exin89 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har lest litt om vigrid og det som står på websidene er ikke så veldig idiotisk. Har lest endel rare invtervjuer med Tore Tvedt og han har et hmm.. rart syn på ting. Men som jeg alltid har sagt. Jeg er ikke negativ til persoener med svart hudfarge ,men jeg er skeptisk til den gruppen som kun går på sosialen og ikke ønsker å jobbe. Om det er nordmenn eller utlendinger gjør ingenting ,men jeg har ingen respekt for folk som kan arbeide ,men som ikke ønsker det fordi det er lettere å bare sitte på sofaen og slappe av. Og nå er det endel slike personer som "tilfeldigvis" er sorte i huden. Når vi er inne på det. Ramadan er noe som ikke hører hjemme blandt muslimer som har flyttet til Norge og er i arbeidslivet. Har hørt flere historier de siste dagene om at det er personer som besvimer på jobb , jobber mindre effektivt og må gå hjem pga at de ikke har noe energi igjen.. Det hører ikke hjemme i Norsk arbeidsliv , når relgion skal gå utover hvor effektive personer er til å arbeide så begynner det å gå for langt! Alle kan miste jobben og slite ,men dette er personer som vil ut igjen i arbeid. Det kan skje den beste. 6968449[/snapback] Veldig bra sitert. Men uansett så er det jo ikke nødvendighvis dette Vigrid står for, hvis ikke jeg tar feil. Jeg trodde nå at vigrid var imot alle andre "folkeslag" enn den "ariske rase" som mer eller mindre er vest-auropeere. Og alle andre kan "døø". Jeg vet ikke for sikkert, men trodde det var dette de ville, de ville ikke ha de "urene" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vigrid er ikke imot andre folkeslag. Dette er direkte sitat fra Vigrid.net >NR 3: Hvilken "rase" er minst verdt? Hvorfor? Ingen. Vi har ikke noe verdihierarki på raser Her er det personer som kun har sett en side av saken og ikke satt seg inni hva vigrid egentlig mener. Jeg er enig i mye av det som står på nettsidene jeg ,men det betyr ikke at jeg vil melde meg inn i vigrid alikvell. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vigrid nekter for at holocaust fant sted, og de snakker om å drepe jøder, og at negre er skitten osv. Det sier seg selv at de er noen lavpanna avvikere. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er veldig viktig at du tar i betraktning at flesteparten av Norges innvandrere kommer fra land hvor utdannelse ikke er mulig. Mange av de har ikke engang lært å lese og skrive. 6968470[/snapback] Og det gir dem lov til å sitte på ræva og se på TV og få penger av staten? Og etter 20år så får dem pensjon og flytter tilbake igjen? Vi norske statsborgere som har bodd i Norge hele vårt liv må arbeide 40år for å få en noenlunde grei pensjon. Er det rart at det kommer så mange personer til norge som sliper vekk fingeravtrykkene sine for å gjøre arbeidet med å finne ut hvem de er vanskeligst mulig slik at de kan søke asyl hos en kirke som ikke har hjerne til å si nei? Og vips har de vært her i 2år , fått unger og nå kan vi ikke kaste dem ut.. Nei vetu hva! Her er det personer som utnytter det norske systemet på det groveste og folk som sier noe imot det blir kalt rasister? Det er faen ikke mye man skal si før man blir stemplet rasist.. Nå tror jeg jeg må avslutte før jeg bli sur Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er veldig viktig at du tar i betraktning at flesteparten av Norges innvandrere kommer fra land hvor utdannelse ikke er mulig. Mange av de har ikke engang lært å lese og skrive. 6968470[/snapback] Og det gir dem lov til å sitte på ræva og se på TV og få penger av staten? Og etter 20år så får dem pensjon og flytter tilbake igjen? Vi norske statsborgere som har bodd i Norge hele vårt liv må arbeide 40år for å få en noenlunde grei pensjon. Er det rart at det kommer så mange personer til norge som sliper vekk fingeravtrykkene sine for å gjøre arbeidet med å finne ut hvem de er vanskeligst mulig slik at de kan søke asyl hos en kirke som ikke har hjerne til å si nei? Og vips har de vært her i 2år , fått unger og nå kan vi ikke kaste dem ut.. Nei vetu hva! Her er det personer som utnytter det norske systemet på det groveste og folk som sier noe imot det blir kalt rasister? Det er faen ikke mye man skal si før man blir stemplet rasist.. Nå tror jeg jeg må avslutte før jeg bli sur 6968512[/snapback] Hvordan tror du det er å få seg en utdannelse når man ikke kan verken norsk eller engelsk ei heller å lese og skrive? Prøv å se det litt ifra deres perspektiv. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva er så galt med å prøve å lære det da? Jeg skal flytte til utlandet for å bo der i 6mnd eller mer ,men jeg kan engelsk og siden de fleste kan engelsk dit jeg skal så går nok det bra. Jeg skal bosette meg i et annet land ,men imotsettning til disse personene jeg nevner som sitter i sofaen og fiser og ser på TV så kommer jeg til å bidra til økt verdistigning i det landet. Jeg kommer til å bruke mine penger (som er flere ganger en vanlig inntekt der i landet) til å kjøpe meg klær og andre dippedutter. Nei jeg er veldig enig i mye av det fremskritspariet sier om innvandringspolitikken vår. Det er også en usakelig argument og kalle de rasister som mange av de andre partiene gjør. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva er så galt med å prøve å lære det da? Jeg skal flytte til utlandet for å bo der i 6mnd eller mer ,men jeg kan engelsk og siden de fleste kan engelsk dit jeg skal så går nok det bra. Jeg skal bosette meg i et annet land ,men imotsettning til disse personene jeg nevner som sitter i sofaen og fiser og ser på TV så kommer jeg til å bidra til økt verdistigning i det landet. Jeg kommer til å bruke mine penger (som er flere ganger en vanlig inntekt der i landet) til å kjøpe meg klær og andre dippedutter. Nei jeg er veldig enig i mye av det fremskritspariet sier om innvandringspolitikken vår. Det er også en usakelig argument og kalle de rasister som mange av de andre partiene gjør. 6968527[/snapback] Men jobbe gidder du ikke.