Fanta4free Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) hei folks! jeg er fan av filmen freddy vs jason er en bra film.... og jeg lurer på om noen av dere kanskje kan gi meg en link til en butikk der man kan få kjøpt Friday The 13th (jason) på dvd box alle sammen, for her om dagen kjøpte jeg meg nigthmare on elm street liksom.. lurte også på om noen klarer og finne helloween på box.. burde heldst vere en norsk siden der man kan det. min finner dere en fra et annet sted som dere vet om så anbefal det og.... og vis det er fler filmer som du får på boxer og anbefale kom med dem vettu takk skal dere ha. Endret 30. september 2006 av tori89 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Friday The 13th 1-8@DeepDiscountDvD.com Friday The 13th 1-8@DvDPacific.com Friday The 13th 1-8@ EzyDvD.com.au Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Friday The 13th: From Crystal Lake To Manhattan - Ultimate Edition DVD Collection. Prøv å søk litt rundt på disse butikkene, og du vil mest sannsynlig finne det du leter etter (Her må di betale MVA hvis du kjøper for over kr 200): DVD Pacific. Deep Discount DVD. Amazon UK/Amazon USA. Play UK (Her har det vært litt trøbbel med valutaen i det siste). Blah DVD. Av norske/skandinaviske butikker, har du: Platekompaniet. CDON.com. playX (Dansk butikk, som gjør at du må betale MVA på varer som koster mer enn kr 200,-). Elkjøp (Det hender at de har noen meget gode tilbud). For å sammenligne priser, kan du bruke blant annet DVD Price Search. For å sammenligne DVD-utgaver, har du DVD Compare. For å sjekke om det du handler overstiger kr 200, kan det være greit å sjekke med Tollvesenets valutakurser. Det er de som brukes til å omregne fra utenlandsk valuta til NOK. Endret 30. september 2006 av L@sse Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 På CDON selger de Halloween boksen for rundt 300 kr. Selv om dette innebærer at du blir eier av den rett og slett grusomme Halloween: Ressurection. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 På CDON selger de Halloween boksen for rundt 300 kr. Selv om dette innebærer at du blir eier av den rett og slett grusomme Halloween: Ressurection. 6973260[/snapback] Var den så dårlig? Men hvis du var fan okei likte veldig godt Freddy VS jason Hvorfor ikke kjøpe A Nightmare On Elm Street box også Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 På CDON selger de Halloween boksen for rundt 300 kr. Selv om dette innebærer at du blir eier av den rett og slett grusomme Halloween: Ressurection. 6973260[/snapback] Var den så dårlig? Men hvis du var fan okei likte veldig godt Freddy VS jason Hvorfor ikke kjøpe A Nightmare On Elm Street box også 6973835[/snapback] jeg har kjøpt den serru Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 KK har bare sett den første og 2-3 andre da jeg var liten og Freddy VS Jason men er de andre freddy filmene bra da?Jason filmene er ganske gode de Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 KK har bare sett den første og 2-3 andre da jeg var liten og Freddy VS Jason men er de andre freddy filmene bra da?Jason filmene er ganske gode de 6973976[/snapback] jeg har bare sett 1 og 2 enda kjøpe de her om dagen skal se 3 nå snart psv med dagene liksom hehe Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 På CDON selger de Halloween boksen for rundt 300 kr. Selv om dette innebærer at du blir eier av den rett og slett grusomme Halloween: Ressurection. 6973260[/snapback] Var den så dårlig? Men hvis du var fan okei likte veldig godt Freddy VS jason Hvorfor ikke kjøpe A Nightmare On Elm Street box også 6973835[/snapback] Halloween: Ressurection var jo et oppgulp av en film. Det er så absolutt den dårligste filmen i serien. Meningen med serien forsvinner jo i løpet av de 10 første minuttene eller noe, og den har Bhusta Rhymes. Herregud for en irriterende person. Håper bare på at Rob Zombie klarer å bringe serien tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå