Propofol Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Kansje jeg skulle lagt dette ut under verdens styggeste mp3-samling, men lar det være. Herved vil jeg presentere den Trangsynte Tore Tvedt sin überstygge anti-svarte musikkproduksjon som jeg mener er så latterlig som det går ann. Tore Tvedt kaller seg for "Dj Tvedt", ahh.. hvor jeg hater denne mannen! Det finnes andre måter å rekruttere nye medlemmer på, og jeg melder meg ikke inn for å si det sånn! Last ned Vigrids idiotiske forsøk på musikk Utdrag fra teksten til "Dj Tvedt - Jeg er hvit og mitt folk er hvitt" (...) Everybody.. come on, jeg er hvit og mitt folk er hvitt, Here is the groove generator, Feel the disco fever! (...) Måtte Vigrid brenne, nazismen knuses. Måtte alle smågutter som synes det er kult å hate alle med en annen hudfarge bli kastrert med en rusten skje. Vi mennesker lever i 2006, og det er ikke kult lengre å være rasist! Håper Vigrid råtner bort til slutt. Endret 30. september 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er så vanvittig enig. Mannen er latterlig og hele organisasjonen er latterlig, alle der er som har blitt rekruttert er jo bare taperungdom uten venner, gjerne med vanskelige bakgrunner eller sykdommer som blir hjernevaska på det groveste. Alle lederene kunne råtna i fengsel for min del. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Helt enig Tragisk at det i 2006 eksisterer organisasjoner som Vigrid Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Viser til svar i forrige tilsvarend "topic" du postet... Ellers synes jeg du bør revurdere dine tanker om å kastrere vigrid-medlemmer med en rusten skje. Jeg er helt enig med deg i at vigrids standpunkter ikke er noe å rope hurra for - men akter ikke å senke meg ned på samme nivå ved å komme med oppfordringer om kjønnslemlestelse av medlemmer av denne organisasjonen... Endret 29. september 2006 av KRZT Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 La oss kalle Vigrid en seier for demokratiet, sammen med demokratene så viser det hva slags uting som får lov til å eksistere... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vigrid er patetisk og teit, det er det liten tvil om.... men heldigvis er Norge et fritt og demokratisk land (til en viss grad), så alle kan si og mene det de vil. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 La oss kalle Vigrid en seier for demokratiet, sammen med demokratene så viser det hva slags uting som får lov til å eksistere... 6968344[/snapback] Det er da vitterlig en stor forskjell på å kalle Vigrid en seier for demokratiet - og å påpeke at det ikke er særlig humant å oppfordrer til tvangskastrering av tilhengere av en politisk retning? *no hard feelings* Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er da vitterlig en stor forskjell på å kalle Vigrid en seier for demokratiet - og å påpeke at det ikke er særlig humant å oppfordrer til tvangskastrering av tilhengere av en politisk retning? 6968375[/snapback] Jeg tenkte faktisk ikke på det innlegget, hehe Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er da vitterlig en stor forskjell på å kalle Vigrid en seier for demokratiet - og å påpeke at det ikke er særlig humant å oppfordrer til tvangskastrering av tilhengere av en politisk retning? 6968375[/snapback] Jeg tenkte faktisk ikke på det innlegget, hehe 6968380[/snapback] Da beklager jeg mitt krasse svar... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Da beklager jeg mitt krasse svar... 6968381[/snapback] Det går bra Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Folkens.. kan vi ikke nå gi terningkast til de forskjellige låtene? Endret 29. september 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis noen her har lest Mann's intervju av lederen av Vigrid så ville man skjønt hvor teit det hele er. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvorfor er ikke dette postet i musikkforumet? :!: Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Vet ikke helt om du var litt humoristisk eller ironisk med ditt innlegg, men håper da det! Jeg har aldri oppfordret til kastrering av noen som helst, brukte det i "a figure of speech". Alt med Vigrid er så latterig at jeg karakteriserer deres hjemmeside som humor faktisk. Det er så mye svada og drit der inne at det ikke går ann. Vigrid = Latterlig, derfor tar jeg med den frihet å le enda litt mer av de! :!: Skål for den.. 6968396[/snapback] Vel, i en debatt som omhandler menneskeverd (som en Vigrid/nazi/rasist debatt alltid handler om) - så synes jeg at det er en særdeles lite passende "figure of speech" du har valgt. Ved å oppfordre til kollektiv kastrering av en gruppe - stiller du deg jo på lik linje med dem... Og, nei - jeg synes ikke din "figure of speech" var hverken underholdende eller morsomt. Man skal ikke le av Vigrid - det er horribelt at en ikke har ett utdanningssystem her i Norge som er i stand til å lære våre barn noe så elementært som at man ikke skal hate noen på basis av hudfarge-religion-politisk tilhørighet. Ved å latterliggjøre Vigrid - ufarliggjøres de. Desverre er nazismen på fremgang igjen - og må tas seriøst. Og motarbeides seriøst. Men det er nå min dystre mening. Det er på ingen måte meningen å være ufin mot trådstarter - men topic kunne vært noe mer reflektert og nyansert uten at det hadde skadet. Edit: Fjernet noe "overflødig tekst" Endret 29. september 2006 av KRZT Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har lest litt om vigrid og det som står på websidene er ikke så veldig idiotisk. Har lest endel rare invtervjuer med Tore Tvedt og han har et hmm.. rart syn på ting. Men som jeg alltid har sagt. Jeg er ikke negativ til persoener med svart hudfarge ,men jeg er skeptisk til den gruppen som kun går på sosialen og ikke ønsker å jobbe. Om det er nordmenn eller utlendinger gjør ingenting ,men jeg har ingen respekt for folk som kan arbeide ,men som ikke ønsker det fordi det er lettere å bare sitte på sofaen og slappe av. Og nå er det endel slike personer som "tilfeldigvis" er sorte i huden. Når vi er inne på det. Ramadan er noe som ikke hører hjemme blandt muslimer som har flyttet til Norge og er i arbeidslivet. Har hørt flere historier de siste dagene om at det er personer som besvimer på jobb , jobber mindre effektivt og må gå hjem pga at de ikke har noe energi igjen.. Det hører ikke hjemme i Norsk arbeidsliv , når relgion skal gå utover hvor effektive personer er til å arbeide så begynner det å gå for langt! Alle kan miste jobben og slite ,men dette er personer som vil ut igjen i arbeid. Det kan skje den beste. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Når vi er inne på det. Ramadan er noe som ikke hører hjemme blandt muslimer som har flyttet til Norge og er i arbeidslivet. Har hørt flere historier de siste dagene om at det er personer som besvimer på jobb , jobber mindre effektivt og må gå hjem pga at de ikke har noe energi igjen.. Det hører ikke hjemme i Norsk arbeidsliv , når relgion skal gå utover hvor effektive personer er til å arbeide så begynner det å gå for langt! 6968449[/snapback] Jeg ser ikke helt problemet, hvis nordmenn ønsker å faste så er de jo velkomne til det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Selvfølgelig. Jeg bare sier at relgion ikke burde gå utover arbeidslivet. Hvis jeg var sjef så burde man få lov til å si nei til muslimer pga at de trolig vil være mindre effektive enn en som ikke faster under ramadan Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har lest litt om vigrid og det som står på websidene er ikke så veldig idiotisk. Har lest endel rare invtervjuer med Tore Tvedt og han har et hmm.. rart syn på ting. Men som jeg alltid har sagt. Jeg er ikke negativ til persoener med svart hudfarge ,men jeg er skeptisk til den gruppen som kun går på sosialen og ikke ønsker å jobbe. Om det er nordmenn eller utlendinger gjør ingenting ,men jeg har ingen respekt for folk som kan arbeide ,men som ikke ønsker det fordi det er lettere å bare sitte på sofaen og slappe av. Og nå er det endel slike personer som "tilfeldigvis" er sorte i huden. Når vi er inne på det. Ramadan er noe som ikke hører hjemme blandt muslimer som har flyttet til Norge og er i arbeidslivet. Har hørt flere historier de siste dagene om at det er personer som besvimer på jobb , jobber mindre effektivt og må gå hjem pga at de ikke har noe energi igjen.. Det hører ikke hjemme i Norsk arbeidsliv , når relgion skal gå utover hvor effektive personer er til å arbeide så begynner det å gå for langt! Alle kan miste jobben og slite ,men dette er personer som vil ut igjen i arbeid. Det kan skje den beste. 6968449[/snapback] Det er veldig viktig at du tar i betraktning at flesteparten av Norges innvandrere kommer fra land hvor utdannelse ikke er mulig. Mange av de har ikke engang lært å lese og skrive. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvorfor er ikke dette postet i musikkforumet? :!: 6968431[/snapback] Njaa? Si det du... Tråden har vel mer politiske perspektiver enn musikk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Selvfølgelig. Jeg bare sier at relgion ikke burde gå utover arbeidslivet. Hvis jeg var sjef så burde man få lov til å si nei til muslimer pga at de trolig vil være mindre effektive enn en som ikke faster under ramadan 6968468[/snapback] Samtidig så er det lov å være litt syk da, så lenge man er frisk resten av året (Egenmeldinger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå