trytowin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, Nå har jeg skrytt mye av ladderstrening i en del poster Her er link til forklaring: http://www.myorevolution.net/forums/showthread.php?t=145 Jeg tror alle som har trent normalt en stund har godt av å prøve seg på denne metoden. Du løfter mer, bruker kortere tid på gymmet og får bedre resultater. Jeg som IKKE ønsker å bruke "juice" syns dette er bedre enn doggcrapp da jeg mener det er urealistisk å kunne gå 6-8 uker med MAX trening når man er rein. (selv bruker jeg max 2 uker i full fart på doggcrapp og har bra respons). Oh well.. Lykke til med stigen. Trytowin Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som har prøvd ?? Jeg anbefaler det virkelig gutter, og jenter. Try Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har utført dette med push-ups, men da gikk det vel mer på utholdenhet. Starta på 3 push-ups og tok 2 sett med 3reps, 2 med 4, 2 med 5 osv opp til 10, for så å gå ned igjen. Selv om dette gikk mer på utholdenhet enn på styrke funket det ganske bra, var iallefall stiv i 4-5 dager etter første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå