Grievdus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 han er seriøst stor. noen som vet hvor jeg kan finne det treningsprogrammet han brukte på den tiden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 han er seriøst stor. noen som vet hvor jeg kan finne det treningsprogrammet han brukte på den tiden? 6967833[/snapback] Hva han fikk i seg har vel minst like mye å si, bodybuildere renner nesten over av anabole sterioider o.l. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 har hørt at han bare brukte det engang og det var når det nettopp hadde kommet ut på markedet og da viste ikke folk så mye om det. men det var jo i 16-17 års alderen siden har han vell ikke brukt det. hvertfall det jeg har hørt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 har hørt at han bare brukte det engang og det var når det nettopp hadde kommet ut på markedet og da viste ikke folk så mye om det. men det var jo i 16-17 års alderen siden har han vell ikke brukt det. hvertfall det jeg har hørt 6968197[/snapback] Du har hørt feil.. Ingen blir så store som arnold uten steroider eller tilsvarende. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Arnold bolte som en jævel akkurat som alle andre som har vært i toppen i nyere tider. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Men jeg mener at han har skrevet eller i hvertfall hatt navnet sitt på noen bøker om hvordan han trente seg opp Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mannen har jo selv uttalt at han har brukt steroider mens han var på topp... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 syns jeg så ett intervju med arnold da han inrømte at han hadde prøvd det men ikke at han gikk på det :S Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Synes jeg husker å ha sett boleprogrammet hans på internett en gang. Og bøkene til Arnold får du kjøpt hos www.mobech.no http://www.mobech.no/?prod=154 Endret 30. september 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Synes jeg husker å ha sett boleprogrammet hans på internett en gang. Og bøkene til Arnold får du kjøpt hos www.mobech.no http://www.mobech.no/?prod=154 6969046[/snapback] tusen takk =) Endret 30. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 syns jeg så ett intervju med arnold da han inrømte at han hadde prøvd det men ikke at han gikk på det :S 6969033[/snapback] Tror du på Arnold eller noen av elitebodybuilderne når de sier at de ikke boler er du bare naiv. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Synes jeg husker å ha sett boleprogrammet hans på internett en gang. Og bøkene til Arnold får du kjøpt hos www.mobech.no http://www.mobech.no/?prod=154 6969046[/snapback] tusen takk =) 6969151[/snapback] Joda, ingen årsak. Fant forresten en interessant artikkel om boling fra cnn, nesten helt fersk artikkel. http://www.cnn.com/2006/HEALTH/09/27/testo...reut/index.html Jeg vil vel ikke anbefale boling heh, kanskje dette forklarer hvorfor Arnold er så aggressiv som guvernør. Hvis du går på wikipedia og søker på anabole steroider så ser du et stykke ned i artikkelen at adolf hitler også gikk på sånt, hehe. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hmm.. Jeg stoler ikke på noe som står der, så mye fjas og tull... Kjenenr flere som boler og har bolt lenge, de er ikke noe mer "aggresiv" enn vanlige folk som trener. Offtopic: Og når folk anklager Adolf Hitler for å bruke noe sånt, må jeg le. Det er ikke noe dokkumentert bevis på det, faktisk, det er heller ikke bevist at han hadde jøde slekt, kommer frem faktisk at det var bare ren propaganda fra kommunistenes side =) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hmm.. Jeg stoler ikke på noe som står der, så mye fjas og tull... Kjenenr flere som boler og har bolt lenge, de er ikke noe mer "aggresiv" enn vanlige folk som trener. Og jeg vet om mange fylliker som ikke har leverskader. Hvis en studie viser til at man dreper hjerneceller så gjør det helt sikkert det, men det er jo ikke sikkert at man merker det hos alle. Ikke ta deg nær av den artikkelen, 70% av meningen med den er sikkert for å provosere. Men det er jo ikke meningen at man skal bli skremt, men heller bare ha tanken i bakhodet før man begynner å boler seg selv, at der er en risiko for å drepe hjerneceller. Endret 30. september 2006 av Databamse Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Synes jeg husker å ha sett boleprogrammet hans på internett en gang. Og bøkene til Arnold får du kjøpt hos www.mobech.no http://www.mobech.no/?prod=154 6969046[/snapback] tusen takk =) 6969151[/snapback] Joda, ingen årsak. Fant forresten en interessant artikkel om boling fra cnn, nesten helt fersk artikkel. http://www.cnn.com/2006/HEALTH/09/27/testo...reut/index.html Jeg vil vel ikke anbefale boling heh, kanskje dette forklarer hvorfor Arnold er så aggressiv som guvernør. Hvis du går på wikipedia og søker på anabole steroider så ser du et stykke ned i artikkelen at adolf hitler også gikk på sånt, hehe. 6970111[/snapback] Alkohol dreper også hjerne celler, er de som fester hver helg aggressive? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Alkohol dreper også hjerne celler, er de som fester hver helg aggressive? 6972537[/snapback] Umulig for meg å si. Som sagt, den artikkelen er nok for å provosere litt. Men klart, de som drikker hver helg mister jo også hjerneceller, og som artikkelen sier, loss of brain cells = loss of function. Men i hvor stor grad fra drikking og til hormonet testosteron er ikke greit å vite. Endret 30. september 2006 av Databamse Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Artikkelen stod også i VG, men i forsknings rapporten tror jeg ikke det stod noe om aggressivitet, dette var noe journalistene tolket det som. Correct me if i’m wrong Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Artikkelen stod også i VG, men i forsknings rapporten tror jeg ikke det stod noe om aggressivitet, dette var noe journalistene tolket det som. Correct me if i’m wrong 6972599[/snapback] Jeg har bare lest den fra cnn. Har du link til vg artikkelen? Lenke til kommentar
bjs Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 eineste de har komt fram til der er at det ødelegger hjerneceller? "Too little testosterone is bad, too much is bad but the right amount is perfect," ka er "the right amount da"? ikkje den heilt store artikkelen det der.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/28/478144.html Sorry det var dagbladet. Tror de bare har skrevet av CNN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå