hewa1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg ville drive med dans. Kom inn på Den norske balletthøyskolen, men så ble det psykologi. Jeg klarer ikke den usikre fremtiden innen dans Lenke til kommentar
angel-girl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde lyst til å bli frisør : Men den greia forsvant fort, så ville jeg bli fotograf eller journalist (det var i 10.klasse) Men nå utdanner jeg meg til barne og ungdomsarbeider.. så skal vel jobbe noe med barn.. *i love kids* Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg skulle egentlig jobbe som radarteknikker i luftforsvaret, men etter at jeg ble "selektert ut" fra befalskoleopptaket, som de så fint sa det, endte jeg i førstegangstjenesten. Nå er jeg så heldig at jeg får jobbe som radarteknikker selv om jeg er menig. Det teller da desverre ikke som noe lærlingetid. Men nå har jeg ombestemt meg, og skal gå forkurs ingeniør til høsten. Har tenkt å utdanne meg som ingeniør innen elektronikk. Endret 10. april 2007 av e-banez Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg skal bli pilot på denne skolen noen andre som har planer for det eller? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 >Hei!Jeg studerte medisin i 1 år sluttet umiddelbart, haddet et snitt på 6,1 og kom inn det er et par år siden da. Klarte ikke å lese i det hele tatt IKKE VELG MEDISIN DET ER TULL JEG LOVER. ANBEFALES STERKT: ADVOKAT ELLER SIVILINGENIØR ELLER SIVILØKONOM: Lege anbefales i utlanddet. studiet er bare stress medisin bøkene er på 3000 sider på engelsk som du må gi eksamen i . Jeg jobbet for å få så bra karakterer er helt ødelagt klarer ikke skolearbeid i det hele tatt blir kvalm når jeg setter meg ned å leser de bøkene. På mitt studiet i medisin var det 6 av 20 stk i klassen som ikke bestod på 3 forsøk og ble umiddelbart kastet ut av studiet,. studerer nå sivilingeniør, der er jævlig bra kommer til å tjene mer enn lege når jeg er full uttdannet. vis jeg jobber privat er det mye mer enn lege. Jeg ødela meg selv på grunn av medisinstudiet,:::: TA DET I UNGARN ELLER POLEN ANBEFALES STERKT! 7707163[/snapback] Er jo veldig flott at du prøver å få folk til å ikke velge medisin, å dele erfaringer er viktig. Du skriver jo og i en annen tråd at dere skal "hjelpe hverandre", med prøvene i vg1(har vedlagt et bilde). Hadde jeg ikke trodd bedre hadde jeg kanskje tenkt at du var en elev på vg1, som vil ta medisin selv, og prøver å få andre til å ikke ta det. Det at du skriver på en ganske useriøs måte synes jeg styrker den mistanken litt. Så vidt jeg har hørt er kvaliteten i Norge bedre enn i Ungarn, der det var i nyhetene for en stund siden at det var så stort press på studentene at de hadde fått tak i et lik for å undersøke det. Men uansett, lykke til med sivilingeniørutdannelsen. 7707541[/snapback] Nå studerer ikke jeg hverken i Polen eller i Ungarn, men jeg forstår ikke helt logikken din. Hvis noen overivrige studenter låner et kroppsdel (eller to ) - hva sier det om kvaliteten på studiet? Riktig : INGENTING! Det er selvfølgelig ikke riktig å låne med seg kroppsdeler hjem. Hva som fikk de aktuelle norske studentene til å gjøre det kan kanskje skyldes enormt arbeidspress. Hva som fikk dem til å snakke om det til den norske dagspressen? Ja! Det må være PR-kåthet! Har aldri skjønt det der. Kanskje noen som studerer i østblokken kan forklare det? (ANSA sidene i Ungarn (forumsidene) ble jo "tilfeldigvis" stengt i ukene etterpå!) Heimdall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hadde vært artig å kunne jobbe som turkoordinator / turleder rundt om i verden. Oppleve steder, naturen, uten veldig store bekymringer. Dra på ekspedisjoner og utforske litt. Problemet er jo at også det koster penger. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg skal bli pilot på denne skolen noen andre som har planer for det eller? 8350009[/snapback] Dæven den så useriøs ut. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Drømmen er vel å bli spill-produsent eller bli arkitekt. Føler egentlig at jeg ikke er på så god vei til noen av delene :\ Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Drømmen er vel å bli spill-produsent eller bli arkitekt. Føler egentlig at jeg ikke er på så god vei til noen av delene :\ 8393194[/snapback] Tror du får relativt lite creds for å bli spill-produsent. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg vil bli matematiker, eller fysiker. 7720573[/snapback] Enten det, eller studere medisin! Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kunne tenkt meg å bli politimann. To protect and serve!. Det er et fint ærlig yrke, med grei lønn men desverre så tviler jeg på at jeg har rett personelighet til slikt. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ville egentlig bli pilot, men siden jeg verken har 1 mill på bok eller kommer inn hos Luftforsvaret(er nærsynt), så blir det vel med drømmen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Drømmen er vel å bli regissør, enten innen teater eller film, har like lyst til begge. Men siden begge er krevende og har utrolig mye konkuranse, så får vi se, er fortsatt ung, så har mye forran meg. Hvis ikke det blir slik så er jeg fornøyd med å bli lærer, innen teater eller film, helst som internasjonal lærer, som på f.eks. internasjonale skoler i store byer, liker å reiser mye. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har store planer om å bli journalist eller AD. Kanskje en kombinasjon. Jeg er på god vei dit nå også. Jobber deltid i et magasin nå, hvor jeg både skriver, layouter og tar bilder. I tillegg begynner jeg på en bachelor i Journalism & Editorial Design til høsten. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Min store drøm en gang i tiden var vel å bli jagerpilot. Nå starter jeg lærlingtid i nordsjøen som automatiker snart, så drømmene har forandret seg Lenke til kommentar
Holten Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vil bli S.W.A.T eller Elite soldat Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg vil jobbe innen lyd. Lydeffekter til film, spill og andre saker. Ingenting er så morsomt som lyd. Eller noe jobbing innen musikk. Hmm ...? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Eller en lærer... på vgs selvsagt. Eller noe utenriks Time will show Jeg vil egentlig bli en stor kommunistleder Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor kommunist? Hvis du skal ta makta på den måten burde du egentlig finne på en ny ideologi. Vet noen om noen gode utdannelser innen lyd? Bare lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå