Olum Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Blir man brukermoderator på samme måte som man blir moderator? Dvs. du må være over 18, ha masse nyttige poster osv.? I tillegg må du bli spurt og ikke søke selv? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Blir man brukermoderator på samme måte som man blir moderator? Dvs. du må være over 18, ha masse nyttige poster osv.? I tillegg må du bli spurt og ikke søke selv? 9340604[/snapback] En brukermoderator er en bruker som har moderatorkrefter. Jeg tror nok det er det som blir snakket om i førsteposten. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Forskjellen slik jeg har skjønt det, er at brukermoderatorer er vanlige brukere som har blitt oppjustert til moderator. En moderator er medarbeider i Hardware eller søstersider (amobil, osv). Mulig jeg har misforstått noe. Goscinny Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg veit hva forskjellen er, men er det de samme kravene for å bli brukermoderator som å bli moderator? Og kan man søke eller må man bli spurt for å bli brukermoderator? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Man kan søke for å bli moderator, men det pleier å være slik at forumstyret finner deg, dersom de mener du har vist deg verdig. Det er de samme kravene til begge deler, men det er flere som er "moderator" som har denne tilgangen grunnet sin jobb eller fordi dette viser seg å være en fordel i jobben som en medarbeider i nettverket. Endret 23. august 2007 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg