deaktivert443556 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har aldri visst hva jeg har lyst til å bli. Jeg har bare dratt dit vinden har ledet meg, men jeg føler at jeg har vært ganske heldig. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Butikksjef Endret 23. oktober 2006 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Drømmejobben hadde vært å være Reason-lærer på heltid, eller jobbe hos Propellerheads Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har egentlig lyst til å bli lege, men jeg er altfor dårlig i matte og altfor glad i eiendom. Det får holde med at fruen blir lege. Selvlært eiendoms -investor. Har også en drøm om å skrive en bok, den kommer. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Først og fremst var drømmen å bli heismontør. Derfor gikk jeg GK elektro. Den "drømmen" har ikke forsvunnet, men kanskje avtatt litt. Jeg valgte å heller gå på Flyfag etter GK elektro, så nå kan det se ut som om jeg blir noe innenfor flybransjen. Om det blir det jeg faktisk utdanner meg til (flymekaniker), ingeniør eller pilot vet jeg ikke (Neineinei, ikke jagerflypilot... ) . Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil bli et eller annet innen grafisk design, men jeg vet ikke helt hva ennå. Har tenkt til å gå Medier og Kommunikasjon på vgs neste år. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Egentlig så vil jeg gå Motocrosslinjen i Hamar eller noe, skal visst være ganske dyrt. Sveising fungerer fjell for meg (Det jeg går nå). Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Egentlig så vil jeg gå Motocrosslinjen i Hamar eller noe, skal visst være ganske dyrt. Sveising fungerer fjell for meg (Det jeg går nå). 7010553[/snapback] Det ville jeg å men ble allmenn på meg, har funnet ut at jeg SKAL bli ingeniør i nordskjøen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg aner ikke egentlig. Blir enten medisin (og evt. ta over pappas privatpraksis) eller økonomi (gå dit skjebnen tar meg). Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Etter fullført allmennfag så er det nok befalskole på meg. Den store drømmen er utenlandstjeneste et år(muligens mer hvis det er spennende) og evt gjøre en karriere innen militæret, gå krigsskolen kanskje(?) Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vil bli barnevernspedagog Tenkte litt på vernepleier også, men jeg tror egentlig ikke det er noe for meg da jeg også må jobbe med voksne mennesker. Er barn jeg aller helst vil arbeide med Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har lyst på en data utdannelse, men det gjenstår å se hvor jeg havner. Lenke til kommentar
fraber Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ønsket og bli brønnspesialist i nordsjøen og det ble jeg. Stortrivdes i jobben i 9 år før jeg ødelagte ryggen på et tungt løft. Så nå må jeg omskoleres, tenkte jeg skulle ta 3 år på høyskolen for og bli noe inne IT, vet ikke helt hva men det finner jeg ut. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Etter fullført allmennfag så er det nok befalskole på meg. Den store drømmen er utenlandstjeneste et år(muligens mer hvis det er spennende) og evt gjøre en karriere innen militæret, gå krigsskolen kanskje(?) 7029182[/snapback] ADVARSEL!! Forsvaret er kanskje ikke slik som du først hadde tenkt. Jeg gikk inn i førstegangstjenesten med positivt sinn og gode forventninger, men når en først kommer inn er det helt forskjellig fra hva en tror og fra det sivile liv. Det er ikke gøy å drite på en liten pose sammen med 80andre gutter på en felt øvelse. Det er heller ikke gøy å bli skrikt til og beordret hver dag, eller å bli behnadlet som en vaskekjerring og vaske rommet HVEr dag. Det eg prøver å si er at du må være skeptisk til dine egne drømmer og forhåpninger. Forsvaret er IKKE det du tror. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Forsvaret er IKKE det du tror. 7051718[/snapback] Nei. Forsvaret var ikke det du trodde, magicus. Jeg skulle bli psykolog og få en utdannelse i England som lysdesigner. Ble det ikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Etter fullført allmennfag så er det nok befalskole på meg. Den store drømmen er utenlandstjeneste et år(muligens mer hvis det er spennende) og evt gjøre en karriere innen militæret, gå krigsskolen kanskje(?) 7029182[/snapback] ADVARSEL!! Forsvaret er kanskje ikke slik som du først hadde tenkt. Jeg gikk inn i førstegangstjenesten med positivt sinn og gode forventninger, men når en først kommer inn er det helt forskjellig fra hva en tror og fra det sivile liv. Det er ikke gøy å drite på en liten pose sammen med 80andre gutter på en felt øvelse. Det er heller ikke gøy å bli skrikt til og beordret hver dag, eller å bli behnadlet som en vaskekjerring og vaske rommet HVEr dag. Det eg prøver å si er at du må være skeptisk til dine egne drømmer og forhåpninger. Forsvaret er IKKE det du tror. 7051718[/snapback] Uten at vi skal kapre tråden til å bli en forsvarsdiskusjon vil jeg bare si at det er litt forskjell på den professjonelle delen av forsvaret og verneplikten... Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg går mitt andre siste år på flyfag.... og jeg har mer eller mindre funnet ut at jeg ønsker å bli pilot, dra til statene å få sertifikat... men så var det det med økonomien. er ikke bare å anskaffe seg 400k for å forfulge drømme utdanningen. spesielt når man ikke har generell studie kompetanse. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil bli journalist, og planen er å ta en journalistutdanning etter fullført almenn. Drømmen er å ta utdanningen på et Ivy League univeristet, men økonomien setter vel en stopper for det, så sansynligvis tar jeg den på et offentlig universitet i USA. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 aner ikke hva jeg vil bli. generell frilancer kanskje? har ikke noe spesiell utdanning. gikk musikklinja på vgs. for øyeblikket er jeg postbud. har jobbet i fiskeindustrien (slakt/filetering/pakking), lagermedarbeider og er kjører nå post. håper å få jobb i stålindustrien snart. søker på de jobbene som ser interessante ut. holder på slik til jeg finner meg en plass jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå