AlekXP Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei HW forumbrukere Jeg har et problem med skjermkort/skjermsignal. Først og fremst vil jeg si, skjermkort er ikke defekt. Jeg installerte et program for webcam på min pc -> restartet -> og der fikk jeg ikke noe bilde på skjermen min. Skjermkortet sender ikke signaler. Så dette skjedde ved en helt normal restart, etter installasjon av en webcam driver. Jeg har også prøvd et annet skjermkort, det funka fint UTEN driver. Det andre skjermkortet slutter å sende signaler når jeg har installert driver for det. Noen som har opplevd lignende? Får altså ikke noe skjermsignaler fra skjermkortet --------- Må unnskylde, er litt vansklig å forklare, men hadde håpt noen kunne komt med noen ideer på hva som er gale, og hva jeg kanskje kunne gjort for fikse det. Endret 29. september 2006 av AlekXP Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nyeste ATI driver på et gammelt ATI kort kan skape kluss etter min erfaring. Sjekk om du kan legge inn kun driver og ikke hele kontrollpanel-pakken om dette skulle være tilfellet. For lite strøm til skjermkort ? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Hmm, jeg er usikker på om det er noe med drivere. For skjermkortet har fungert fint i en god stund, med nyeste drivere. Men jeg skal teste og dille litt fram og tilbake og se om jeg finner noe feil. Skal se om det kan være noe med drivere. Jeg får krysse fingrene og håpe på det beste! Jeg har forresten nok strøm, 500W strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå