Gå til innhold

Fortell hva du EGENTLIG vil/ville bli!

Propofol

Anbefalte innlegg

I hvilken grad spiller matematikk og fysikk inn i pilot utdanningen? (Hva i 2mx og 2fy er essensielt) Hvis man har planer om å ta utdannelse i statene, hvilken gjennomsnitts karakter er nødvendig for inntak?

7149863[/snapback]

Jeg begynner nå å merke at det hjalp å ha en god bakgrunn fra 3MX og 3FY. Egentlig får du alle amerikanske sertifikater uten å måtte kunne stort sett mer enn litt pluss og minus, mens jeg leser på den europeiske kapteinsteorien nå (JAR-ATPL) og det er det en del matematikk og fysikk.

7239988[/snapback]

bfisk: hva med jagerfly pilot? hva slags krav osv til matematikk/fysikk er det der?

Hadde en drøm når jeg var liten etter å ha sett en dårlig Delta Force film, nemlig å bli Delta Force Operative. Noe lignende finnes i HJK/MJK/FSK, men den drømmen har jeg ikke lenger. Jagerfly pilot drømmen min kom etter å ha sett Top Gun :cool: men denne har også "faded out".

Nå er det forsvarsadvokat som teller.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bildet taler for seg.

drømte om og bli kokk siden 8. klasse og det er sånn ca 6 år siden.

er inne i 3 måned i lære tia på europas beste kystkjøkken. og nordnorges beste langs veien. gleder meg til jeg er ferdig der. skal bli dobbelt så god som alle di andre

egentlig så ville jeg bli purk, fy faen jeg skjemmes. men var jo bare 6 år da

post-104510-1163476470_thumb.jpg

Endret av dynaBel
Lenke til kommentar
Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall..  ;)

7282615[/snapback]

Koselig. Studerer sosiologi(-lignende) sjøl :)

Håper du vet fremtidsutsiktene for sosiologer på arbeidsmarkedet. Kanskje eg ser deg i køen på sosialkontoret en dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Har lyst til å gå politihøyskolen. Hadde også en stund lyst til å bli ambulansesjåfør. Men sånn som det ser ut som no så blir det nok å studere sosiologi eller noe i den duren. En lang utdannelse blir det i hvertfall..  ;)

7282615[/snapback]

Koselig. Studerer sosiologi(-lignende) sjøl :)

Håper du vet fremtidsutsiktene for sosiologer på arbeidsmarkedet. Kanskje eg ser deg i køen på sosialkontoret en dag :thumbup:

7285049[/snapback]

Tviler.. Det er nok den lille forskjellen mellom oss to.

Lenke til kommentar
Må du ikke være 20 for å kjøre lastebil?

7285249[/snapback]

Nei, ikke når man går yrkessjåførlinja.

Magnalf, Hønefoss du er i?

Jeg har aldri vært helt sikker på hva jeg ville bli, men for tiden går jeg VK1 transportfag. Skal ta fagbrev som terminalarbeider, deretter ta allmenn påbygning for å kunne bli transportøkonom eller noe lignende.

Lenke til kommentar
JEg ville bli test pilot, men depper enda pga synet. Jeg er rød-grønn fargeblind fikk jeg vite på sesjon :(

Sparer pengene mine til laser operasjon for øynene :(

7331338[/snapback]

Fungerer laseroperasjon mot fargeblindhet? Trodde laseroperasjon var mot skjevhet på hornhinnen og lignende. For å fikse fargeblindhet må man vel bak i øye der man oppfatter ting, og det er vel ikke mulig med laser?

En smule usikker.. :p

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

7282615[/snapback]

Ikke ambulansesjofør, men ambulansearbeider!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...