Mortius Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Problemet mitt er at pcen restarter seg i hvert spill. Alt er nytt har 1 vifte bak en framme ene blåser ut andre inn. Når jeg spiller kan jeg kansje spille i en god stund så får jeg en feilmelding så restarter den seg . Når jeg kjenner på skjermkorte kan det ver litt varmt. Jeg sjekket tempen på m/b mn vet ikke va det betyr men den ligger på ca 64 grader + - Kan det vere det som er skylden til at pc en restarte. Jeg er ganske lei av at jeg ikke får spille noen spill uten at den bare restarter seg Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvordan er det med CPU-kjøling? Hadde samme problemet som deg, og da hadde jeg glemt og koble CPUvifta i Sjekk også kjølepastaen. Lenke til kommentar
Mortius Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 hmm vet du hva temperatur m/b skal ligge på?? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tja, mitt ligger vel på rundt 60-65 det også, og det funker helt perfekt, så jeg vil tippe det er helt normalt. Lenke til kommentar
Mortius Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 jeg sjekket kjøle pastaen og det var et tynt lag md d mn burde jeg levere den inn altt i pcen er skjiftet og er ikke mer enn en måned gamelt har ikke fynket sånn som den skal siden dag en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå