Gå til innhold

Varen kommer aldri på lager!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg en digital kabel for xboxen min hos pcutstyr etter å kanselert ordren fra komplett.no pågrunn av lang vente tid...

Men er samme problemet der også... den flytter bare ventet inn med en uke/14 dager om gangen....

Skal de ikke prøve å skaffe den sålenge de har kunder som venter på den?

Virker bare som om jeg sitter i en endeløs kø som bare blir lengre og lengre.....

Og at varen er inne før jul er vell noe som jeg snart mister håpe på også.... :ermm:

Joytech Digital AV Cable Pack for Xbox, Scart, RGB, S-Video,Optisk, RCA, mm.

Ser at xbox360 sin har kommet og godt fra lager mange ganger hos begge butikkene...

*edit*

Retta skrivefeiler

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte meg en digital kabel for xboxen min hos pcutstyr etter å kanselert ordren fra komplett.no pågrunn av lang vente tid...

Men er samme problemet der også... den flytter bare ventet inn med en uke/14 dager om gangen....

Skal de ikke prøve å skaffe den sålenge de har kunder som venter på den?

Virker bare som om jeg sitter i en endeløs kø som bare blir lengre og lengre.....

Og at varen er inne før jul er vell noe som jeg snart mister håpe på også....  :ermm:

Joytech Digital AV Cable Pack for Xbox, Scart, RGB, S-Video,Optisk, RCA, mm.

Ser at xbox360 sin har kommet og godt fra lager mange ganger hos begge butikkene...

*edit*

Retta skrivefeiler

6968183[/snapback]

Tviler på at det er nettbutikken som ikke "gidder" å bestille, men leveringsproblemer. Dette er lnagt ifra noe nytt, og er ikke altfor ukjent poblem akkurat.... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...