Geir M Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Interessant artikkel om tap av hjerneceller. Men tviler på at det er store tap det er snakk om. "Ansvarlig" bruk av steroider av voksne menn tror jeg egentlig ikke er så utrolig skadelig som mange vil ha det til. Se for eksempel på bodybuilding eliten. Mange av de holder jo seg utrolig bra etter lang tids bruk. Det virker ikke som de er de mest ustabile personene i verden heller. Steroid Use Part 1 Steroid Use Part 2 Bare for å ha det klart, jeg annbefaler på ingen måte å bruke steroider. Selv bruker jeg det ikke fordi jeg ikke ser poenget, og det faktum at det er ulovlig. Endret 30. september 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Det er IKKE ulovlig å bruke steroider. Det er ulovlig å selge, men ikke kjøpe og bruke. Men for all del hold dere unna, ikke noe å hente i lengden. Endret 30. september 2006 av kengdal Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For og svare på spørsmålet ditt. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=1092722&rom=MP Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 det meste av informasjonen om steroider kommer fra organisasjoner som har satt det i ett dårlig lys for at folk ikke skal bli tiltrekkes det(skremselspropaganda). så det meste av informasjonen er bare tull etter det jeg har hørt hvertfall dette er bare noe jeg har hørt har ikkeno erfaring med dette så jeg er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 lurer og litt på hva han gjør, mange andre bodybuildere er jo ugly as fuck, men han er jo...."vakker"! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 det meste av informasjonen om steroider kommer fra organisasjoner som har satt det i ett dårlig lys for at folk ikke skal bli tiltrekkes det(skremselspropaganda). så det meste av informasjonen er bare tull etter det jeg har hørt hvertfall dette er bare noe jeg har hørt har ikkeno erfaring med dette så jeg er ikke 100% sikker 6979444[/snapback] Virker for meg som du er en person som kunne begynt med anabole sterioider eller liknende for å bli større. Riktig det du sier om at mye av informasjonen er skremselspropaganda, men også en god del riktig. Men uansett hvor lite bivirkninger et dop har, så er det juks å bruke det. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 det meste av informasjonen om steroider kommer fra organisasjoner som har satt det i ett dårlig lys for at folk ikke skal bli tiltrekkes det(skremselspropaganda). så det meste av informasjonen er bare tull etter det jeg har hørt hvertfall dette er bare noe jeg har hørt har ikkeno erfaring med dette så jeg er ikke 100% sikker 6979444[/snapback] Virker for meg som du er en person som kunne begynt med anabole sterioider eller liknende for å bli større. Riktig det du sier om at mye av informasjonen er skremselspropaganda, men også en god del riktig. Men uansett hvor lite bivirkninger et dop har, så er det juks å bruke det. 7015908[/snapback] nei jeg vill aldri begynne med det sier bare det jeg har hørt jeg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men uansett hvor lite bivirkninger et dop har, så er det juks å bruke det. 7015908[/snapback] Ikke når alle gjør det, uten har man jo ikke en sjanse. Tenker da selvfølgelig på de største bodybuilderne og slikt. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan LOVE deg at Anabole Steroider (AS) gjør deg mer aggresiv. Uansett hva folk måtte si. Dette er noe jeg har sett i praksis. Fadern fikk utskrevet AS pga sykdom, han måtte trappe ned da han ble så aggresiv at det var helt umulig å være i nærheten av han. Han ble merkbart roligere når han fikk trappet ned dosene, men når han var på full medisinering så burde man ikke si to skeive ord til han, da det kunne få han til å tenne på alle plugger. Så kan man vel si hva man vil om resten av bivirkningene. De vet jeg ikkeno om. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men uansett hvor lite bivirkninger et dop har, så er det juks å bruke det. 7015908[/snapback] Ikke når alle gjør det, uten har man jo ikke en sjanse. Tenker da selvfølgelig på de største bodybuilderne og slikt. 7016040[/snapback] Enig. Dessuten har de vel ikke noe reglement som sier at det er ulovlig heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Enig. Dessuten har de vel ikke noe reglement som sier at det er ulovlig heller. 7019476[/snapback] Er et reglement mot det, men ingen dopingtester ... snakk om dobbelmoral Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 er det forresten noen som vet hva den sangen heter som er på filmen? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 bare glem det jeg fant det ut den heter Blow Me Away med Breaking Benjiman for de som vill vite det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Enig. Dessuten har de vel ikke noe reglement som sier at det er ulovlig heller. 7019476[/snapback] Er et reglement mot det, men ingen dopingtester ... snakk om dobbelmoral 7020726[/snapback] Nja. Men det er ikke sikkert de trenger å bryte reglementet i det hele tatt. Selv om mange sikkert gjør det. Er jo en del dop som er lovlig i statene som ikke er lovlig her. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Enig. Dessuten har de vel ikke noe reglement som sier at det er ulovlig heller. 7019476[/snapback] Er et reglement mot det, men ingen dopingtester ... snakk om dobbelmoral 7020726[/snapback] Nja. Men det er ikke sikkert de trenger å bryte reglementet i det hele tatt. Selv om mange sikkert gjør det. Er jo en del dop som er lovlig i statene som ikke er lovlig her. 7026617[/snapback] eneste jeg vet er at steroider er lovlig i sverige men er det lov i usa? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nja, noe er vel lovlig. Eller som han sa han gamlingen, når han brukte det som "Anti Aging" produkt, så var det lovlig, men når du brukte det og ikke var "gammel nok" så var det ulovlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) eneste jeg vet er at steroider er lovlig i sverige men er det lov i usa? 7026673[/snapback] Alle sterioider er nok ikke lovlig i Sverige, men er godt mulig at reglene for enkelte midler er annerledes i der. Endret 8. oktober 2006 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå