skads Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har problemer med å komme meg på internett med min nye bærbare! Når jeg prøver å benytte ISDN linja som jeg bruker til den stasjonære får jeg beskjed om at modemet ikke er riktig tilkoblet?? Maskina er en Dell 4150 og på siden har den to utak et til nettverk og et til modem. ISDN ledningen passer kunn til nettverksutaket på maskina så jeg regner med at det er der den skal eller? Noen som vet hva jeg gjør feil??? TRond. Lenke til kommentar
escman Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du må ha ett ISDN kort til din bærbare maskin. Lenke til kommentar
skads Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Oki! og hva er det? TRond.litt grønn Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Du kan enten putte et PCMCIA-modem inn i maskina, eller bruke et eksternt USB-modem. Det første er best og det siste koster ca halvparten. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det kan jo høres ut som du allerede har modem innebygd? Men det i så fall et vanlig analogt modem, ikke ISDN. Så du må plugge deg inn der en vanlig analog telefon kan plugges inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå