Labraxas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er en ting jeg synes er litt rart; det er at under/etter hver tråds navn er det hurtigtast til de tre første sidene og den siste siden med innlegg, hadde det ikke vært mer anvendelig om det var hurtigtast til de 3-4 siste sidene med innlegg isteden? Mange populære tråder får 20 innlegg i løpet av relativt kort tid så da hadde det vært greit å hoppe rett in på det sidetallet man sist leste på, det er vel sjelden noen f.eks. ønsker å lese hva som stod på side 3 i en tråd med si 50 sider. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er forsåvidt enig, men jeg ser på det som litt unødvendig, med tanke på den tasten vi har som gir oss tilgang til å skrive inn ønsket sidenummer. Etter min mening burde vi ha tilgang til den siste og nest-siste siden, da det er sjelden trådene beveger seg SÅ raskt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Greit at tråden kansje ikke beveger seg så raskt, men jeg vill heller ha hurtigtaster til de tre siste enn de tre første sidene, da side 1, 2 og 3 hurtigtastene aldri blir brukt. Det er egentlig mest de at jeg ikke fårstår bruksområdet til s. 1-3 hurtigtastene som irriterer meg. Unødvendige dupeditter irriterer meg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Beklager ulovelig bump her, men dette er noe jeg brenner virkelig for. Min idé ville helt klart gjort forumet lettere å bruke. Kom igjenn det må da være flere som ser den potensielle forbedringen denne idéen representerer. Si hva dere mener i denne tråden så blir det kansje lagt merke til. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ...hadde det vært greit å hoppe rett in på det sidetallet man sist leste på...Prøvd å klikke på knappen foran trådens emnetittel?Da kommer man til siste leste post (første uleste). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 ...hadde det vært greit å hoppe rett in på det sidetallet man sist leste på...Prøvd å klikke på knappen foran trådens emnetittel?Da kommer man til siste leste post (første uleste). 7068107[/snapback] Det må sies å være en meget nyttig funksjon, men det hadde alikevell vært mer nyttig med hurtigtast til de tre siste en de tre første sidene. Men uansett takk for informasjon om den funksjonen, den vill bli brukt flittig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg