkurat dette fra før av, vist jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skal gjerne innrømme at jeg er en liten ghostrider.. Folk som ikke kjenner meg men som går på skolen min som hører rykte om hvordan jeg kjører (de bor 5 mil her ifra), de kaller meg enkelt og greit ghostrider.. Men har innsett hvor farli kjøringa mi kan være, og roa meg som faen.. Lenke til kommentar
illest Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ja, den Ride 2 Die finnes visst fra før, men jeg tenkte at det var fint at folk ser filmen GHOSTRIDER. Mange vil synes at kjøringen han gjør der er tøft. Så ser de etterpå på www.ride2die.com og kanskje begynner å tenke litt mer etter om det GHOSTRIDER gjorde var så tøft likevel. Mange er ikke klar over hva som skjer hvis du velter eller kræsjer med MC når du kun har hjelm på hodet og ingen annen form for beskyttelse(som faktisk mange ikke har når det er sommer og varmt i været, eller når de "bare" skal en liten tur til en kompis). Endret 30. september 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Skal innrømme at jeg har sett samtlige av filmene hans, det er underholdning. men ikke noe jeg ville gjort selv. Fikk meg en støkk når jeg tryna på mopeden i byen her om dagen, ble heldigvis ikke store skadene. Men det var våt vei og da fikk jeg merke hvor lite som skulle til. Tøtsha såvidt forbremsen ( er en gammel Tempo Corvette ) og der lå jeg rett ut. Endret 30. september 2006 av scoot Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg kjører bare med hjelm og hansker. og når jeg skal kjøre litt mer så har jeg ryggplate. men etter disse bildene så burde jeg kanskje investere til jakke også!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg kjører nesten ALLTID med MC jakke når jeg kjører lett-mc, men med den orginale mopeden gidder jeg ikke. Den går ikke så fort at det gjør no ;P Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Syntes han var rå jeg! Men. Det er meget uansvarlig. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Mener det finnes en post om akkurat dette fra før av, vist jeg ikke tar helt feil. 6968695[/snapback] Ja, og hva flate er meninga med denne egnentlig ? De som har gått på MC/ moped / lett lappen hører det hele dagen lang , bruk beskyttelse. De som ikke gjør det kan jo for faen skylde seg selv, da er det jo 1mindre idiot her i verden. De fleste vet alikvel hva som skjer hvis du trynet i 60km/t i shorts.. Mye blod og jævlig vondt. Endret 1. oktober 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den linken har vært diskutert her på forumet tidliger. Dere som sier du bare kjører moped, tryner du i 50 på moped er det ikke noe bedre enn å tryne i 50 på tund sykkel. Jeg kjører ALDRI en tur uten fult utstyr, selv om det vare er for å kjøpe et brød på butikken. EN MC TUR ER EN MC TUR!!! Uansett hvor langt eller kort du skal. Personlig så digger jeg filmene til Ghorstrider. Synes det har gjør er tøft og underholdene. Men som mange andre sier, ikke noe jeg kunne tenke meg å gjøre selv (enda ). Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke er han spesielt god til å kjøre heller. Om man f.eks. ser på runden rundt Nürnbergringen blir han frakjørt av han andre i hver sving. Eneste grunnen til at han holder følge er at han har turbo, slik at han kan ta ham igjen på sletten. Alle kan kjøre fort rett fram. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil tippe ghosty har ganske god kontroll på sykkelen sin. Ikke hvem som helst klarer det der akkurat, men risken for at det skjer noe er stor. Hva hvis en av de bilene finner på å skifte felt idet ghostrider kjører forbi på stripa vedsidenav? Vil tippe ingen bilister ser 200 meter tilbake og scanner alle felt etter en motorsykkel som kommer i 250 km/h før de skifter felt. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var en som skiftet felt når ghostrider kjørte forbi. Så ivertfall slik ut. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var en som skiftet felt når ghostrider kjørte forbi. Så ivertfall slik ut. 6985976[/snapback] Jepp, og da hadde ghostrider FLAKS! Lenke til kommentar
illest Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Mener det finnes en post om akkurat dette fra før av, vist jeg ikke tar helt feil. 6968695[/snapback] Ja, og hva flate er meninga med denne egnentlig ? De som har gått på MC/ moped / lett lappen hører det hele dagen lang , bruk beskyttelse. De som ikke gjør det kan jo for faen skylde seg selv, da er det jo 1mindre idiot her i verden. De fleste vet alikvel hva som skjer hvis du trynet i 60km/t i shorts.. Mye blod og jævlig vondt. 6979119[/snapback] Hva hisser du deg opp over egentlig? Det er mange som ikke tenker konsekvenser av det de gjør på 2 hjulinger med motor. Edit: Skriveleif Endret 2. oktober 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
even4 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er det noen som vet hvilken sykkel/sykkler han kjører?? Lenke til kommentar
illest Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det noen som vet hvilken sykkel/sykkler han kjører?? 7001159[/snapback] Han kjører en bl.a. en Hayabusa med turbo og 500hk, eller 499 for å være helt nøyaktig. Så kjører han vel en modifisert Kawasaki også, men det er jeg ikke helt sikker på. Han klarer iallefall å håndtere redskapen rimelig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå