edge Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bestillte dette i forbindelse med at jeg skal på lan-party i høstferien. Noen som kan si meg om jeg har gjort et bra valg, eller driti meg totalt ut? Takk PS. Er ikke audiofil. Så veldig.. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Edit..Dobbelpost.. Endret 29. september 2006 av BlondGod Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Ville nok i utgangspunktet gått for lukkede, snarere enn halvåpne hodetelefoner siden du da slipper lyder utenifra. Selv har jeg kjøpt et Koss headset som jeg er helt ok fornøyd med. For skikkelig fet lyd, og når jeg ikke trenger mic bruker jeg DJ hodetelefoner fra Stanton, men de koster rundt tusenlappen så det blir vel litt utenfor både budsjett og behov. Zennheiser lager forøvrig veldig bra headset, men de jeg har prøvd har egnet seg best til korrekt lydgjengivning av f.eks. klassisk musikk, og ikke så mye til kraftig og eksplosiv bass som man ønsker i spill som f.eks BF2 etc. 6968212[/snapback] Edit: Glemte å svare på spørsmålet: syns ikke du har driti deg totalt ut, men personlig ville jeg nok valgt litt annerledes. Edit#2, nei nå har jeg rota til dette postegreiene skikkelig, på tide å joine frua i køya tydligvis. Endret 29. september 2006 av BlondGod Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ville nok i utgangspunktet gått for lukkede, snarere enn halvåpne hodetelefoner siden du da slipper lyder utenifra. Selv har jeg kjøpt et Koss headset som jeg er helt ok fornøyd med. For skikkelig fet lyd, og når jeg ikke trenger mic bruker jeg DJ hodetelefoner fra Stanton, men de koster rundt tusenlappen så det blir vel litt utenfor både budsjett og behov. Zennheiser lager forøvrig veldig bra headset, men de jeg har prøvd har egnet seg best til korrekt lydgjengivning av f.eks. klassisk musikk, og ikke så mye til kraftig og eksplosiv bass som man ønsker i spill som f.eks BF2 etc. 6968212[/snapback] Edit: Glemte å svare på spørsmålet: syns ikke du har driti deg totalt ut, men personlig ville jeg nok valgt litt annerledes. Edit#2, nei nå har jeg rota til dette postegreiene skikkelig, på tide å joine frua i køya tydligvis. 6968219[/snapback] jeg vet ikke helt hvorfor. men jeg anbefaler alle å kjøpe koss sb 45 for det er elsk https://prisguiden.no/product.php?productId=24676 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hei! to kompisser av meg har dette koss headsettet. Det spiller ganske bra,men det blir veldig dårlig bass etter min mening. Jeg har et headsett jeg kjøpte på elkjip for 150kroner og det spiller bass bedre! du har vel ikke kjøpt verdens beste headset,MEN det er helt sikkert bra nokk for et lanparty da! Ville heller ha satsa på noe litt dyrere fra sennheiser jeg da når jeg først skulle kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå