Gå til innhold

Bestillte meg Sennheiser PC130 - Smart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville nok i utgangspunktet gått for lukkede, snarere enn halvåpne hodetelefoner siden du da slipper lyder utenifra. Selv har jeg kjøpt et Koss headset som jeg er helt ok fornøyd med. For skikkelig fet lyd, og når jeg ikke trenger mic bruker jeg DJ hodetelefoner fra Stanton, men de koster rundt tusenlappen så det blir vel litt utenfor både budsjett og behov.

Zennheiser lager forøvrig veldig bra headset, men de jeg har prøvd har egnet seg best til korrekt lydgjengivning av f.eks. klassisk musikk, og ikke så mye til kraftig og eksplosiv bass som man ønsker i spill som f.eks BF2 etc.

6968212[/snapback]

Edit: Glemte å svare på spørsmålet:

syns ikke du har driti deg totalt ut, men personlig ville jeg nok valgt litt annerledes.

Edit#2, nei nå har jeg rota til dette postegreiene skikkelig, på tide å joine frua i køya tydligvis. :blush:

Endret av BlondGod
Lenke til kommentar
Ville nok i utgangspunktet gått for lukkede, snarere enn halvåpne hodetelefoner siden du da slipper lyder utenifra. Selv har jeg kjøpt et Koss headset som jeg er helt ok fornøyd med. For skikkelig fet lyd, og når jeg ikke trenger mic bruker jeg DJ hodetelefoner fra Stanton, men de koster rundt tusenlappen så det blir vel litt utenfor både budsjett og behov.

Zennheiser lager forøvrig veldig bra headset, men de jeg har prøvd har egnet seg best til korrekt lydgjengivning av f.eks. klassisk musikk, og ikke så mye til kraftig og eksplosiv bass som man ønsker i spill som f.eks BF2 etc.

6968212[/snapback]

Edit: Glemte å svare på spørsmålet:

syns ikke du har driti deg totalt ut, men personlig ville jeg nok valgt litt annerledes.

Edit#2, nei nå har jeg rota til dette postegreiene skikkelig, på tide å joine frua i køya tydligvis. :blush:

6968219[/snapback]

jeg vet ikke helt hvorfor. men jeg anbefaler alle å kjøpe koss sb 45 for det er elsk :blush:

https://prisguiden.no/product.php?productId=24676

Lenke til kommentar

hei!

to kompisser av meg har dette koss headsettet. Det spiller ganske bra,men det blir veldig dårlig bass etter min mening. Jeg har et headsett jeg kjøpte på elkjip for 150kroner og det spiller bass bedre! du har vel ikke kjøpt verdens beste headset,MEN det er helt sikkert bra nokk for et lanparty da! :thumbup:

Ville heller ha satsa på noe litt dyrere fra sennheiser jeg da når jeg først skulle kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...