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg jobber for tiden som sjømann på en Chemical tanker. Hvis jeg ønsker å bosette meg i utlandet og bruke pengene mine der så er det bare til fordel for det landet jeg bosetter meg i. Jeg må fortsatt betale norsk skatt og penger til pensjonskassen pluss andre utgifter. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Og, nei - jeg synes ikke din "figure of speech" var hverken underholdende eller morsomt. Det er på ingen måte meningen å være ufin mot trådstarter - men topic kunne vært noe mer reflektert og nyansert uten at det hadde skadet. 6968433[/snapback] Dine meninger kan jeg desverre ikke gjøre noe med, men jeg skjønner hva du mener. Nå var det ikke meningen at jeg skulle være så "nyansert/reflektert". Hvor nyanserende og reflekterende er bildet? Vigrid er ikke imot andre folkeslag. Dette er direkte sitat fra Vigrid.net >NR 3: Hvilken "rase" er minst verdt? Hvorfor? Ingen. Vi har ikke noe verdihierarki på raser Her er det personer som kun har sett en side av saken og ikke satt seg inni hva vigrid egentlig mener. Jeg er enig i mye av det som står på nettsidene jeg ,men det betyr ikke at jeg vil melde meg inn i vigrid alikvell. 6968499[/snapback] Jeg må si meg sterkt uenig. De sier "Vi har ikke noe verdihierarki på raser", bullshit. Vigrid dyrker og forguder seg selv og den "ariske rase" så mye at de setter seg selv på et mye høyere nivå enn alle andre. Er du kurder, vel da blir du sett kraftig ned på av Vigrid. "Hollywood er en jødisk hatsentral mot hvite!" uttaler Tvedt seg på Vigrid.net. CFD, jeg er sterkt uenig med deg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hva er du uenig i meg i? Jeg har ikke sagt at det som står på vigrid er riktig. Jeg setter ikke megselv over andre raser ,men det er kanskje slik som du tolket det? Jeg bare snakker om samfunnsgrupper. Det med sitatet fra vigrid viser hvor mye ting kan bli tatt ut av en sammenheng og helt forandre mening. Dette er måten som media ofte bruker for å få igang "kjempesaker". Amerikansk media er jo på mange måter styrt av regjeringen der borte. 60minutes påstod jo også at de amerikanske styrker skjøt på hotellet til noen uavhengige journalister. EDIT: Der hvor jeg skrev "vigrid er ikke imot andre folkeslag" så var det ment som en overskrift for det som kom under. Hvis det ble misforstått så beklager jeg Endret 30. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Musikken kan forresten lastes ned her http://vigrid.net/djtvedt.htm Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er en skam å ha vigrid i loggen sin... Stygge tapere hele vigrid-gjengen. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Interessant nok synes jo blitz og vigrid å være enige om det viktigste: Den jødiske militærindustrielle konspirasjonen står bak alt vondt i verden.. ;D Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har ikke lest så mye på vigrid sine sider, men har hørt fra diverse ny-nazister. Er ikke en del av deres "ideologi" å holde "rasene rene?" Altså, ikke blande svarte, hvite, meksikanere osv? Varg Vikernes sitt syn på rasene er å holde dem atskilte. De har hver sine fordeler og ulemper, og ved å blande dem, så vil resultatet bli et menneske uten noen av fordelene. Om jeg husker rett Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Helt enig Tragisk at det i 2006 eksisterer organisasjoner som Vigrid 6968274[/snapback] Det er et sunnhetstegn. Norge har 4.6M innbyggere, hadde ikke noen av oss hatt rabiate politiske meninger hadde det vaert noe galt. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har ikke lest så mye på vigrid sine sider, men har hørt fra diverse ny-nazister. Er ikke en del av deres "ideologi" å holde "rasene rene?" Altså, ikke blande svarte, hvite, meksikanere osv? Varg Vikernes sitt syn på rasene er å holde dem atskilte. De har hver sine fordeler og ulemper, og ved å blande dem, så vil resultatet bli et menneske uten noen av fordelene. Om jeg husker rett 6970824[/snapback] Bullshit det også. Det er ingen ulemper med å ha en afrikansk far og ha en norsk mor. Om noen skulle mene det så synes jeg synd på vedkommende. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har snakket med personer over nett som er såkalt "blandingsrase" og de sier at de skulle ønske de var en ren rase og ikke litt av hvert. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er faktisk en fordel å blande gener fra individer som ligger langt unna hverandre. Det er innavl som skaper problemer, ikke det motsatte. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Har snakket med personer over nett som er såkalt "blandingsrase" og de sier at de skulle ønske de var en ren rase og ikke litt av hvert. 6971602[/snapback] Bare at de sier det gjør at andre vil føle seg mindre verdt som menneske. På hvilket grunnlag sa de det?? Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vi ser hva nynazisme kan føre til: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1477970.ece http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/30/478349.html http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132265 Tragisk hva rasehat kan føre til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå