Xtra Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) I hvilken grad spiller matematikk og fysikk inn i pilot utdanningen? (Hva i 2mx og 2fy er essensielt) Hvis man har planer om å ta utdannelse i statene, hvilken gjennomsnitts karakter er nødvendig for inntak? 7149863[/snapback] Jeg begynner nå å merke at det hjalp å ha en god bakgrunn fra 3MX og 3FY. Egentlig får du alle amerikanske sertifikater uten å måtte kunne stort sett mer enn litt pluss og minus, mens jeg leser på den europeiske kapteinsteorien nå (JAR-ATPL) og det er det en del matematikk og fysikk. 7239988[/snapback] bfisk: hva med jagerfly pilot? hva slags krav osv til matematikk/fysikk er det der? Hadde en drøm når jeg var liten etter å ha sett en dårlig Delta Force film, nemlig å bli Delta Force Operative. Noe lignende finnes i HJK/MJK/FSK, men den drømmen har jeg ikke lenger. Jagerfly pilot drømmen min kom etter å ha sett Top Gun men denne har også "faded out". Nå er det forsvarsadvokat som teller. Endret 12. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hadde en barnslig drøm etter å ha sett en dårlig Delta Force film, nemlig å bli Delta Force Operative. Noe lignende finnes i HJK/MJK/FSK Hva er så barnslig med den drømmen? Endret 12. november 2006 av dicktator Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hmm la meg omformulere.... det var en drøm jeg hadde da jeg var et barn... fixed... Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) bildet taler for seg. drømte om og bli kokk siden 8. klasse og det er sånn ca 6 år siden. er inne i 3 måned i lære tia på europas beste kystkjøkken. og nordnorges beste langs veien. gleder meg til jeg er ferdig der. skal bli dobbelt så god som alle di andre egentlig så ville jeg bli purk, fy faen jeg skjemmes. men var jo bare 6 år da Endret 14. november 2006 av dynaBel Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) slett denn posten. postet feil Endret 14. november 2006 av dynaBel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 @ Dynabel: Er det resturant- eller instutisjonskokk du er? Jobbet som instutitsjonskokk ved pansermessa på Setermoen da jeg var i militæret. Hardt arbeid kan man si! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall.. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall.. 7282615[/snapback] Koselig. Studerer sosiologi(-lignende) sjøl Håper du vet fremtidsutsiktene for sosiologer på arbeidsmarkedet. Kanskje eg ser deg i køen på sosialkontoret en dag Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg gikk Bilmekaniker, men har alltid ville kjøre lastebil! Så nå går jeg VK2 Yrkessjåfør og begynner å kjøre etter hjul! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Må du ikke være 20 for å kjøre lastebil? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall.. 7282615[/snapback] Koselig. Studerer sosiologi(-lignende) sjøl Håper du vet fremtidsutsiktene for sosiologer på arbeidsmarkedet. Kanskje eg ser deg i køen på sosialkontoret en dag 7285049[/snapback] Tviler.. Det er nok den lille forskjellen mellom oss to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg vil bli, håper å bli og satser på å bli forfatter. Hva jeg gjør om dagen er ikke så viktig, bare det holder til skrivesaker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Må du ikke være 20 for å kjøre lastebil? 7285249[/snapback] Nei, ikke når man går yrkessjåførlinja. Magnalf, Hønefoss du er i? Jeg har aldri vært helt sikker på hva jeg ville bli, men for tiden går jeg VK1 transportfag. Skal ta fagbrev som terminalarbeider, deretter ta allmenn påbygning for å kunne bli transportøkonom eller noe lignende. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) slett denne posten. ble surr. Endret 16. november 2006 av Spazz Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Drømmen er å være medlem av et rockeband eller et annet band som spiller musikk jeg liker, men siden det er et "yrke" som man trenger litt flaks for å bli så har jeg også en drøm til, og det er kirurg. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 JEg ville bli test pilot, men depper enda pga synet. Jeg er rød-grønn fargeblind fikk jeg vite på sesjon Sparer pengene mine til laser operasjon for øynene Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Shahab: Ah..trist å høre. Du finner forhåpentligvis noe annet som passer deg. Selv er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre...har generell studiekompetanse om noen måneder. :| Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) JEg ville bli test pilot, men depper enda pga synet. Jeg er rød-grønn fargeblind fikk jeg vite på sesjon Sparer pengene mine til laser operasjon for øynene 7331338[/snapback] Fungerer laseroperasjon mot fargeblindhet? Trodde laseroperasjon var mot skjevhet på hornhinnen og lignende. For å fikse fargeblindhet må man vel bak i øye der man oppfatter ting, og det er vel ikke mulig med laser? En smule usikker.. Endret 21. november 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall.. 7282615[/snapback] Ikke ambulansesjofør, men ambulansearbeider! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vil bli nettverksadministrator og har endelig fått en stilling som innebærer driftsansvar. Er vikar, men ikke langt igjen til mitt endelige mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå