Propofol Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor kommunist? Hvis du skal ta makta på den måten burde du egentlig finne på en ny ideologi. Vet noen om noen gode utdannelser innen lyd? Bare lurer. 8622390[/snapback] Jeg tenkte litt på det du sa om hvor kult det egentlig er å arbeide med lyd, var ute å gikk tur med bikkja. Det er noe jeg faktisk kunne ha tenkt meg. ..men, jeg har jo andre planer! Jeg skal bli ambulansearbeider. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kokk. Og nei jeg kødder faktisk ikke, selv om jeg er litt brisen. Hadde det ikke vært for dårlig lønn, arbeidsvilkår, vasking og lav-status så.... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Forlagsredaktør og fotograf er i hvert fall høyt der oppe. Endret 16. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvorfor kommunist? Hvis du skal ta makta på den måten burde du egentlig finne på en ny ideologi. 8622390[/snapback] Tøyset dagens kommunisme er dritt. Hadde fortsatt vært fint å vært stasminister eller no da Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ville ha blitt politi om jeg kunne svømme under vann /cry Endret 20. mai 2007 av War Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vil gjerne bli professor på et eller annet universitet i Norge eller Belgia. Snakker engelsk, fransk og nederlandsk flytende og har i tilegg Belgisk kjæreste så jeg er vel temmelig fleksibel. For øyeblikket ser det ut til at jeg kommer til å ta en bachelor i statsvitenskap eller sosiologi (med en fordypning i historie) ved NTNU og deretter tar jeg kanskje en master i sammenlignende politikk ved UiB. Det kan også tenkes at jeg tar en mastergrad enten i Belgia eller Frankrike. Av en eller annen grunn vil jeg tilegne meg så mye kunnskap som overhodet mulig. Har planer om å lære meg tysk, spansk, russisk og et par språk til. I tilegg interesserer jeg meg for enormt mye og jeg liker veldig godt å lære bort ting. Da føler jeg selv at kunnskapen blir mer forståelig for meg selv også. Som en bonus ligger vel lønna mellom 500-700.000 NOK eller noe i den duren. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan noen forklare en uvitende sjel hvorfor ALLE innpå denne tråden enten har Chuck Norris, Macgyver eller Mr. T avatar? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dårlig aprilsnarrpåfunn tenker jeg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg ville egentlig bli IT ingeniør, og er faktisk utdannet serviceelektriker. Men det er en veldig, veldig lite kreativ jobb, så jeg droppa det ganske kjapt og peilet meg inn mot mediebransjen istedet. Har jobbet som journalist og fotograf siden jeg var 18-19 år, men har ingen reell utdannelse innen journalistikk. Nå har jeg mest lyst til å jobbe mer med radio og/eller avis, og i tillegg en del innen musikkbransjen. Ikke mer elektrikerarbeid på meg, i hvert fall :b Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Oprativ Spesialjeger - Spennende, krevende og godt betalt. Hadde/har samme drøm. Det, og Politi; Beredskapstroppen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) jeg ønsker å jobbe videre med musikken, men jeg skal ta studie innenfor markedsføring så jeg har noe å støtte meg på Hvis ikke så kan jeg jo bli trygde-snylter, noen som vet hvilken utdanning man trenger for det? Endret 2. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er forsåvidt det jeg ville bli... it-tekniker. En alternativ kariære jeg kunne tenkt meg er lydtekniker (både studio og scene). Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg utdanner meg til å bli noe i mediafaget, men har innerst inne lyst til å bli politi. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 hadde vert utrolig fet å jobba med utvikling av roboter. noe innen ingeniør blir det iallefall. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tatt doktorgrad i noe spennende, og jobbet på universitet. Hadde vært tøft! Hadde vært veldig gøy å lært bort kunnskap og skrevet bøker - om noe jeg virkelig interesserer meg for. Eller marinejeger! Blir nok ingen av delene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sånn som en av ungene i barnehagen til brodern sa: Jeg skal bli et naut Han tenkte dog på astronaut da, det gjør ikke jeg. Neida, det står lengre oppe på sia hva jeg vil bli. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis ikke så kan jeg jo bli trygde-snylter, noen som vet hvilken utdanning man trenger for det? Tja, studere juss først så vet du ihvertfall nok om hva som skal til? Håper en dag å få studert programmering på høyskole så jeg kan begynne å jobbe med programvareutvikling men mangler generell studiekompetanse og å gå tilbake til VGS er uaktuelt :/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 EGENTLIG vil jeg bli musiker og/eller eie min egen musikksjappe, men siden jeg har manglende kreativitet og tålmodighet til å bli skikkelig flink, og sjanser tør jeg heller ikke ta, så jeg satser på en utdanning innen det elektrotekniske på UiO. Jeg får se hvordan dette går seg til Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde lyst til å bli lærer før, og det frister litt fortsatt, men jeg hoppa av Allmenn etter halvannet år, og skal gå elektro til høsten. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva jeg vil bli, uavhengig om jeg kan bli det eller ikke, i tilfeldig rekkefølge: - Lege - Fotballspiller for et Premiere League lag - Gitarist for Metallica - Artist i et verdenskjent band - Hemmelig agent for CIA - Røde Kors ansatt, med på et redningsoppdrag i Australia (noen som vet hvordan dette foregår forresten) - Soldat stasjonært i Afghanistan Sikkert en god del andre ting, men zZz-tid nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå