VikinGz Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Jeg bestilte meg en digital kabel for xboxen min hos pcutstyr etter å kanselert ordren fra komplett.no pågrunn av lang vente tid... Men er samme problemet der også... den flytter bare ventet inn med en uke/14 dager om gangen.... Skal de ikke prøve å skaffe den sålenge de har kunder som venter på den? Virker bare som om jeg sitter i en endeløs kø som bare blir lengre og lengre..... Og at varen er inne før jul er vell noe som jeg snart mister håpe på også.... Joytech Digital AV Cable Pack for Xbox, Scart, RGB, S-Video,Optisk, RCA, mm. Ser at xbox360 sin har kommet og godt fra lager mange ganger hos begge butikkene... *edit* Retta skrivefeiler Endret 29. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det kan jo tyde på at alle har problemer med å få den inn da... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg bestilte meg en digital kabel for xboxen min hos pcutstyr etter å kanselert ordren fra komplett.no pågrunn av lang vente tid...Men er samme problemet der også... den flytter bare ventet inn med en uke/14 dager om gangen.... Skal de ikke prøve å skaffe den sålenge de har kunder som venter på den? Virker bare som om jeg sitter i en endeløs kø som bare blir lengre og lengre..... Og at varen er inne før jul er vell noe som jeg snart mister håpe på også.... Joytech Digital AV Cable Pack for Xbox, Scart, RGB, S-Video,Optisk, RCA, mm. Ser at xbox360 sin har kommet og godt fra lager mange ganger hos begge butikkene... *edit* Retta skrivefeiler 6968183[/snapback] Tviler på at det er nettbutikken som ikke "gidder" å bestille, men leveringsproblemer. Dette er lnagt ifra noe nytt, og er ikke altfor ukjent poblem akkurat.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg var ute etter produkte i vår da... men det dukka aldri opp på lager... så er ikke før i sommer jeg bestilte det, men,men... Man får smøre seg med tålmodighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå