Gå til innhold

Fortell hva du EGENTLIG vil/ville bli!

Propofol

Anbefalte innlegg

Hvorfor kommunist? Hvis du skal ta makta på den måten burde du egentlig finne på en ny ideologi. ;)

Vet noen om noen gode utdannelser innen lyd? Bare lurer.

8622390[/snapback]

Jeg tenkte litt på det du sa om hvor kult det egentlig er å arbeide med lyd, var ute å gikk tur med bikkja. Det er noe jeg faktisk kunne ha tenkt meg. :)

..men, jeg har jo andre planer! Jeg skal bli ambulansearbeider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Vil gjerne bli professor på et eller annet universitet i Norge eller Belgia. Snakker engelsk, fransk og nederlandsk flytende og har i tilegg Belgisk kjæreste så jeg er vel temmelig fleksibel. For øyeblikket ser det ut til at jeg kommer til å ta en bachelor i statsvitenskap eller sosiologi (med en fordypning i historie) ved NTNU og deretter tar jeg kanskje en master i sammenlignende politikk ved UiB. Det kan også tenkes at jeg tar en mastergrad enten i Belgia eller Frankrike.

Av en eller annen grunn vil jeg tilegne meg så mye kunnskap som overhodet mulig. Har planer om å lære meg tysk, spansk, russisk og et par språk til. I tilegg interesserer jeg meg for enormt mye og jeg liker veldig godt å lære bort ting. Da føler jeg selv at kunnskapen blir mer forståelig for meg selv også. Som en bonus ligger vel lønna mellom 500-700.000 NOK eller noe i den duren. :)

Lenke til kommentar

Jeg ville egentlig bli IT ingeniør, og er faktisk utdannet serviceelektriker. Men det er en veldig, veldig lite kreativ jobb, så jeg droppa det ganske kjapt og peilet meg inn mot mediebransjen istedet. Har jobbet som journalist og fotograf siden jeg var 18-19 år, men har ingen reell utdannelse innen journalistikk.

Nå har jeg mest lyst til å jobbe mer med radio og/eller avis, og i tillegg en del innen musikkbransjen. Ikke mer elektrikerarbeid på meg, i hvert fall :b

Lenke til kommentar

jeg ønsker å jobbe videre med musikken, men jeg skal ta studie innenfor markedsføring så jeg har noe å støtte meg på :p

Hvis ikke så kan jeg jo bli trygde-snylter, noen som vet hvilken utdanning man trenger for det?

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Hvis ikke så kan jeg jo bli trygde-snylter, noen som vet hvilken utdanning man trenger for det?

Tja, studere juss først så vet du ihvertfall nok om hva som skal til? :D

Håper en dag å få studert programmering på høyskole så jeg kan begynne å jobbe med programvareutvikling men mangler generell studiekompetanse og å gå tilbake til VGS er uaktuelt :/

Lenke til kommentar

EGENTLIG vil jeg bli musiker og/eller eie min egen musikksjappe, men siden jeg har manglende kreativitet og tålmodighet til å bli skikkelig flink, og sjanser tør jeg heller ikke ta, så jeg satser på en utdanning innen det elektrotekniske på UiO. Jeg får se hvordan dette går seg til :)

Lenke til kommentar

Hva jeg vil bli, uavhengig om jeg kan bli det eller ikke, i tilfeldig rekkefølge:

- Lege

- Fotballspiller for et Premiere League lag

- Gitarist for Metallica

- Artist i et verdenskjent band

- Hemmelig agent for CIA

- Røde Kors ansatt, med på et redningsoppdrag i Australia (noen som vet hvordan dette foregår forresten)

- Soldat stasjonært i Afghanistan

Sikkert en god del andre ting, men zZz-tid nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...